ZXR750 Topic [3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo...dat is lang geleden...moest 11 pagina's doorlezen voor ik hier was...

@ baz : Ziet er gers uit, de website! Hoop dat ie net zo populair alst motorforum wordt!

@ajs/duckman: Ben geinteresseerd in die undertail. Wilde eerst zo'n universele kopen, maar vind deze veel mooier. Ik heb een L met een monoseat van een M. Maar misschien kan ik beter gewoon ff langskomen om te passen. Idee: dat gat dat je overhoudt onder je achterlicht kan je een glaasje in doen voor je kentekenverlichting. Zijn lullige boetes, believe me...

Verder nog wat oude pics van de mijne:
17004994_700_700_66hN.jpeg


en de mijne naast die van mn vriendin

17952077_700_700_TUj9.jpeg
 
Vanavond een mooie avond om een stukje te gaan rijden..Even tanken en wat denk je valt me motor uit mijn handen... Ligt op zijn zijkant en %^&^$%^ mijn remhendel afgebroken en mijn knipperlicht kapot :X tevens een klein beetje kuipschade :Y Morgen maar weer op pad voor een nieuwe remhendel en een knipperlicht glaasje '( Zonde van de mooie avond :(
 
nu alleen nog even een band schuurmachine regelen met het grofste schuurpapier dat er is dan lijkt het tenminste ook nog wat :9 :9 :9

want dat kneedown gebeuren is voor mij nog niet weggelegt :+ :+ :+
wil wel met je ruilen hoor ,verleden maand nog knee pads gekocht....4 avonden mee gereden en zijn alweer op ,dure hobby hoor.......me steppies gaan trouwens nu ook al hard :o en die zullen nog wel duurder zijn dan knee padjes _O-
 
@kawasem
ik ga donderdag middag een ritje rijden met een aantal andere. als je zin en tijd hebt ben je van harte welkom.
 
yakuzi is mijn huisgenoot die niet van mijn compu af kan blijven
 
@ajs/duckman: Ben geinteresseerd in die undertail. Wilde eerst zo'n universele kopen, maar vind deze veel mooier. Ik heb een L met een monoseat van een M. Maar misschien kan ik beter gewoon ff langskomen om te passen. Idee: dat gat dat je overhoudt onder je achterlicht kan je een glaasje in doen voor je kentekenverlichting. Zijn lullige boetes, believe me...

Verder nog wat oude pics van de mijne: (Afbeelding)

en de mijne naast die van mn vriendin

(Afbeelding)

Dat gat hebben we al passend gemaakt, dat zit ook dicht bij de volgende lichting :Y Dat van de verlichting mag iedereen dan lekker zelf gaan weten :P , ik rij zelf al 2 jaar rondt zonder die verlichting en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Nog ff geduld, we zijn er nog mee bezig....kost best veel tijd om alles goed in orde te maken

Ik mis trouwens bij de foto van de jouwe en die van je vriendin het beugeltje naar je topkuip en de rechterspiegel? Hoe heb je dat gefixt?
 
Vanavond een mooie avond om een stukje te gaan rijden..Even tanken en wat denk je valt me motor uit mijn handen... Ligt op zijn zijkant en %^&^$%^ mijn remhendel afgebroken en mijn knipperlicht kapot :X tevens een klein beetje kuipschade :Y Morgen maar weer op pad voor een nieuwe remhendel en een knipperlicht glaasje '( Zonde van de mooie avond :(

Tering, da's wel klote Heus.... Weet dat zo'n stom hendeltje 40 euri kost bij de dealer... achterlijk duur.
 
heeft iemand toevallig een linker schetsplaat voor een zxr uit 1994?
vriend van me is tijdje terug aangereden, en nu is de zijne afgebroken.
je mag me mailen op sterautoruitservice@hotmail.com.

alvast bedankt corq
 
wil wel met je ruilen hoor ,verleden maand nog knee pads gekocht....4 avonden mee gereden en zijn alweer op ,dure hobby hoor.......me steppies gaan trouwens nu ook al hard :o en die zullen nog wel duurder zijn dan knee padjes _O-

Ik heb ze nog steeds hoor :P
 
Tering, da's wel klote Heus.... Weet dat zo'n stom hendeltje 40 euri kost bij de dealer... achterlijk duur.

ZOOOOO wel heel erg duur maar ja zonder remt zo lullig :N Gelijk maar kijken voor andere knippers voorop zat eigenlijk te denken aan knippers gelijk op de kuip net zo als die van JRO. wat dat weer gaat kosten zien we morgen wel :Y
 
ZOOOOO wel heel erg duur maar ja zonder remt zo lullig :N Gelijk maar kijken voor andere knippers voorop zat eigenlijk te denken aan knippers gelijk op de kuip net zo als die van JRO. wat dat weer gaat kosten zien we morgen wel :Y
knap kut voor je bike.......even over die knipers, ik heb gehoord van div. mensen dat ze bijna niks zien knipperen als ze voor me rijden (en spiegelen naar achteren).....maar goed ,99 van de 100 keer ben ik degene die voor rijdt _O-
 
Ik heb ze nog steeds hoor :P
hehehe stille hint? :+

Maar om eerlijk te zijn plastic kneepads slijten mij te snel....zeg nou eerlijk 4 ritjes en ze zijn op....toch niet leuk meer :?
Wordt tijd dat ik voor full Tit ga..... Kato heeft ze ook (MFA topic) en na een half jaar nog steeds gaaf :}
 
Plastic slijt inderdaad hard, stuk tiet erin doet wel wonderen met je kneeslider.

4 ritjes is ook wel errug snel :Y
 
Dat gat hebben we al passend gemaakt, dat zit ook dicht bij de volgende lichting :Y Dat van de verlichting mag iedereen dan lekker zelf gaan weten :P , ik rij zelf al 2 jaar rondt zonder die verlichting en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Nog ff geduld, we zijn er nog mee bezig....kost best veel tijd om alles goed in orde te maken

Ik mis trouwens bij de foto van de jouwe en die van je vriendin het beugeltje naar je topkuip en de rechterspiegel? Hoe heb je dat gefixt?

Nee, daar had ik helemaal geen topkuipsteun erop...die was verbogen namelijk.
ziet er idd wel racy uit, die topkuip in de lucht hangend, maarja, daar ist materiaal niet sterk genoeg voor.

@ajs: donderdag ben ik vrij, dus ben van de partij! :]
 
Vanavond een mooie avond om een stukje te gaan rijden..Even tanken en wat denk je valt me motor uit mijn handen... Ligt op zijn zijkant en %^&^$%^ mijn remhendel afgebroken en mijn knipperlicht kapot :X tevens een klein beetje kuipschade :Y Morgen maar weer op pad voor een nieuwe remhendel en een knipperlicht glaasje '( Zonde van de mooie avond :(

Dat is flink balen heusedeus hoop dat dat de prijzen nog wat meevallen van alle kapotte dingen sterkte er maar weer mee
 
damn, even druk, en meteen bAm een vette website(wel onder constructie)

zxr topic deeltje 3 en meteen 4 pagina's gemist..


whoeff.... afijn. CY a.s. zondag wel voor de mensen die gaan..
@ajs&frank en medemensen, ik kom wel richting de a1.. spreken we laterz nog wel ff duidelijk af

gr.
@baz.. ff piccies opsnorren, krijg je nog
 
Volgens mij klopt dat wel aardig. Die plaat is van kunstof en zit ook aan de onderkant van de brug. Geen idee of daar ook geratel vandaan kan komen. Het is eigenlijk niet anders dan een beschermplaat voor de brug en ketting (geleider zeg maar)

He bazz bedankt voor de informatie
Volgens mij is het geratel ook niet echt iets bijzonders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan