ZZR 250, en dan?

30 apr 2010
1
0
Ik rij nu bijna een jaar op een Kawasaki ZZR 250. Volgende zomer vervalt de beperking op mijn rijbewijs. Ik heb gekeken naar een Suzuki SV 650S. Gisteren en vandaag heb ik een Suzuki GSF 600 S (Bandit) (25kw) gehuurd. Wat een verschil met de ZZR, veel meer vermogen, rijdt lekkerder en stabieler. Morgen weer mijn eigen motor op halen...

Maar de echte vraag is: wat raden jullie aan na een ZZR 250? Ik ben nu goed te spreken over die Suzuki Bandit, rijdt perfect. Alleen een klein beetje zwaar en ik kan niet met beide voeten plat op de grond staan, kan dat een probleem zijn?
 
Bandit zijn echt lekkere fietsen om op te rijden!(heb er zelf ook les op)

gewicht maakt echt niet uit en als hij iets te hoog is kun je altijd de veerpoten laten verlagen!
 
Ik raad aan een ZZ-R 600. 3x zo veel vermogen als een 250 en door zijn breedere banden een stuk stabieler.
 
Ik rij nu bijna een jaar op een Kawasaki ZZR 250. Volgende zomer vervalt de beperking op mijn rijbewijs. Ik heb gekeken naar een Suzuki SV 650S. Gisteren en vandaag heb ik een Suzuki GSF 600 S (Bandit) (25kw) gehuurd. Wat een verschil met de ZZR, veel meer vermogen, rijdt lekkerder en stabieler. Morgen weer mijn eigen motor op halen...

Maar de echte vraag is: wat raden jullie aan na een ZZR 250? Ik ben nu goed te spreken over die Suzuki Bandit, rijdt perfect. Alleen een klein beetje zwaar en ik kan niet met beide voeten plat op de grond staan, kan dat een probleem zijn?


Wat hierna??? je naam veranderen!!!



maar f serieus... heb ook zzr250 gehad. als je naar nieuwere fietsen kijkt ga je er eigelijk aleen maar op vooruit. de sv650 die je noemt lijkt me een goeie optie .
maar laat je niks wijs maken. blijft een persoonlijke kwestie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan