ZZR 1100 meningen?

kees

Rookie
8 nov 2001
21
0
amsterdam
:] :} Hello people :} :]

Ik heb sinds een maand een ZZR 1100 uit 1993. Hij rijdt perfect! Het enige wat ik wil weten of er mensen zijn die wat langer dan mij op een ZZR 1100 rijden of hebben gereden die een paar pointers voor me hebben waar ik op moet letten bij gebruik of onderhoud. Specifiek gericht op de ZZR natuurlijk.

groetjes!
 
Hoi Kees, kzat je bericht over het verbruik te lezen, dus ik dacht; Ik meld me aan!

Ik rijd een paar maanden zzr 1100 (ook 93, maar dan zwart grijs kijk maar op m\'n site)

Paar dingen waar je op moet letten:

De ketting en Tandwielen echt minimaal elke 200 km smeren. Er staat toch 147 pk op, dus die moet je bij houden.

Je moet ook echt goed voor de olie zorgen. Het liefst iets hoger dan het midden van je glaasje... Dit is belangrijk voor de lagers in je blok en de Versnellings as.

Verder? Blazen natuurlijk! :9~ op die bak!!!

Oh, en het verbruik? Ik rijdt bij gewoon 1:14 gewoon is bij mij stevig doorrijden. Ik heb een keer de 250 geraakt voordat ik op reserve moest, maar 14-16 km op een liter moet lukken. Ik vind het allezins meevallen. Hiervoor ook een 1100 Magna gereden, en die liep 1:10 ;(

Je moet eens kijken op mijn site, bij de links, daar staat een link naar een zzr/zx11 forum. Daar zitten allemaal freaks die heeeeel veel weten.

Suuk6 en plezier op je fietsie!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan