ZZR-600

Mark.

Die hard MF'er
11 apr 2004
753
0
Hallo,

Ik weet niet of ik het beste hier of in de rubriek TOUR kan posten maar zitten er hier ook ZZR-600 rijders?

Wat zijn jullie ervaringen met deze motor, kan van alles zijn, van zwakke punten tot verbruik om maar wat te noemen.

Gr, Mark
 
Ik heb een zzr gehad, model en bj 1994. Mooi geluid, zeker met een 4 in 1.
Het frame loopt om het blok: als je een schuivert maakt is dat ka$$a.
Reageert erg goed op een open pijp in combinatie met een dynojet set.
Pas op als je een compleet systeem monteert: de uitlaatbuizen lopen strak langs de oliekoeler. Bij mij is de koeler agv. schuren gaan lekken.


Enige echte probleem dat de mijne heeft gehad is het uit de 2e versnelling schieten. Begon incidenteel, maar werd structureel. Motor was toen net 25000km/ nog geen 2 jaar oud. Geen garantie, toen nog Kawim als importeur. De gehele versnellingsbak is vervangen, onderdelen zijn betaald door Kawim, arbeidsloon door mij zelf. Vreemd genoeg wilde Kawim alleen de onderdelen betalen als ze de oude onderdelen mochten hebben. Doet toch een beetje denken aan een fabricage manco....
 
Bedankt voor de reacties, ik heb alle topics hierboven gelezen en ben vanmening dat ik een goede en fijne fiets aangeschaft heb.

Mark
 
..dat ben ik met je eens.. 8-)

full


Koz
 
Zo, de eerste kms (150) met de ZZR zitten erop, heerlijk genoten van de omgeving en natuurlijk de motor zelf. Vandaag (zondag) geen meter gereden ivm de regen en de foto's heb ik ook maar niet gemaakt. Ik ben tevreden over de souplesse van de motor en de ideale mix van sportief doortrekken en rustig touren.
En nu maar hopen dat het weer een beetje aantrekt zodat ik komende week een paar avonden kan gaan rijden.

Mark
 
Terug
Bovenaan Onderaan