ZZ-R600 > YZF 600 R Thundercat

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Is het wat om mijn ZZ-R600 (\'94) in te ruilen tegen een Yamaha YZF 600 R Thundercat (\'96). Hij ietsje duurder, niet veel. Van F 12.000,- naar F 14.000,- of zo.

Of zijn er dan nog andere interessante fietsen? Ben gewoon benieuwd.
 
Vind 14000 voor een \'96er Thundercat nogal aan de prijs. Dingen zijn nu nieuw 19000 piek

Erg weinig kilometers. Beiden onder de 14.000 km... En schadevrij etcetera...

Oh ja en nog nisk geen korting of zo.
 
Laatst bewerkt:
Doen! Een thundercat is net wat sportiever dan een ZZ-R. En een stuk strakker te sturen.

Of gewoon nog een paar euro meer neertellen en een ZX-6R kopen.
 
:?

Hoe lang heb je die ZZR? Heb je toch net gekocht?

Mwah, ik heb hem al toch weer twee maanden... ;)

Nee ik zal hem nu nog niet weg doen, eerst even genieten en ervaren hoe deze is. Maar ben al wel weer aan het rondkijken.

ZX6R vind ik net een tikkeltje te duur denk ik...
 
Mwah, ik heb hem al toch weer twee maanden... ;)

Nee ik zal hem nu nog niet weg doen, eerst even genieten en ervaren hoe deze is. Maar ben al wel weer aan het rondkijken.

ZX6R vind ik net een tikkeltje te duur denk ik...

Heb voor de mijne iets minder dan 15 rooitjes betaald. Oké geen echte Kawa-kleur, maar vindt hem wel mooi. Mooiste was dat het ding maar 12.000 km gelopen had in 5 jaar tijd. Van een dame geweest, die er altijd erg zuinig op was.

En nee, ik ben niet opgelicht. De motorzaak waar ik hem gekocht heb is een betrouwbare eenmanszaak. Ken die man persoonlijk. Heeft die motor altijd in het onderhoud gehad.
 
Als ik zou kiezen dan kies ik toch voor de kawa. Persoonlijk vind ik de yamaha niet rijden. Dit i.t.t. bijvoorbeeld de R6 die wel weer erg lekker stuurt en remt.
 
Tja...denk dat ZX6 toch te sportief is voor je woon werk...en je moet deze gewoon na de zomer inruilen :)

Hoezo te sportief voor woon werk? Was dat voor onzin. Spooirtmotor kan ook gewoon rechtdoor en traag rijden hoor.
 
ik vind die prijs toch ook wel énorm duur!!

die is toch wel veel hoger dan de cataloguswaarde,
of verschilt de prijs met de belgische dan zoveel??
 
Terug
Bovenaan Onderaan