debugger
Die hard MF'er
Jongens,
allereesrt bedankt allemaal.
Mn ZXR750 die onlangs met veel problemen te kampen had.. is nu genezen..
-Na vervanging koppaking !!
niet veel geld maar veel werk (thx to Daddy, en nonkel Dao - Luat)
-hij rijdt nu stukje harder als vroeger..
We hebben ook effe de uitlaat onderhanden genomen,
collerctor gespoten,(roest)
en demper opengedaan en vaster gezet..+ demp mateiaal herschikt..
-het geluid is nu zelfde als mn kameraad zn CBR 1000RR met Leovincei uitlaat.. laag brullend hoog...schreeuwend,..zalig
Probeem wederkerend geluid van remmen die tegen schijf komen is gedaan: remklauwen proper gemaakt (pistons kwamen niet volledig terug)
Mn motoke is gelijk nieuw nu, alles inorde:
-16600kms
-nieuwe koppaking (kawasaki genuine)
-nieuwe koppeling (kawasaki genuine) (was slecht na toevoegen verkeerde olie -> voor autos)
-10W40 olie (Castrol GPS)
-Oliefilter (Champion)
-Carburateurs schoongemaakt: beetje vuil
-Luchtfilter proper
-Benzinefilter vervangen
-Benzinetank nogis uitgekuisd..
-nieuwe voorband (Michelin pilot power, nieuwe 150€ met montage)
-nieuwe achterband (DunlopD207 2e hands, zoals nieuwe met haartjes: 100€ + 15 montage)
-nieuwe thermocontact (kawasaki genuine)
-nieuwe remblokken vooraan (Nissin-Japan)
-voorvork keerring (rechts) (kawasaki genuine)
-nieuwe ketting + tandwielen (DC chain)
...is wat mn noemt GROOT onderhoud..
maar nu ben ik tijdje zoet, en hij is het waard mn kawa
Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft meegeholpen..
Lang leve motorland
allereesrt bedankt allemaal.
Mn ZXR750 die onlangs met veel problemen te kampen had.. is nu genezen..
-Na vervanging koppaking !!
niet veel geld maar veel werk (thx to Daddy, en nonkel Dao - Luat)
-hij rijdt nu stukje harder als vroeger..
We hebben ook effe de uitlaat onderhanden genomen,
collerctor gespoten,(roest)
en demper opengedaan en vaster gezet..+ demp mateiaal herschikt..
-het geluid is nu zelfde als mn kameraad zn CBR 1000RR met Leovincei uitlaat.. laag brullend hoog...schreeuwend,..zalig
Probeem wederkerend geluid van remmen die tegen schijf komen is gedaan: remklauwen proper gemaakt (pistons kwamen niet volledig terug)
Mn motoke is gelijk nieuw nu, alles inorde:
-16600kms
-nieuwe koppaking (kawasaki genuine)
-nieuwe koppeling (kawasaki genuine) (was slecht na toevoegen verkeerde olie -> voor autos)
-10W40 olie (Castrol GPS)
-Oliefilter (Champion)
-Carburateurs schoongemaakt: beetje vuil
-Luchtfilter proper
-Benzinefilter vervangen
-Benzinetank nogis uitgekuisd..
-nieuwe voorband (Michelin pilot power, nieuwe 150€ met montage)
-nieuwe achterband (DunlopD207 2e hands, zoals nieuwe met haartjes: 100€ + 15 montage)
-nieuwe thermocontact (kawasaki genuine)
-nieuwe remblokken vooraan (Nissin-Japan)
-voorvork keerring (rechts) (kawasaki genuine)
-nieuwe ketting + tandwielen (DC chain)
...is wat mn noemt GROOT onderhoud..
maar nu ben ik tijdje zoet, en hij is het waard mn kawa
Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft meegeholpen..
Lang leve motorland
Laatst bewerkt: