ZZR600 tellerunit

robbie f

Rookie
20 mei 2011
18
0
Zutphen
hey hallo,

ik heb een ZX6 aangeschaft van 1994 en hier zit een mijlenteller op. in de binnenste schaal zit ook wel kmh maar vindt dit vrij irritant.
is het mogelijk om van een ZZR600 de tellerunit over te bouwen in mijn ZX6?
ik heb de tellerunit vergelijken en zo op het oog moet het passen. maar mijn vraag is: zit er verschil in de aansluiting van de km tellerkabel. en als dat zo is is dat om te bouwen zodat ik wel een Km teller in mijn motor kan monteren.

mvg robbie f
 
hey rick,

dat is inderdaad ook wel een idee ;) maakt het ook gelijk een stuk netter. enkel moet ik er dan wel 1 zien te krijgen voor een zzr600 of zx6. want mijn toeren gebied gaat tot 13.500 toeren en dan begint het rode gedeelte pas ;) maar ik ga er eens naar op zoek :D iedergeval bedankt voor de tip, had zelf hier nog niet eens aan gedacht :D
 
Dan kan je via die koper uit de link gewoon kopen voor de ZZR 600 hoor, even contact met hem opnemen. Super snelle service. Hij heeft de ZZR 600 (ZX6) niet in zijn lijst staan maar kan ze wel leveren. Neem direct 4 led's in rood of blauw er bij en het wordt een feest om naar te kijken:

IMAG0068.jpg
 
Laatst bewerkt:
hey hallo

ik heb contact opgenomen met hem en hij heeft ze idd liggen zoals op bovenstaande foto.
ik heb ze als het goed is ook besteld. hoe heb jij ze bij hem besteld freakie?

mvg robbie f
 
Contact formulier ingevuld op Tachoscheiben dat ik de ZZR 600 E tellers wilde bestellen. Zelf heb ik er 4 rode LEDS bijgedaan als vervanging van de 'normale' lampjes. Blauw is ook erg mooi.

Verder betaald via paypal, had verder best snel deze zending. Maar of je nou via Ebay of de site zelf doet maakt niet uit, is dezelfde verkoper.

Let wel ff op dat je vermeld of je E of D model hebt want ik geloof dat die net iets afwijken (2de dagteller/klokje)
 
Terug
Bovenaan Onderaan