xxinixx
MF'er
- 10 feb 2005
- 39
- 27
Daar ik verliefd ben geworden op een ZZR 1400 moet ik afscheid gaan nemen van mijn schatje
Het is een ZZR 1100 D1 van 1993 met 38K km. op de teller.
Op wat lichte gebruikssporen na ziet hij er top uit.
Afgelopen jaar is de accu vervangen, heb ik stalen remleidingen geplaatst, en zijn de carbs ultrasoon gereinigd.
Tevens zijn de downpipes vervangen daar die niet meer zo goed waren.
Olie, remvloeistof en koelvloeistof zijn ook nog recent ververst.
Remblokken zijn 7K km. oud, dus ook nog goed genoeg.
Banden zijn er rond 28K km. opgezet, Bridgestone T31 GT ZR.
Daar ik altijd zeer behouden rijdt, zijn deze ook nog goed voor heel veel kilometers.
Grote beurt rond 24K km. gehad (luchtfilter, bougie's, koppelingsvloeistof, benzinefilter, kleppen gesteld, voorvorkolie).
Ik dacht zelf rond de Euro 1500, maar daar valt altijd over te praten natuurlijk.
Het is een ZZR 1100 D1 van 1993 met 38K km. op de teller.
Op wat lichte gebruikssporen na ziet hij er top uit.
Afgelopen jaar is de accu vervangen, heb ik stalen remleidingen geplaatst, en zijn de carbs ultrasoon gereinigd.
Tevens zijn de downpipes vervangen daar die niet meer zo goed waren.
Olie, remvloeistof en koelvloeistof zijn ook nog recent ververst.
Remblokken zijn 7K km. oud, dus ook nog goed genoeg.
Banden zijn er rond 28K km. opgezet, Bridgestone T31 GT ZR.
Daar ik altijd zeer behouden rijdt, zijn deze ook nog goed voor heel veel kilometers.
Grote beurt rond 24K km. gehad (luchtfilter, bougie's, koppelingsvloeistof, benzinefilter, kleppen gesteld, voorvorkolie).
Ik dacht zelf rond de Euro 1500, maar daar valt altijd over te praten natuurlijk.
Laatst bewerkt: