ZXR750 Topic [3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Baz, als je in het forum zit kun je niet terug naar de homepage... ff aanpassen. Of ligt het aan mij? En kun je me hier even uitleggen hoe ik een foto in een bericht kan plaatsen? ik zie nergens zon ding "bladeren"

En voor de rest... ga als de donder naar zxr750.nl!!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Welke foutmelding krijg je dan. Bij mij doet ie het wel ... :?
hier werkt het ook niet :N

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

upload@zxr750.nl
 
Probeer anders webmaster@zxr750.nl

deze MOET het zeker weten wel doen.

Nu deed ie het wel *O*

@JRO: Toevallig in de polder geweest met je vriendinnetje, kwam bij Swifterband een mooie pop tegen bovenop een heel hoog kunstwerk... _O-
Was van de A6 af richting Kampen ergens binnendoor...
 
Laatst bewerkt:


full
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet helemaal goed hiero |(
Heb even ruzie met mijn Wanadoo verbinding en krijg geen nieuwe plaatjes ge-upload... probeer het morgen wel ff weer...
 
Laatst bewerkt:
Hey Baz, als je in het forum zit kun je niet terug naar de homepage... ff aanpassen. Of ligt het aan mij? En kun je me hier even uitleggen hoe ik een foto in een bericht kan plaatsen? ik zie nergens zon ding "bladeren"

En voor de rest... ga als de donder naar zxr750.nl!!!! *O*

Ik heb ff een reply gemaakt op het zxr750.nl forum
 
hé baz ziet er perfect uit man de site

nieuwe foto's van mijn fiets moeten nog even wachten heb er nog geen .

@ frank mijn pak is eindelijk compleet heb nu geen leren flappen meer op mijn onderbeen
 
Nu deed ie het wel *O*

@JRO: Toevallig in de polder geweest met je vriendinnetje, kwam bij Swifterband een mooie pop tegen bovenop een heel hoog kunstwerk... _O-
Was van de A6 af richting Kampen ergens binnendoor...
hehe nee dat ben ik niet geweest Annie lag nog lekker in bed ,maar er is dus zo te zien nog iemand met de zelfde smaak vrouwen als ik :9 :+
 
ouwe bakken?????? ouwe bakken?? :( B|


nee klopt, vind ik ook hoor. :+
niks mis mee met de rij-eigenschappen van die kawa's van toen 8-)



@Baz , ik heb er al iemand naar laten kijken.
dus dat komt wel goed met die schade.
ik laat me echt niet afschepen |(
 
He hallo allen,


Ik had even een vraag klopt het dat als de zxr stil staat dat de ketting ligt te rusten op de plaat die onder de ketting zit???
Ik heb namelijk een geratel bij mij ketting alleen bij 3000 toeren, kom ik daar boven dan of er onder dan is het geluid weg

Iemand een idee??? :W
 
He hallo allen,


Ik had even een vraag klopt het dat als de zxr stil staat dat de ketting ligt te rusten op de plaat die onder de ketting zit???
Ik heb namelijk een geratel bij mij ketting alleen bij 3000 toeren, kom ik daar boven dan of er onder dan is het geluid weg

Iemand een idee??? :W

Volgens mij klopt dat wel aardig. Die plaat is van kunstof en zit ook aan de onderkant van de brug. Geen idee of daar ook geratel vandaan kan komen. Het is eigenlijk niet anders dan een beschermplaat voor de brug en ketting (geleider zeg maar)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan