ZXR750 Topic [5]

Status
Niet open voor verdere reacties.
He ZXR rijders,

Het wordt lekker weer van het weekend en Na en Da moeten naar Emmen.
Weten jullie of er nog resten pekel op de weg liggen :? fiets naar mijn werk :+
Want Da wil eigenlijk lekker met de zxr rijder *O*
Alleen niet door de pekel -O-

Voor jullie natuurlijk ook veel rijplezier als jullie met het mooie weer gaan rijden :]

Groet Dave Nada

Dave, ze hebben gister avond / vanmorgen nog bij ons gestrooit. Weg is redelijk wit hier.

Even ter informatie, ik zou lekker de kawayahama pakken
 
In wat voor tijd zitten jullie??? :? Hier heb ik in geen tijden een strooiwagen gezien. Volgens mij is het hier mooi schoon. :? :P

Morgen een thundercat ophalen voor Jojanneke, de bandit is verkocht. *O*

Ze heeft nog wel even een zx6r overwogen maar die zit toch iets sportiever als de yamaha, -O- -O-

En we waren natuurlijk een beetje jaloers op Dave, een ZXR en een Yamaha lijkt ons het einde. :+ :P
 
Er is van die rem-shit ook nog iets van (wel) 5.0 ofzo die geloof ik weer niet zomaar gebruikt kan worden, dan moet je je leidingen weer helemaal spoelen of iets dergelijks.... ben ik ooit 's ergens tegen gekomen...

Gewoon gebruiken wat er op het rempotdekseltje staat :P
klopt hele maal dot 3,4,5 is op glycerolbasis en dot 5,1 of hoger is syntetisch en kun je dus NIET zomaar in je systeem gebruiken kans op het verteren van lijdingen enz
heb me er in verdiept met de mini moest dot3 in en ik wilde 5 of 5,1 maar dat gaat dus echt niet dot 4 of 5 maaktdus niet uit ik zou gewoon 4 gebruiken is gewoon volop te krijgen dus waarom moeilijk als het makkelijk kan????
 
klopt hele maal dot 3,4,5 is op glycerolbasis en dot 5,1 of hoger is syntetisch en kun je dus NIET zomaar in je systeem gebruiken kans op het verteren van lijdingen enz
heb me er in verdiept met de mini moest dot3 in en ik wilde 5 of 5,1 maar dat gaat dus echt niet dot 4 of 5 maaktdus niet uit ik zou gewoon 4 gebruiken is gewoon volop te krijgen dus waarom moeilijk als het makkelijk kan????

Thanks :P

@Clemens: Top man, leuke fiets zo'n thundercat :Y
 
In wat voor tijd zitten jullie??? :? Hier heb ik in geen tijden een strooiwagen gezien. Volgens mij is het hier mooi schoon. :? :P

Morgen een thundercat ophalen voor Jojanneke, de bandit is verkocht. *O*

Ze heeft nog wel even een zx6r overwogen maar die zit toch iets sportiever als de yamaha, -O- -O-

En we waren natuurlijk een beetje jaloers op Dave, een ZXR en een Yamaha lijkt ons het einde. :+ :P


Ja ja Black, maar dan jojanneke wel op de tweede keus de Yamaha laten rijden he, :9

Groet Dave Nada

Ik ga toch op de Kawa.

Spoel hem wel direct af met water.

Het jeuk me te veel :]
 
Mooi weer vandaag, *O* Jojanneke helemaal blij *O*

Ik moet zeggen dat die yamaha me wel meevalt met rijden. Hele makkelijke fiets, maar geen Kawa hè -O-

Er zitten trouwens wel top remmen op, of ik moet eens iets gaan proberen met andere blokken of zo, want dat is een wereld van verschil. ik heb nu standaard Ferodo erin zitten. Iemand ervaring met gesinterde remblokken?
 
Hallo Luitjes,

Na even rondneuzen lijkt mij dit een mooie plek om mij op het motor-forum te vereeuwigen. Sedert donderdag 7 februari 2008 heb ik een ZXR 750. Hieronder maar even een paar foto's.

183059600_6_ENX8.jpeg

183059598_6_d56t.jpeg

183059597_6_vh6D.jpeg


Ik hoop er veel plezier mee te hebben, als het weer de eerste zondag net zo mooi is als de vrijdag (zie het weer op de foto's) en zaterdag ga ik nog een mooi stukje fietsen tegemoet.

In februari 2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald en sinds die tijd twee mooie Scouting Assendelft Motortoertochten (2006 en 2007) op een geleende motor mogen doen (waarvoor nog steeds mijn welgemeende dank). Ik had de mazzel een motor te mogen lenen nadat mijn eigen motor destijds, een gekregen Honda VT 500 het niet zo goed deed, in totaal 160 km op gereden en een heel leuk anwb avontuur ermee beleeft.
Meer wil ik op dit moment niet kwijt. Ik denk dat het genoeg moet zijn om in deel 6 van de topic in de eigenarenlijst te worden opgenomen.

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor en zo te zien ook een Yoshimura demper erop, brult mooi he.
Veel plezier er mee.

@ Clemens, leef ook gewoon in 2008, alleen zo gauw als het hier vriest crossen ze hier rond met die pekelwagens.
 
ook welkom hiero .de kawa ziet er nog toppie uitzeg
meld je ook ff aan op de enige echte zxr site he nl zxr750.nl zie je daar ook!!!!!!
 
Hallo Luitjes,

Na even rondneuzen lijkt mij dit een mooie plek om mij op het motor-forum te vereeuwigen. Sedert donderdag 7 februari 2008 heb ik een ZXR 750. Hieronder maar even een paar foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik hoop er veel plezier mee te hebben, als het weer de eerste zondag net zo mooi is als de vrijdag (zie het weer op de foto's) en zaterdag ga ik nog een mooi stukje fietsen tegemoet.

In februari 2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald en sinds die tijd twee mooie Scouting Assendelft Motortoertochten (2006 en 2007) op een geleende motor mogen doen (waarvoor nog steeds mijn welgemeende dank). Ik had de mazzel en motor te mogen lenen nadat mijn eigen motor destijds, een gekregen Honda vt 500 het niet zo goed deed, in totaal 160 km op gereden en een heel leuk anwb avontuur ermee beleeft.
Meer wil ik op dit moment niet kwijt. Ik denk dat het genoeg moet zijn om in deel 6 van de topic in de eigenarenlijst te worden opgenomen.

Groeten

Welkom hiero *O*
 
Hallo Luitjes,

Na even rondneuzen lijkt mij dit een mooie plek om mij op het motor-forum te vereeuwigen. Sedert donderdag 7 februari 2008 heb ik een ZXR 750. Hieronder maar even een paar foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik hoop er veel plezier mee te hebben, als het weer de eerste zondag net zo mooi is als de vrijdag (zie het weer op de foto's) en zaterdag ga ik nog een mooi stukje fietsen tegemoet.

In februari 2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald en sinds die tijd twee mooie Scouting Assendelft Motortoertochten (2006 en 2007) op een geleende motor mogen doen (waarvoor nog steeds mijn welgemeende dank). Ik had de mazzel en motor te mogen lenen nadat mijn eigen motor destijds, een gekregen Honda vt 500 het niet zo goed deed, in totaal 160 km op gereden en een heel leuk anwb avontuur ermee beleeft.
Meer wil ik op dit moment niet kwijt. Ik denk dat het genoeg moet zijn om in deel 6 van de topic in de eigenarenlijst te worden opgenomen.

Groeten

Gefeliciteerd met je mooie brommert, en veel veilige kilometers toegewenst.
 
Hey Geert, rij je alweer?

Groet Richard


nee ik rij nog niet ligt mij nog teveel troep op straat hiero
en moet nog wat aan onderhoud doen maar kan nog niet op de heftafel de gtr van mijn maat staat er op voor groot onderhoud nieuwe keerringen nieuwe balhoofd lagers en progresieve veren dus het wordt niet eerder dan maart.

heren bedankt voor het remolie vraagstuk hier kunnen we wat mee :Y
 
Hallo Luitjes,

Na even rondneuzen lijkt mij dit een mooie plek om mij op het motor-forum te vereeuwigen. Sedert donderdag 7 februari 2008 heb ik een ZXR 750. Hieronder maar even een paar foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik hoop er veel plezier mee te hebben, als het weer de eerste zondag net zo mooi is als de vrijdag (zie het weer op de foto's) en zaterdag ga ik nog een mooi stukje fietsen tegemoet.

In februari 2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald en sinds die tijd twee mooie Scouting Assendelft Motortoertochten (2006 en 2007) op een geleende motor mogen doen (waarvoor nog steeds mijn welgemeende dank). Ik had de mazzel en motor te mogen lenen nadat mijn eigen motor destijds, een gekregen Honda vt 500 het niet zo goed deed, in totaal 160 km op gereden en een heel leuk anwb avontuur ermee beleeft.
Meer wil ik op dit moment niet kwijt. Ik denk dat het genoeg moet zijn om in deel 6 van de topic in de eigenarenlijst te worden opgenomen.

Groeten


welkom :W
 
Scouting MR,

Welkom op MF. Leuk weer een Htje er bij. Dat gaat goed zo.

Groet Dave Nada

Ik heb van het weekend lekker gereden. Door het lange stilstaan heeft een voorvork keering het begeven die is iets gaan lekken. Wel veel snel weg gereden waar de pekel niet echt te zien was. :]

Was wel blij dat alles goed ging eerste lange rit met Duo Na achterop. alles ging goed *O*
 
Hallo Luitjes,

Na even rondneuzen lijkt mij dit een mooie plek om mij op het motor-forum te vereeuwigen. Sedert donderdag 7 februari 2008 heb ik een ZXR 750. Hieronder maar even een paar foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik hoop er veel plezier mee te hebben, als het weer de eerste zondag net zo mooi is als de vrijdag (zie het weer op de foto's) en zaterdag ga ik nog een mooi stukje fietsen tegemoet.

In februari 2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald en sinds die tijd twee mooie Scouting Assendelft Motortoertochten (2006 en 2007) op een geleende motor mogen doen (waarvoor nog steeds mijn welgemeende dank). Ik had de mazzel en motor te mogen lenen nadat mijn eigen motor destijds, een gekregen Honda vt 500 het niet zo goed deed, in totaal 160 km op gereden en een heel leuk anwb avontuur ermee beleeft.
Meer wil ik op dit moment niet kwijt. Ik denk dat het genoeg moet zijn om in deel 6 van de topic in de eigenarenlijst te worden opgenomen.

Groeten

Gefeli met je nieuwe aanwinst, zeer strakke H hoor!!! Denk dat je afgelopen wekeind vast wel hebt kunnen genieten.

Eagletjuh in iedergeval wel!!! Buurjongen mee gehad die wou graag een keer mee achterop. Nog bij apeldoorn een dikke 328GTB een prent aangesmeerd }) }) }) en ff lekker in H-wijk op de boulevard gezeten.

Hoop dat voor de rest iedereen hier ook zo'n top weekeind heeft gehad.

Grtz Eagle.
 
Gefeli met je nieuwe aanwinst, zeer strakke H hoor!!! Denk dat je afgelopen wekeind vast wel hebt kunnen genieten.

Eagletjuh in iedergeval wel!!! Buurjongen mee gehad die wou graag een keer mee achterop. Nog bij apeldoorn een dikke 328GTB een prent aangesmeerd }) }) }) en ff lekker in H-wijk op de boulevard gezeten.

Hoop dat voor de rest iedereen hier ook zo'n top weekeind heeft gehad.

Grtz Eagle.

Heb jij geen MF sticker op je ZXR? Ik was namelijk met AJS en Zuperbaz in H'wijk en heb wel een zwart/paarse ZXR zien staan, maar zonder MF Sticker.... Stond met de kont naar het water toe aan de linkerkant als je aan komt rijden. Wij stonde rechts naast een bankje :Y
 
Heb jij geen MF sticker op je ZXR? Ik was namelijk met AJS en Zuperbaz in H'wijk en heb wel een zwart/paarse ZXR zien staan, maar zonder MF Sticker.... Stond met de kont naar het water toe aan de linkerkant als je aan komt rijden. Wij stonde rechts naast een bankje :Y

Had effe gebeld...konden jullie effe en lekker bakkie bij Duuske doen.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan