ZZR1400

Voodoo child

MF veteraan
25 jun 2006
1.088
0
Lelystad
Wat moet je met 200 pk in ons door snelheidscontrolefreaks gedomineerde landje.
Heel indrukwekkende cijfers, maar voel me al gefrustreerd met m`n 98 pk, laat staan als je er 200 hebt. Je kan tegenwoordig net zo goed een jawa ofzo aanschaffen om iig :? boetevrij rond te karren.
Nils

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/397038/e71f7831abd7fea924375d41f5244468 (J.H.jpg)​
 
200 pk is leuk om over op te scheppen..

en zolang jij je gashandje onder controle hebt vallen die boetes nog wel mee..
dus die Jawa is dan ook weer niet nodig ;)

:W
 
Kawasaki%20ZZR1400%2006%20%201.jpg
 
hij is übergeil. Als ik de centen had.......
 
Ik zat nog had te twijfelen toen ik mijn nieuwe motor laatst ging kopen. Nu de GSXR-1000 K3 (zilver grijs) of nog een half jaar/jaar sparen en dan de ZZR1400.

Heb toch gekozen voor de gixxer, maar de ZZR1400 is wel een motor die ik in de toekomst nog eens wil hebben. Hij ziet er zo vet uit! (smaken verschillen)
 
zou ik voor de GSX-R1000 Yoshimura gaan.

- 165kg schoon aan de haak
- 205 peekaatjes.
- 134 Nm / 9.500 t.p.m.

full



Maar toch ben ik ook wel tevreden met mijn YZF750R met ong 125pk hoor O-)
 
Je hoeft die pk's ook niet gebruiken om als een nak zo hard te rijden.. is wel lekker lui rijden met een vracht koppel/pk, niks geen terugschakelen :)

Edit: wel een hele dikke motor :]
 
zou ik voor de GSX-R1000 Yoshimura gaan.

- 165kg schoon aan de haak
- 205 peekaatjes.
- 134 Nm / 9.500 t.p.m.

(Afbeelding)


Maar toch ben ik ook wel tevreden met mijn YZF750R met ong 125pk hoor O-)

is onder de 9.500 duizend toeren langzamere dan een gewone 1000 :+
en hij had maar O-) 195 pk aan de krukas ofzo.

Maar ik ben het wel met je eens :9~ :9~
 
Je hoeft die pk's ook niet gebruiken om als een nak zo hard te rijden.. is wel lekker lui rijden met een vracht koppel/pk, niks geen terugschakelen :)

Edit: wel een hele dikke motor :]

Volgens Motorrad nu net hét manko, de fiets is zó fool-proof gemaakt dat het koppel laag op toeren erg tegenvalt, en er dus vaak teruggeschakeld moet worden.
 
Dat 'gebrek aan koppel' bij lage toeren is maar relatief. Hij schijnt onderin vergelijkbaar te zijn met een ZZR-1100. Nu mag je van een 1400 meer verwachten dan van een 1100, maar een stakker is het zeker niet.

En iedereen die ooit op een ZZR-1100 heeft gereden weet precies wat ik bedoel 8-)
 
zou ik voor de GSX-R1000 Yoshimura gaan.

- 165kg schoon aan de haak
- 205 peekaatjes.
- 134 Nm / 9.500 t.p.m.

(Afbeelding)


Maar toch ben ik ook wel tevreden met mijn YZF750R met ong 125pk hoor O-)

:9~ :9~

Van MIJ :Y })
Nu alleen nog effe sparen O-) ( €24.000,-)
Die 24 lukt me nog wel ,alleen die nulletjes erachter ;(

is onder de 9.500 duizend toeren langzamere dan een gewone 1000 :+
en hij had maar O-) 195 pk aan de krukas ofzo.

Maar ik ben het wel met je eens :9~ :9~

Waar heb je dat gelezen/gehoort :?
 
Wat moet je met 200 pk in ons door snelheidscontrolefreaks gedomineerde landje.
Heel indrukwekkende cijfers, maar voel me al gefrustreerd met m`n 98 pk, laat staan als je er 200 hebt. Je kan tegenwoordig net zo goed een jawa ofzo aanschaffen om iig :? boetevrij rond te karren.
Nils


Bij deze; Te koop Jawa TS 350 uit 1991 ('92 op kenteken)

Zeer netjes in de lak, paars/metallic, (een paar maanden geleden gespoten)

Prijs; Alles boven de 275 Euro.....

Grtzzz Simon. 8-)
 
zou ik voor de GSX-R1000 Yoshimura gaan.

- 165kg schoon aan de haak
- 205 peekaatjes.
- 134 Nm / 9.500 t.p.m.

(Afbeelding)


Maar toch ben ik ook wel tevreden met mijn YZF750R met ong 125pk hoor O-)
Maar veel minder praktisch dan een zzr1400...
Je wordt er in lage toeren dik uitgereden door kawa zx10's, r1's en normale gixxer1000's...
Maargoed, het is niet alsof je power tekort komt, ookal hou je een r1 net niet bij :X en die berg vermogen aan het eind is ook wel een kick eigenlijk O-)
 
denk als je m hoog in z'n toeren houdt dat er weinig te verliezen valt...
Misschien van de week maar eens langs de suzuki dealer voor een proefritje :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan