Bike_Explorer
MF veteraan
Kick!
Scheelt zo'n sport-tour als de zzr600/1100 nog veel in rijcomfort vergeleken met de grotere tourmotoren als een diversion 900, bmw k1100 lt, deauville 650 (de motoren met een wat grotere kuip dus).
Heb momenteel een cruiser en vang alle wind die er maar te vangen is. Vind het nog wel een erg mooie motor en is leuk om op zondag van terras naar terras te rijden, maar 80km wegen langdurig rijden vind ik al vermoeiend laat staan de snelweg! Zou graag eens met de motor naar het buitenland gaan maar op mijn Dragstar lijkt mij dat geen goed plan qua comfort
Ik wil graag een motor waarbij ik in RUST zonder herrie/ruis/gebulder aan mijn kop en zonder die winddruk op mijn lichaam lekker op de snelweg 140 kan cruisen en op de autobahn misschien nog wel harder.
Heb nog geen vol A rijbewijs, maar ben mij al wat aan het oriënteren, ook altijd leuk
Vandaar de vraag
Scheelt zo'n sport-tour als de zzr600/1100 nog veel in rijcomfort vergeleken met de grotere tourmotoren als een diversion 900, bmw k1100 lt, deauville 650 (de motoren met een wat grotere kuip dus).
Heb momenteel een cruiser en vang alle wind die er maar te vangen is. Vind het nog wel een erg mooie motor en is leuk om op zondag van terras naar terras te rijden, maar 80km wegen langdurig rijden vind ik al vermoeiend laat staan de snelweg! Zou graag eens met de motor naar het buitenland gaan maar op mijn Dragstar lijkt mij dat geen goed plan qua comfort
Ik wil graag een motor waarbij ik in RUST zonder herrie/ruis/gebulder aan mijn kop en zonder die winddruk op mijn lichaam lekker op de snelweg 140 kan cruisen en op de autobahn misschien nog wel harder.
Heb nog geen vol A rijbewijs, maar ben mij al wat aan het oriënteren, ook altijd leuk
Vandaar de vraag