ZZR1400 hellup welke kleur?

Blauw, dan hoef je er alleen overheen te pissen en dan wordt ie groen :P

Ff serieus, blauw is de mooiste kleur :Y
 
Laatst bewerkt:
Hmmmmm,

Ik heb nu meer voorkeur stemmen geteld voor blauw, deze kleur vind ik zelf spannender, maar grijs is tijdloos en ik ben al een oude lul voor de meeste van jullie (37) dus.
Nog 12 uurtjes en dan beslis ik. :)
 
Grijs ! mooi stijlvol 8-)
dat 2006 blauw is spuuglelijk, ziet er goedkoop uit en krijg er een beetje GSX-F gevoel bij :X
daarentegen is het 2007 blauw weer wel heel mooi, staat inderdaad chique, en dat mag best voor zo een machine :Y
 
Als je zo'n dure nieuwe fiets koopt, laat je hem toch gewoon spuiten in de kleur die je wil? :?


kawa-groen dus *D
 
Hallo allemaal,

Alvast bedankt voor alle reacties. Hieronder staan nog een paar overwegingen:

De blauwe heeft 650 km gereden en de grijze 5000 de blauwe kost € 250,-- meer.

De grijze is bijna aan een achterband toe dus die € 250,- stelt dan ook niets voor. })

Wat zal ik doen? Ik heb dit nooit, dat ik zo besluitloos ben ik lijk wel een vrouw.
 
Zeer uiteenlopende meningen... Dus dan is er maar een keus. GEEN kleur. Zwart dus. :+

Of wit dus! (da's ook geen porum)

Maar ff serieus: blauw! Grijs is niet mooi, een kawa is pas een kawa als die groen is, maar vind dat ook weer niet staan op dit model.
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht rustig tot de rode versie hier op de markt komt.

In de USA is die kleurstelling er al

14red2.jpg


14burn2.jpg
 
Blauw.... wil er zelf misschien ook 1 ...hebben ze de blauwe kleur niet meer in 2007 |( |( |(


jij past hier niet op..........., je moet wel met je voetjes bij de vloer kunnen hé G.

:W :W :W


Maar ik zeg ook blauw..... :Y
 
jij past hier niet op..........., je moet wel met je voetjes bij de vloer kunnen hé G.

:W :W :W


Maar ik zeg ook blauw..... :Y
geuss what....pas er beter op als op de Z....qua zithoogte...heb de ideale japanse afmetingen voor deze fiets *O* *O* *O* *O*

kawasaki-zzr1400-05-bikepics-480287.jpg
 
Oeh die 2007 blauw vind ik persoonlijk wel errug strak, heel stijlvol :) Jammer dat je die dan net weer niet bedoelde ;) In dat geval de grijze!
 
Hmmmmm,

Ik heb nu meer voorkeur stemmen geteld voor blauw, deze kleur vind ik zelf spannender, maar grijs is tijdloos en ik ben al een oude lul voor de meeste van jullie (37) dus.
Nog 12 uurtjes en dan beslis ik. :)

Je had het rond 18uur al besloten, toen je me in paniek belde :+
Het wordt dus de blauwe :Y

Gefeliciteerd kerel *O*
 
Dames en heren,

Morgen moet ik een beslissing nemen welke kleur ik kies 2006 Blauw of 2006 grijs van de ZZR 1400, en voor de leken dit is een Kawasaki.

Pls jullie mening rapido thanks.

Maup :]

GRIJS!

Smaken verschillen.

Maar Grijs staat het meest neutraal bij de 7 kleuren die jij straks, met zo'n motor, uit je broekspijp laat zien.
Dan heb ik het nog niet over rode kop als je voor de zoveelste keer wordt aangehouden voor te hard rijden.
Of je paarse ballen na de zoveelste ongecontroleerde wheely.
Of dat je je groen en geel ergert aan het feit dat al je vrienden zeggen dat ze de blauwe mooier vonden.


;) ;) ;)

succes morgen en veel plezier met je motor.
 
Laatst bewerkt:
Heb vorige week nog staan kwijlen bij Goedhart, stond ie in t zwart. grijs en in 't blauw....

Zou qua persoonlijke voorkeur voor de zwarte gaan maar als je pak er beter bij past een blauwe nemen....

Hij is zo bruut in 't blauw......

Da's echt een uber beest


full
 
Of wit dus! (da's ook geen porum)

Maar ff serieus: blauw! Grijs is niet mooi, een kawa is pas een kawa als die groen is, maar vind dat ook weer niet staan op dit model.

Maar een Kawa is ook iets als het pas rauw loopt. En dat loopt die ZX-14r niet echt. Wel snel. Dat wel. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan