ZZR 600 , 1992

str(sp)eet(d)fighter

MF veteraan
31 okt 2003
2.293
311
Budel
Ik kan ook nog een ZZR 600 uit 1992 kopen voor weinig :+ , eveneens import.
Wie heeft er een (gehad), en wat zijn de ervaringen (52000 km gelopen).
Laat even wat weten, dan kan ik kijken of het de moeite waard is hem op kenteken te zetten.
 
>>>sport

ik zou een zzr toch geen brik en al ook niet een klassieker noemen.

Maar mocht ik fout zitten dan is er vast wel iemand die me daar subtiel op wijst ;)
 
Ik heb een ZZR 600, en hij bevalt prima. Stuurt heerlijk en is erg vriendelijk (geen onverwachte acties dus).
Als je er rustig mee wilt rijden dan kan dat goed, maar als je hoger in toeren gaat rijden dan vliegt ie er van door (in mijn beleving). Verder nog niet echt grote storingen gehad. Alleen last gehad van een tikkende distributie ketting spanner, deze vervangen.
Als ik hem vergelijk met andere motoren dan is de stationair loop wat lawaaiger, maar das ff wennen... Ik ben er afgelopen zomer mee naar cannes gereden en dat ging heerlijk op de ZZR!! ( in 3 dagen heen en in 1 dag terug)

Of invoeren rendabel is weet ik niet...
 
pak um beet +/- €1050 inclusief kenteken en alles. })
de kuipen zijn behoorlijk beschadigd '( en de undertail(onderkuip) is niet aanwezig evenals sleutels :(

als de kuipen te duur zijn maak ik er wel een streetfighter van,
net zoiets als mijn oude gpz 750 zie ==> http://www.itego.nl/forum/viewtopic.php?t=252

ook een paar honderd uurtjes hobby
 
Laatst bewerkt:
Ik hou mijn gouwe ouwe GPz toch maar, ik denk dat ik achteraf spijt krijg als ik hem wegdoe :( , en voorkomen is beter dan genezen zegt men. :+

Hans
 
als de kuipen te duur zijn maak ik er wel een streetfighter van,
net zoiets als mijn oude gpz 750 zie ==> http://www.itego.nl/forum/viewtopic.php?t=252

ook een paar honderd uurtjes hobby
Respect! :}
Als je er zoveel tijd ingestoken hebt, dan KAN je hem ook gewoon nooit meer verkopen.

Maar .. euh ... kan je die ZZR-600 er niet gewoon bij kopen?
Want ondanks alle werk blijft het frame niet echt geweldig, die ZZR stuurt toch weer een stuk beter.

Had je het blok nu ook gespoten?
 
fijne fiets maar als je hem hebt laat dan wel je voorvering stijver zetten, het lijkt wel een bord spaggetti en dan had ik er een van het jaar 1996 B|

2x onderuit gegaan door die slappe troep............ |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan