ZZR 600e 1996

Blackscorp

Rookie
7 jun 2021
8
11
DEVENTER
Hallo motor vrienden. Ben op zoek naar een gearindicator voor mijn motor. Kan nergens iets vinden. Neem bijv gipro van healtech. Alleen leverbaar voor motoren na 2000. Wie kan mij helpen?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210607-114000_Chrome.jpg
    Screenshot_20210607-114000_Chrome.jpg
    89,6 KB · Weergaven: 10
Dit product past op de:

  • Kawasaki ZZR600 (2005)
  • Kawasaki ZZR600 (2006)
  • Kawasaki ZZR600 (2007)
  • Kawasaki ZZR600 (2008)
De oude heeft waarschijnlijk een kabel bediende snelheidsmeter
we hebben een winnaar : Kawasaki ZX600-E11P ZZR600 2003 EUROPE, MIDDLE EAST, AFRICA, UK FRONT HUB - buy original FRONT HUB spares online

Dus @Blackscorp zoekt iets wat niet bestaat, of je krijg van die dingen die na verloop van tijd aangeven dat je in -1 rijd , wat me vaag bijstaat van vroegah dus misschien verzin ik het of heb ik het verkeerd onthouden.
 
Suzuki had het in de jaren 70 al,dus er zal best een mogelijkheid zijn.
100 jaar terug was er ook al een electrische auto, maar daar is men ook nog steeds niet gewend aan ;)

een gratis tip is om het toerental te onthouden bij 1 of 2 snelheden die je vaak rijd , omdat het vaak word gebruikt om niet naar een denkbeeldige 7e versnelling te schakelen.
dus niet die 5 km per uur op de oprijlaan van je oma en 240 op de autobahn maar bij 80 en 120 ofzo.

en als je dat nou de oplossing van een kniepert/kniert/ krent vind ... klopt, ik bewaar ook de sesamzaadjes die van crackers zijn gevallen voor oosterse gerechten.

alleen zo jammer dat de apk met reparaties richting de 4 getallen gaat .....
 
Hoi bananenman. Heb ik ook naar gekeken. Die universele. Verschillende kawa motorzaken gebeld die gipro verkopen. Gekke is ze adviseren niet te doen, mijn fiets teller unit mechanisch bekabeld etc. Ben a technisch hoor abakadabra. Als je digitaal hebt dan gewoon plug play. Ik weet niet meer pff. Jij zegt dus moet kunnen en geen problemen met monteren?
 
het monteren van het apparaat op de motor zal wel gaan maar omdat jouw model motor een kabel gebruikt om de snelheid te meten en weer te geven zal de indicator minder goed weergeven in welke versnelling je zit aangezien hij geen signalen krijgt hoe snel de motor zich beweegt.

als ze adviseren het niet te doen is al een indicatie dat de werking te wensen over kan laten of te lastig is.
 
Beste motor vrienden. Fijn jullie reacties te mogen ontvangen wordt gewaardeerd. Ik ga er goed over nadenken. Vorige week voor eerst in donker gereden en ja hoor verlichting cockpit moet vervangen worden. Kuip zal af moeten en dan maar ff kijken. Hoeveel lampjes moeten er totaal in? Ik kan zelf niet sleutelen dus we gaan het zien.
 
de universele uitvoering werkt met de combinatie toerental en snelheid.
die is in elke versnelling uniek.
en dat kan de indicator uitrekenen.
je moet hem wel inleren.
snelheid komt van een sensor op het wiel, moet je er wel zelf opzetten.
toerental komt van de bougiekabel.
ik heb er zelf ook 1.
en ja, als je 2 linkerhanden hebt, moet je het niet zelf doen, maar laten doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan