ZZR 1100 met extra onderdelen+extra kuipdelen en extra tank

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simon357

MF'er
14 sep 2004
126
1
Apeldoorn
Hallo,

Ik heb een gele kawasaki ZZR 1100 uit 1992 die ik na wat twijfels toch maar in de verkoop doe.
Er is mij door een vriend n.l. een mooie Honda CBR 1000 f uit 1994 aangeboden met veel extra's en weinig km's, maar dan wil ik eerst mijn kawa verkocht hebben.

De kawa heeft ongeveer 3500 km geleden een ander blok gekregen aangezien het vorige blok in de soep is gelopen. Dit 'nieuwe' blok heeft ongeveer 35.000 km gelopen.

Alle kappen en tank heb ik dubbel. Ik had deze weer netjes willen maken, maar is er nog niet van gekomen. Kon ik uitwisselen tussen een zwarte en gele motor (en reservekappen zijn altijd handig).
Verder zit er nog een kratje met reserveonderdelen bij (voorlamp, achterlamp, waterpomp, dynamo)
Ik zit nu op het werk en kan dus geen foto's uploaden, maar kan wel de marktplaats link geven: http://link.marktplaats.nl/152752172

De vraagprijs is op marktplaats 2500 euro (mede vanwege de extra onderdelen)

Voor leden van het motorforum die serieus geinteresseerd zijn wil ik de prijs natuurlijk aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft het "nieuwe" blok de bekende olie modificatie gehad?
Wat is de staat van de banden en andere slijtage onderdelen?
Wanneer het laatst een beurt gehad, en aantoonbaar?

En tot slot wat is je mf prijs, en de mf prijs zonder die extra onderdelen?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kunnen de ketting en achterband nog een seizoen mee. Beurtjes doe ik zelf samen met een vriend die monteur is (soms kom ik er nog niet uit :$). Voor de winter heb ik de olie ververst. De filters waren nog niet nodig.

MF prijs is een goed bod, maar minimaal 2000 euro (meer mag altijd :P).

Zonder onderdelen is de prijs hetzelfde aangezien ik alles in één keer wil verkopen, omdat ik het geld nodig heb om die andere motor te kunnen kopen.

Als ik de kawa n.l. niet kan verkopen voor een normale prijs blijf ik er gewoon op rijden en maar ik die extra kappenset weer helemaal mooi. Alleen de kleur weet ik nog niet.

Kijken mag altijd als je in de buurt van Apeldoorn bent.
 
Laatst bewerkt:
Blijft de vraag nog staan over de olie mod, is een bekend probleempje van de zzr en mogelijk de reden voor het vast lopen van het vorige blok.
Ben regelmatig in de buurt van Apeldoorn ivm werk, oa na volgend weekend. Ik hou je topic zeker in de gaten, goede kans dat ik wel even wil komen kijken als je hem dan nog hebt. (is overdag mogelijk?)
 
Ik weet niet of hier al een olie mod op zit. heb ik nog niet naar gekeken, maar hier zit een nieuwer type blok in en die waren al beter geloof ik.
Overdag ben ik aan het werk. Ik werk in Amsterdan tot 15:30 en ven dan meestal rond 17:00 thuis.
Je kan me trouwens ook mailen op simon_grooot(apestaart)hotmail.com als je langs wil komen.
 
Je hebt mail als het goed is. Wat is trouwens de staat van de zwarte kappen?
 
Nu paasaanbieding voor €1750,- Alles meenemen.

De echte reden is dat de eigenaar (vriend van mij) van de motor die ik wil kopen de prijs verlaagd heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan