ZZR volledig uit elkaar :(

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
Vandaag zouden mijn koffers erop komen maar zoals ik al eerder beschreef schakelde hij nogal moeilijk naar zijn twee. Dinsdag alvast weggebracht en hoopte hem vandaag te kunnen halen inclusief al mijn koffers enz.

FF gebeld en of ik maar ff wilde komen kijken.
In ruimte 1 stond mijn frame op zijn wielen. ;(
In ruimte twee stond in een rek al mijn losse onderdelen zoals carbs volledige uit elkaar liggende versnellingsbak, 1 uitlaat kappen enz enz ;(
In ruimte 3 onder de werkbank lag mijn blok. ;(

Tandwielen en schakelvorkjes waren zoals sommige mij al vertelde in de andere topics defect. Spullen zijn besteld en komen in de loop van volgende week hoop ik. Helaas was er geen leenmotor beschikbaar voor dinsdag. Dikke pech dus. Tot overmaat van ramp hebben we vanmiddag onze tweede auto verkocht omdat ik alles op de motor zou gaan doen. Ook alles meenemen op vakantie omdat we anders met 4 kinderen, twee volwassenen en 3 honden in 1 auto moesten. Nu is het maar te hopen dat ik hem voor de vakantie terug heb.

Maar 1 ding wil ik even kwijt, vaak moppert men hier over safe maar ik krijg wel een enorme service. Mijn klachten worden serieus genomen en worden behoorlijk rigoreus aangepakt. Ik heb mijnmotor nog maar drie dagen thuis gehad wat wel erg jammer is maar heb straks wel een perfecte fiets. :}
 
Laatst bewerkt:
Maar 1 ding wil ik even kwijt, vaak moppert men hier over safe maar ik krijg wel een enorme service. Mijn klachten worden serieus genomen en worden behoorlijk rigoreus aangepakt. Ik heb mijnmotor nog maar drie dagen thuis gehad wat wel erg jammer is maar heb straks wel een perfecte fiets. :}

Ja tot je de rekening krijgt, hahaha :9
Al die uurtjes die zij maken om de hele boel uit en in elkaar te schroeven ga je wel betalen.
 
nah ik heb ooit mijn zzr600 in onderdelen gekocht, mega klus, maar tis ook allemaal goed gekomen, en ik heb er geld mee bespaart.
kweet niet of je er iets aan hebt, maar toch :]
 
nah ik heb ooit mijn zzr600 in onderdelen gekocht, mega klus, maar tis ook allemaal goed gekomen, en ik heb er geld mee bespaart.
kweet niet of je er iets aan hebt, maar toch :]
nouh, ik heb de mijne als 1 geheel gekocht en hoop dat anderen hem 1 voor 1 weer goed maken. Maar ik heb er alle vertrouwen in.
Dinsdag krijg ik een div 600 mee , dan rijd ik weer mooi op twee wielen naar mijn werk
 
Laatst bewerkt:
nouh, ik heb de mijne als 1 geheel gekocht en hoop dat anderen hem 1 voor 1 weer goed maken. Maar ik heb er alle vertrouwen in.
Dinsdag krijg ik een div 600 mee , dan rijd ik weer mooi op twee wielen naar mijn werk
hadden ze geen betere leen motor,een suzuki ofzo ,o nee dat zijn de beste O-)
 
mooi zo ,al lekker een stukkie gereden,ik wel vandaag zweet liep me schoenen in.
ik heb zeker al een klein stukkie gereden want het was weer een drukke dag. Maar deze week op de ZZR naar mijn werk. Drie weken nog en dan weer twee weken vakantie. Alleen het idee al om met mijn verse bike te gaan maakt het dragelijker ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan