ZZR 600 gestolen..

NitroJunkie

MF'er
26 nov 2002
49
0
Meerlo
Beste forummers,

Vannacht, 29 op 30 mei tussen 22.00 en 02.00 uur is bij mijn flat mijn motor gestolen. ;(

Het was een Kawa ZZR 600 in paars-violet uitvoering met kenteken MV-95-KN

In loving memory...
 
GODVERDOMME!!!!!!!!
Dat diegene die hem gejat heeft zich maar hartstikke dood mag rijden! Echt, we lezen dit nu echt elke dag op het forum en je wordt hier gewoon helemaal doodziek van!
Plaats even een piccie en maak je kenteken bekend. Wie weet ziet iemand hem rijden, of wordt hij ergens aangeboden.
Mijn vriendin d'r CBR is vandeweek ook gejat. Ik hoop voor diegene die hem gejat heeft dat ik hem nooit tegen zal komen, want ik verzeker ze dat ik ze opknoop aan de hoogste boom!

Sorry dat ik zo heftig reageer misschien, maar ik kan hier echt heel erg slecht tegen!
Gasten die jatten gewoon zo behandelen als dat ze in Iran doen...klauwen afhakken! 8-)

Kunnen we niet een topic starten waar je een foto en alle gegevens plaatst van je gejatte motor plaatst. Misschien een beetje misplaatst (heb liever niet zo'n topic) maar dan krijgen we een beetje bekendheid. Onze bijdrage om diefstal tegen te gaan... :)
 
Nou...vanaf nu snap ik donders goed waarom mensen af en toe heftig kunnen reageren. Tuurlijk, je ergert je wel eens ergens aan maar dit...ik heb er weinig tot geen woorden voor. Waarom kunnen sommige mensen niet de spullen van een ander respecteren en met rust laten?????

Thanx
 
En daarom sleur ik me hagelnieuwe CB600S ook twee etages mee naar boven. Dan maar wat gedoe om dat ding veilig te kunnen stallen, zonder de angst dat ie gejat wordt. En ja, als ik naar me werk ga met het koekblikkie gaat ze lekker op slot :) Weinig risico, hoop ik...
 
Jullie raden het nooit!!!!!!!!!!!!

De Politie heeft net gebeld en...ze hebben hem teruggevonden met alleen een kapot contact(slot) (voor zover bekend)

Hulde voor deze politie-verbalisant, het was overigens nog een motoragent ook. :}

Bedankt voor de reacties
 
Wat een geluk dude! Maar check hem wel even goed op kleine schade en pesterijen (Kabels doorsnijden, suiker in tank) Want als ze hem nie meekrijgen worden ze boos... (Heb ik meegemaakt met een autotje)... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan