Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: datak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. datak

    TK: Yamaha YZF R6 (RJ15)

    Te Koop: Yamaha YZF R6 (RJ15) met vele losse onderdelen. Deze snelle motorfiets is uitstekend onderhouden en er is absoluut niet op bezuinigd. Naast het standaard onderhoud is recent het blok en de complete vering gereviseerd. Kort daarvoor is er een blipper op de YEC ecu geprogrammeerd dmv...
  2. datak

    TK Yamaha yzf R6 2004 €3000 (verkocht)

    Wegens overstap naar een ander model komt hierbij mijn motor te koop te staan. bieden kan maar liever naast de motor. vraagprijs €3000. voor vragen stuur pb. Pptuning remschakelset + 1set reserve “ex 1voetsteun” Omgekeerd schakelen. carbonadi blokbescherming. Frame,achterbrug en voorvork...
  3. datak

    MSL cup 2018

    Toch wel benieuwd wie er allemaal mee rijden in de cup. Zelf ben ik van plan om in groep 3 de cup mee te rijden zo ook enige ervaring op te doen voor andere cups/organisaties. Lees er vrij weinig over vandaar de vraag of het nog een beetje leeft en zo niet dat ik dan beter ergens anders...
  4. datak

    My chron light Inc baken

    Goed gebruikt. Wegens overstap naar een andere laptimer is deze overbodig geworden. Vraagprijs €125 €110 €100,- Verzenden of ophalen.
  5. datak

    Origineel ECU Antenne ring en Chip Yamaha YZF R6 03 t/m 05

    Wegens ombouw naar circuit motor zijn deze overbodig. T.E.A.R.B ;)
  6. datak

    YZF r6 03 valt uit als het blok warm is

    Hallo, Heb een yamaha yzf r6 uit 2003. Zal vanaf het begin beginnen. 5 jaar geleden gekocht toen eens in het half jaar voor 2,5 jaar lang viel de motor opeens uit voor een stoplicht of een stop. Dacht even starten en lopen oke niets aan de hand. nu na 2,5 jaar :o :o weer actief...
Terug
Bovenaan Onderaan