zzr 600 kopen

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Hoi,

Mijn vader heeft eindelijk zijn Suzuki 600 GSX-F verkocht :}
En wil nu bij Lemstra in Alkmaar een kawasaki zzr600 kopen van het bouwjaar '98

De fiets ziet er echt heel netjes uit en ze vragen 6000,00 euro, maar omdat hij niets in te ruilen had deden ze er 500 euro vanaf.

Nu is de vraag is die 5500.00 euro een mooie prijs voor deze fiets.

En is 500 euro korting ook redelijk of moet er meer af.
 
Ik vindt de vraagprijs nogal fors , zeker als je bedenkt dat je bij ons (Belgenland) een nieuwe kan kopen voor ong. 7400 eurootjes :+ Je mag ook niet vergeten dat de motor al 5 jaar oud is !!
 
Ik kocht mijn zzr met bouwjaar 1998, in 2000 voor 6800,- eur, met 12k op de teller.
Dus ik vind het ook nogal fors...

Voor die prijs zou ik het NIET doen, tenzij ik het er voor kreeg ;)
 
Ik kocht mijn zzr met bouwjaar 1998, in 2000 voor 6800,- eur, met 12k op de teller.
Dus ik vind het ook nogal fors...

Voor die prijs zou ik het NIET doen, tenzij ik het er voor kreeg ;)


5300 euro zou ik er MAX voor geven! Je schrijft ongeveer 500 Euro per jaar af. 6800,- min 1500,-(3jaar)= 5300 Eurotjes.
 
Laatst bewerkt:
Voor een dealer lijkt het mij eigenlijk wel een redelijke prijs. Kijk maar eens op marktplaats wat ze er particulier nog voor durven te vragen.
 
lemstra is drama. voor een paar pleuro's meer heb je een zx6r ofzo. heb je veel meer aan. is wel sportiever, maar als je toch meer toergericht wil zou je toch ff verder kijken als ik jou was. vfr ofzo..???
 
Toen ik op een ZZR 600 een proefrit ging maken zat ik direct met m'n knie-en tegen de kuip... niks voor mij dus ;-)
Vroeg me af of ik te lange benen heb voor die fiets...? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan