Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MrMarcie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MrMarcie

    Bandenspanning en handelbaarheid.

    Ik heb nu 10 jaar mijn rijbewijs als oudere rijder en rij helaas niet zoveel. Dus een echt ervaren motorrijder kan ik mijzelf niet noemen. Maar ik rij natuurlijk wel een stuk beter dan 10 jaar geleden ;). Nu kwam ik erachter dat mijn digitale bandenspanningsmeter 0,3 bar TE WEINIG aangeeft...
  2. MrMarcie

    1.000 KM beurt (CFmoto 650 MT)

    Afgelopen week was de inrij periode van mijn CFmoto 650MT volbracht. Dus netjes langs de dealer voor het beurtje en de 'normale' olie. Ik heb heel netjes gereden volgens boekje, eerste 500KM max 4K toeren en daarna max 6K toeren. Was ff doorbijten maar dan heb je hopelijk wat. Nu heb ik paar...
  3. MrMarcie

    Motorhelm kopen

    Ik ben toe aan een nieuwe helm omdat mijn huidige al veel te oud is. Voor weinig gescoord ooit op de motorbeurs en zat prima. Kreeg wel vaak last na een tijdje van mijn voorhoofd. Aan het zoeken geweest en gekozen voor een Nolan N87 Overland bij Louis. Hoofd opgemeten en besteld maar die zit te...
  4. MrMarcie

    Krijg Protect Schijfremslot ART 4 niet meer open

    Ik heb dit slot nu een jaar of 2 maar gebruik het zelden. Dus nog niet vaak open/gesloten geweest. Heb een Shiver dus zit onder zadel boven motorblok waar het wel erg warm wordt. Vraag me of het daar door komt. Enige weken geleden was ik ergens en kreeg ik het slot niet van mijn schijfrem...
  5. MrMarcie

    Binnenkort beschikbaar

    Staat ion verkeerde topic, snap niet waarom, plaats 'm ff overnieuw
  6. MrMarcie

    Ongevraagd abonnement Motor Magazine ?

    Ik krijg gisteren het blad Motor Magazine binnen met een factuur (€ 15 / 3 maanden). Nou kan ik me niet herinneren (mijn geheugen kan me in de steek laten natuurlijk) dat ik een abonnement heb aangevraagd. Kan er ook niks van terugvinden in mijn mails ed. Heb al een ander abo op een ander...
  7. MrMarcie

    Snelheid bij stoplicht camera

    Damn, Kom ik 's avonds bij een stoplicht aan, waarvan ik weet dat er een camera staat, en springt ie op oranje. Ik was een beetje kort bij om te remmen dus denk geef wat gas bij om ZEKER niet door rood te gaan. Krijg ik nu een bon binnen blijkt dat ie ook de snelheid meet. 97 (gecorrigeerd...
  8. MrMarcie

    3M Dual Lock (montage cam aan helm)

    Nog medeforummers die dit gebruiken? Ik lees er op internet wel goede verhalen over maar in NL weinig. Is ook verdomd lastig te krijgen maar heb een reep aan kunnen schaffen bij Conrad. Vanmiddag op helm en camhouder bevestigd. Moet 24 uur drogen -doen we dan maar- en dan maar hopen dat het...
  9. MrMarcie

    Suzuki GSX 600/750 F

    Kijk ik verkeerd (heb ook de zoekfunctie gebruikt) maar is er geen draadje over dit model? Zou ik wel leuk vinden. Waarom? Heb sinds vandaag een Suzuki GSX 750 F uit 1999 ;)
  10. MrMarcie

    Datatool S4 C1 Red problemen

    Heb je net een mooie motor en dan stopt ie er na 1 dag mee. Is al iemand even bijgeweest (kregen we hem even aan de praat) maar daarna helemaal niet meer. Van alles geprobeerd, net even alle bedrading nagekeken (voor zover dat mogelijk is) maar hij doet niks, behalve zorgen dat de motor niet...
  11. MrMarcie

    Interessante website, zouden ze hier ook moeten doen!

    In Australie doen ze meer voor de motorrijder heb ik het idee. Commercials op TV om betere awareness te krijgen bijvoorbeeld. En ze hebben er nog wat leuke tests op staan. Misschien hier en daar open deuren, maar ik vind het een mooi initiatief. RideToLive
  12. MrMarcie

    Lid worden (KNMV, MAG, ?)

    Nu ik net mijn motorrijbewijs heb wil ik wel lid worden van e.o. andere organisatie. Maar wat is een goede keuze (heb al gezocht hier maar vind niet veel). KNMV? MAG? En zijn er nog andere en wat zijn argumenten om voor de ene of de andere te kiezen. Een interessant blad vind ik wel...
  13. MrMarcie

    Nieuwe motor, wat kan ik aan korting bedingen

    Heb net mijn rijbewijs en ben me aan het orienteren. Nieuw? Of beginnen met wat gebruikt? Als het nieuw is word het waarschijnlijk een Yamaha MT-07, Honda CB650F, Suzuki Bandit 650A (op gelest) of iets dergelijks. Wil eerst ff alles op een rijtje zetten en op allemaal proefrijden. Maar de...
  14. MrMarcie

    Motorjeans losse protectors?

    Ik heb via internet bij een motorwebshop een motorjeans gekocht. Mooie prijs, en gisteren binnen gehad. Ziet er goed uit maar zitten geen vakken oid voor protectoren in. Vraag is nu, kan ik zo veilig lessen en zijn er eventueel losse protectoren te koop die je om je knieen draagt oid...
  15. MrMarcie

    Is dit een goed boek? Motorfietstraining Iedere Dag

    Motorfietstraining Iedere Dag Hoop binnenkort mijn rijbewijs te hebben (morgen AVB). En kwam dit via FB tegen. Kent iemand dit en is dat een aanrader, of hebben jullie andere suggesties? Onderwerpen die in het boek aan de orde komen: warmrijden van jezelf hoe om te gaan...
  16. MrMarcie

    Motor van de zaak

    Ik ben bezig met mijn rijbewijs en kwam dit artikel tegen. Misschien een idee voor de ZZPers e.d.? Ook motorkleding e.d. zit in de kosten :)
  17. MrMarcie

    Hoe rem je met je voorrem ?

    Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste les gehad. Erg leuk natuurlijk. Met een auto kan ik veel maar aan die motor moet ik nog ff wennen. Gas en de fantastische remmen. Nu vertelde die rijinstructeur mij dat ik met ALLE vingers moet remmen, maar als ik zo diverse filmpjes e.d. bekijk zie ik...
  18. MrMarcie

    Zijn dit goede (veilige) laarzen voor beginner? Bardia

    Ben net begonnen met lessen en heb al een jas, broek, helm en handschoenen. Kan via MP 2e hands laarzen kopen maar kan er verder weinig over terug vinden. De vraag is dus of dit een goede, veilige schoen is (voor beginner). Bardia-Billard
  19. MrMarcie

    Voorstellen en vraag motorbeurs. Zaterdag mijn eerste les ;-

    Ik ben Marc en alweer 50, alhoewel ik me zeker niet zo oud voel en er ook niet zo oud uitzie. :Z Ik heb altijd al mijn rijbewijs willen halen, maar was er een beetje bang voor. In mijn jonge jaren was ik iets te wild en had ik maar één stand, oogkleppen op en hard (gelukkig maar een keer...
Terug
Bovenaan Onderaan