ZXR750 kopen?

tummeke

MF'er
21 jul 2006
71
0
Utrecht
Hey allemaal,

Heb me net ook maar eens even aangemeld.. Ben namelijk van plan mn 25kw omgebouwde yamaha diversion maar eens de deur uit te doen.. ben alweer een tijdje van klein rijbewijs af, dus het wordt maar eens tijd voor een vol vermogen fiets..

En als student zijnde, met een beperkt budget, kom je dan vanzelf in een bepaalde klasse terecht.. Een klasse waarin de ZXR750 me toch wel erg aanspreekt..

Nu kwam ik een mooie tegen op marktplaats voor niet al teveel geld..
Bouwjaar 1993, km stand 64.000..

Nu vraag ik me af waar ik op moet letten wanneer ik eens een kijkje ga nemen? Is er iets op tegen op de vrij hoge kmstand? hoeveel kan een 750 probleemloos maken? Zit er al groot onderhoud aan te komen met die stand? wil graag wat van jullie ervaringen horen, want verder lijkt het me een prima fiets..

Als er nog leuke alternatieven zijn hoor ik dat ook graag.. Mn budget ligt zo op hooguit zon 3000 euro.. Liefst had ik eigenlijk overgegaan op een R1, maar dat zal nog even moeten wachten voorlopig.. Die zijn net iets te duur op het moment nog.

Alvast bedankt voor het advies *D
 
Ik zag t topic idd al staan :) Zal ik ook nog even proberen..

Maar verder gaat t ook over mn andere vragen.. Wie weet zijn er nog goede suggesties voor motoren in mijn prijsklasse :)
 
Jammer je had de mij ne kunnen kopen paar maanden terug. Maar vergeet die motor met 64000km, maar koop die van Unforgivven, das een goeie!! en kost maar 2000eu. Staat wel ergens bij te koop aangeboden. Mooi ding voor weinig met leuke extra's (waaronder mijn stuurdemper...)
 
Ja was helaas in het buitenland voor een tijdje, dus kan nu pas weer wat doen met de motor...

Unforgiven heeft em niet meer te koop zag ik, dus het wordt er toch 1 van marktplaats denk ik :)

Waar m'n oog vooral op gevallen is:

ZX9R

Nog een ZX9R

Of deze mooie 750:
ZXR750

Beetje lastig kiezen :)
Maar ik moet zeggen dat ik de styling van de ZX9R wel mooier vind denk ik.. Wat vinden jullie van deze 3?
 
Ja was helaas in het buitenland voor een tijdje, dus kan nu pas weer wat doen met de motor...

Unforgiven heeft em niet meer te koop zag ik, dus het wordt er toch 1 van marktplaats denk ik :)

Waar m'n oog vooral op gevallen is:

ZX9R

Nog een ZX9R

Of deze mooie 750:
ZXR750

Beetje lastig kiezen :)
Maar ik moet zeggen dat ik de styling van de ZX9R wel mooier vind denk ik.. Wat vinden jullie van deze 3?
Mooiere styling??? hmm smaken verschillen, de zxr is toch veel mooier, scherpere lijnen enzo, zon zx9 is een beetje... mja saai! Maar goed smaken verschillen, let wel op bij die ouwe zx9's dat ze geen last (meer) hebben van zakkende cylinderbussen, was een kwaal bij die dingen en kan redelijk terminaal zijn...
Was onder garantie verholpen bij die dingen, maar niet bij allemaal, dus vraag daar even naar!
 
Njah je kunt het opvatten als saai :) Maar ik vind het vooral wat monderner ogen inderdaad.. Bedankt voor de tip van de cilinderbussen..
 
Wat vinden jullie van deze? ZX9R

Is ie van iemand van het forum hier?

Vind de kleuren wel erg gaaf.. Maar prijs is wat hoog vergeleke met wat andere mooie zx9rs..

Vinden jullie t wat?
 
Als je voor een motor gaat met een beetje uitstraling dan ga je uiteraard voor een ZXR 750.. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan