ZXR750 Topic [3]

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZuperBaz

MF veteraan
4 jul 2005
1.517
1
Hoorn (Noord Holland)
meeting.jpg



Deeltje 3 alweer *O*

Wat ging hieraan vooraf :

Het ZXR750 topic
ZXR750 topic [2]

We kunnen allemaal weer beginnen met posen ! 8-)
 
Laatst bewerkt:
En ik dan???

Baz net de site bekeken, maar ziet er goed uit.


Andrew, hoe is de bevestiging van de undertail bij een M? Omdat Duckman zei dat hij aan de passagiers bevestiging zou moeten?
 
he bazz toppie gedaan man *O* *O* *O* *O* *O*

Agelopen zaterdag 380 kilometer gereden super mooie rit gehad niet te warm niet te koud en met 33 motoren was echt super gaaf gezicht.
Het wordt tijd dat de zxr ook ook maar eens een mooi tochtje gaan maken *O* *O*
 
En ik dan???

Baz net de site bekeken, maar ziet er goed uit.


Andrew, hoe is de bevestiging van de undertail bij een M? Omdat Duckman zei dat hij aan de passagiers bevestiging zou moeten?

Voor de M moeten we nog even gaan knutselen, deze is bedoeld als hij 'm weer als L heeft gebouwd...
 
En ik dan???

Baz net de site bekeken, maar ziet er goed uit.


Andrew, hoe is de bevestiging van de undertail bij een M? Omdat Duckman zei dat hij aan de passagiers bevestiging zou moeten?

Gefixt! :Y

Wil iedereen die daar wat voor voelt, mij wat foto's sturen van hun fiets, met de eventuele aanpassingen zodat ik de site wat kan aankleden ?

upload(at)zxr750.nl

Thnx jasper voor jouw foto! :Y
 
Gefixt! :Y

Wil iedereen die daar wat voor voelt, mij wat foto's sturen van hun fiets, met de eventuele aanpassingen zodat ik de site wat kan aankleden ?

upload(at)zxr750.nl

Thnx jasper voor jouw foto! :Y
Ik zal je nog ff een verhaaltje sturen over de aanpassingen die ik had... (had..
;( )
 
en willen jullie nu even stoppen met posten ; "ik heb net lekker gereden" :+

vrijdag ochtend heeft die lullo , zoon van mijn baas even met zijn %^&^$%^harses met een lichte vrachtwagen tegen mijn ZXR aan gereden.
700,- schade en moest naar huis rijden zonder voorrem -O-

das op zich toch ook wel weer "spannend" rijden |(

(ik was dus gewoon aan het werk he, meneer was even aan het inparkeren B| )
 
en willen jullie nu even stoppen met posten ; "ik heb net lekker gereden" :+

vrijdag ochtend heeft die lullo , zoon van mijn baas even met zijn %^&^$%^harses met een lichte vrachtwagen tegen mijn ZXR aan gereden.
700,- schade en moest naar huis rijden zonder voorrem -O-

das op zich toch ook wel weer "spannend" rijden |(

(ik was dus gewoon aan het werk he, meneer was even aan het inparkeren B| )

Lekker dan -O- ... en nu? verzekering of kontant betalen?
 
Super opening Baz... Als de mensen nu niet weten wat ze moeten kopen dan weet ik het ook niet meer :Y Zal van de week even een paar piccies maken en naar je toe sturen :Y Een verhaaltje schrijven gaat ook wel lukken denk ik. :W
 
Ziet er erg gaaf uit die undertail Duckman, gaan jullie ook nog iets verzinnen voor een K.. *D Mochten jullie daar aan gaan denken dan hou ik me zelf aangeboden. :Y Hoor het wel en wacht af
 
Staat ie er nu zo bij cath? of was dat nadat je hem gekocht had?

Trouwens wel lekker veel ruimte bij jouw thuis om je privé monteur aan het werk te zetten


was in april, 'klein' onderhoud gedaan ;)
binnenkort hebben we een garage van 55m2. nu staat mn fietsje nog voor de flat -O-
 
Dit is wel een strak openingspostje van Baz :Y

*O* HULDE AAN BAZ *O*
:^ leuk gedaan Baz :Y

Maar het is traditie op MF om op de eerste pagina van een nieuw "sport" topic poser foto's te posten......

[me]jro kicks off
[/me]


p10100379ht.jpg

mf239wh.jpg

195ct.jpg

1661.jpg




Wie volgt? })
 
Lekker dan -O- ... en nu? verzekering of kontant betalen?

mja ik heb mijn baas er heel even over gesproken (beetje chagie :Y )
maar hij wilde onder de 500,- zelf betalen en er boven door de verzekering laten
betalen.
zal mij eigenlijk een worst wezen, als ik maar snel weer kan rijden -O-
 
mja ik heb mijn baas er heel even over gesproken (beetje chagie :Y )
maar hij wilde onder de 500,- zelf betalen en er boven door de verzekering laten
betalen.
zal mij eigenlijk een worst wezen, als ik maar snel weer kan rijden -O-

Goed na laten kijken door een dealer en bij hogere kosten gewoon via de verzekering. Strx lapt hij 500,- en is hij ervan af ...heb jij strx misschien nog schade die jezelf niet gezien hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan