ZZR1400

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.498
180
Oss
Ik vind 'm übergeil, maar heb 'm nog nergens zien staan en er is nog niet echt over gelult hier... Is iemand 'm al eens in het echt tegengekomen?
 
full


De uitvinder van de ZZR 1400
 
Er zijn hiero al verschillende ZZR1400 topics, maar zonder zoek-mogelijkheid is het moeilijk zoeken :(

De ZZR1400 wordt sinds een paar weken in Nederland geleverd en je kan er al op proefrijden (oa bij Mammoet motoren). Ik heb er zelf ook een rondje op gereden en het is een prima fiets. Over het uiterlijk valt uiteraard te twisten ;)

20060617zzr1400c.jpg
 
Er zijn hiero al verschillende ZZR1400 topics, maar zonder zoek-mogelijkheid is het moeilijk zoeken :(

De ZZR1400 wordt sinds een paar weken in Nederland geleverd en je kan er al op proefrijden (oa bij Mammoet motoren). Ik heb er zelf ook een rondje op gereden en het is een prima fiets. Over het uiterlijk valt uiteraard te twisten ;)

(Afbeelding)

Hey jeroen,

mijn vader is ook erg geinteresseerd in dat apparaat.
Weet jij toevallig of er ook nog adressen in NH zijn die die machines hebben
en je er ook op laten proefrijden?

Alvast bedankt

Bart
 
Er zijn hiero al verschillende ZZR1400 topics, maar zonder zoek-mogelijkheid is het moeilijk zoeken :(

De ZZR1400 wordt sinds een paar weken in Nederland geleverd en je kan er al op proefrijden (oa bij Mammoet motoren). Ik heb er zelf ook een rondje op gereden en het is een prima fiets. Over het uiterlijk valt uiteraard te twisten ;)

(Afbeelding)

Ik vind m wel iets "gevaarlijks" hebben 8-)


Hoe die eruit ziet :Y
 
Is da waar da de ZZR1400 zou geknepen zijn onder de 6000 t/min? Om hem wat 'rijbaarder' te maken in de regen of zo :? . (Gelezen in Motorwereld btw.)

Vind hem wel niet zo mooi, maar het blok is wel super :9 . Cool marktsegment vind ik. Ik hoop da er in 2007 een nieuwe hayabusa en een V5 blackbird uitkomt dan kunnen we ze lekker vergelijken. *O*
 
Is da waar da de ZZR1400 zou geknepen zijn onder de 6000 t/min? Om hem wat 'rijbaarder' te maken in de regen of zo :? . (Gelezen in Motorwereld btw.)

Vind hem wel niet zo mooi, maar het blok is wel super :9 . Cool marktsegment vind ik. Ik hoop da er in 2007 een nieuwe hayabusa en een V5 blackbird uitkomt dan kunnen we ze lekker vergelijken. *O*

onder de 6k toeren?? Kan ik me niet voorstellen, da's wel heel erg laag.
 
Is da waar da de ZZR1400 zou geknepen zijn onder de 6000 t/min? Om hem wat 'rijbaarder' te maken in de regen of zo :? . (Gelezen in Motorwereld btw.)

Vind hem wel niet zo mooi, maar het blok is wel super :9 . Cool marktsegment vind ik. Ik hoop da er in 2007 een nieuwe hayabusa en een V5 blackbird uitkomt dan kunnen we ze lekker vergelijken. *O*

De 1400 is onder de 5000 toeren merkbaar tammer. Daarna gaat ie er pas echt vandoor.
 
De 1400 is onder de 5000 toeren merkbaar tammer. Daarna gaat ie er pas echt vandoor.

ow wacht wordt er dat bedoeld....ik dacht even dat iemand beweerde datÍe begrensd zou zijn tot 6000 toeren.

Overigens merk ik dat bij mijn good-old '98er ZZR1100 ook hoor, datie pas echt wakker word boven de 6000. Ik zeg dan altijd dattie dan boos word want zo voelt het dan :9~ Maar iof dat nou komt sec doordattie lekker in z'n toeren raakt of dat dat zou afregeeld is dat weet ik niet.

Heb jij er al op gereden dan? Proefritje gemaakt?
 
Cool marktsegment vind ik.
Ik hoop da er in 2007 een nieuwe hayabusa en een V5 blackbird uitkomt dan kunnen we ze lekker vergelijken. *O*
:? :? :? :? :?
appels met peren

ZZR/ GSXF/ CBR-F = sportief touren
ZXR/ GSXR/ CBR-R = supersport

de ZZR1400 heeft welliswaar mee cc's en een prima vermogen maar is door bewust motormanagement "soepel rijdbaar" gehouden
geen spichtige SS

[me]Redrider is ook geintereseert in de eerstgenoemde categorie als 2e (woon-werk)motor[/me]

:} scherp opgemerkt ;)
 
Hallo allemaal,

Ik ben een van de gelukkige, mijn vader heeft de zzr 1400 nu 3 weekjes voor de deur staan. was dit weekend met mijn pa naar de ardennen, heb zo'n 1000km op dat ding gereden (ik heb nog een 25kw rijbewijs ;) ), mijn vader drie dagen op de 25kw er-6 *D , ben langs Nurburgring Nordschleiffe geweest, maar niet gereden, vond me pa niet zo verantwoordelijk, dus om het goed te maken mocht ik daarna ff het gas opentrekken op de duitse autobahn, ben na een aantal pogingen twee maal bij de 295 km/u gestrand *O* *D :9~ 8-) :] in zijn vijf ja (doorschakelen durfde ik niet meer :N ), dat had me pa van te voren niet helemaal verwacht, hij heeft dan ook nog geen enkele keer het gas opengetrokken terwijl het zijn motor is _O- . Die zzr heeft zo'n brute acceleratie, geluid, weggedrag, zithouding en display dat het voor mij gewoon de perfecte motor is (over 1.5 jaar wanneer ik A-onbeperkt heb). Het is net of je op je op een raket zit, je moet gewoon goed vasthouden en je wordt gewoon gelanceerd, dat geluid als je het gas opentrekt is net of er twee turbo's inslaan en de afterburner aanslaat, en aan de andere kant van is ie weer heel rustig in de lage toeren, perfect voor het rustig rijden, het is pas bij de 5.500 toeren dat je gelanceerd wordt, kortom egt een bestuurbare monster.

Kopen die handel zeg ik *D *O*
 
Ik vind het eigenlijk ook niet verantwoord dat je pa je op de autobahn laat blazen op een motor met 200pk en een half jaar je 25kw rbw.? :?
 
Zo, OMA!! :W

Deze ontzettende sexy motor is ook niet echt popu zo te zien! Topic echt uitgestorven.

Ikzelf vind het echt een geweldig ding, heb er geen om dat ik het geld er niet voor heb, anders had ik het wel geweten.

Een vriend van me heeft er één, waar ik een paar keer op heb gereden, man wat een power!

Hopen dat wat eigenaars van de 1400 nu weer lekker wat plaatjes posten van hun bike :W
 
Zo, OMA!! :W

Deze ontzettende sexy motor is ook niet echt popu zo te zien! Topic echt uitgestorven.

Ikzelf vind het echt een geweldig ding, heb er geen om dat ik het geld er niet voor heb, anders had ik het wel geweten.

Een vriend van me heeft er één, waar ik een paar keer op heb gereden, man wat een power!

Hopen dat wat eigenaars van de 1400 nu weer lekker wat plaatjes posten van hun bike :W

Foto's? Nou vooruit, even snel ééntje met de telefoon vanuit het raam:

imgatt

m'n maatje *O*
full
 
Foto's? Nou vooruit, even snel ééntje met de telefoon vanuit het raam:

imgatt

m'n maatje *O* [afbeelding]

Staat op de stoep ... :N :N :N lekker aso.
Wat nou als er een OMA MET ROLLATOR langs moet.

BAM BAM BAM

BAM BAM BAM KRAS

Zo ik ben er langs .. de jeugd van tegenwoordig .. :(

of een JUFFROUW MET TWEELING KINDERWAGEN ?

BAM BAM BAM

BAM BAM BAM FLINKE KRAS

Zo .. ging moeilijk maar ik ben er langs , puh :(

Nee , lekker aso , zo een ehhh ... (wat is het er voor een ?) motor op de stoep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan