Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zenabi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zenabi

    11kw choppers

    goede middag ff hier vragen . mn zoon zal en moet zn rijbewijs voor de motor op zn 18e al halen , echter hij wil geen racer en geen scooter . nu op internet al shadow 125 en virago 125 gezien ,maar niet in nederland. is importeren te doen ? iemand ervaring hier mee ?
  2. zenabi

    kenteken zijkant gezeur

    was ik toch overtuigd dat het mocht , ook via info hier en via MAG , kom ik dit van de week tegen : Motorrijders Actie Groep - Nieuws :(
  3. zenabi

    2 kleine pitjes tank door stuuruitslag te groot

    doordat de stuuruitslag te groot was zijn er 2 hele kleine pitjes in mn blauwe yank gekomen , pitjes zijn nu wit .Kun je dat met kleurstift weer netjes krijgen ?of andere tips ?
  4. zenabi

    overstap naar Harley

    het gaat gebeuren :ik ga over naar HD ,vorig jaar ineens de kriebels dat ik dat toch wel een geweldig iets vindt ,voor mij stukje gevoel ook die niet is te omschrijven (zal de leeftijd zijn haha) inmiddels over uit dat ik een evo blok wil , kan inmiddels ook misschien van een maat zn Ultra...
  5. zenabi

    vraag over beetje vage verkoop HD

    ben benaderd door iemand die mn VT 1100 wil kopen , had gezegd dat ik ooit nog wel eens een Harley wou , nu biedt hij wel zoveel dat ik denk overstag te gaan . ondertussen ook al mooie softail gezien , echter in advertentie staat dat hij hem verkoopt ivm te weinig rijden en dat hij uit...
  6. zenabi

    (hoort hier misschien niet ) maar trots op haha

    kom ik thuis , heeft mn zoon (14) een project aangeschaft , wil ook sleutelen in de schuur ipv. met de tablet op de bank in de vakantie . zal proberen me er niet te veel mee te bemoeien haha
  7. zenabi

    Kawa VN1500 (1988) vs Honda vt1100 (1988)

    besluit staat vast , ga weer terug naar chopper rijden (ook om de zithouding ivm. linker been (lang verhaal)) ga morgen naar 2 kijken een honda en een kawasaki , zou wel eens graag wat voor en tegenstanders willen horen en hun "gegronde"mening . dus niet Kawasaki liefhebbers vs Honda...
  8. zenabi

    R1 - Blade - Mille - gsxr 750(hulp zoeken met keuze maken )

    toch maar eens wat info via andere mede rijders vragen : ik wil een andere motor gaan kopen , richtprijs is tot ongeveer 2700,- dus kom in de bouwjaren rond 2000 uit . Motor moet lekker rijden uiteraard en ook voor langere stukken nog fijn zijn . van alles al wel eens gehad maar begin nu toch...
  9. zenabi

    xv920 bobber/chopper of zoiets

    maar even eigen topic aanmaken anders zit ik xv topic vol te vragen haha. nadat ik mn cafefighter zo goed als klaar heb , ben ik onverwachts eigenaar geworden van een xv920 , deze gaat voor mn vrouw worden en die wil graag een chopper , eisen zijn (ook van mij ) dat comfortabel blijft , want...
  10. zenabi

    afstellen op testbank

    Lees allemaal verhalen over motor aflaten stellen op een testbank en dat men de motor niet weer kent zo fijn enzv. nu ben ik zelf ook zover dat ik eindelijk rij met mn project zie : TR1 caferacer/classicfighter of geeft het een naam.... maar ook mijn motor moet eigenlijk nog wat beter...
  11. zenabi

    goedkope puch of Thomos (in ieder geval brommer)

    Mn zoontje (13) heeft ook verbouw en sloop virus , wil graag bij mij in de schuur een eigen projekt beginnen , heeft mij ook al veel geholpen. Aangezien ik dit vele malen liever zie dan dat hij achter de computer kruipt,wil ik hem hierin mee helpen. We hebben onlangs op Bigtwin beurs leuke...
  12. zenabi

    cafe racer zitje ,(ook voor 2 personen)

    omdat mn verbouwing toch anders wordt dan gedacht in eerste instantie ,TR1 caferacer/classicfighter of geeft het een naam.... verkoop ik mn zitje , is incl. achterlicht . zitje kan achterzijde vanaf zodat je er met 2 personen ook nog mee rijden kunt vraagprijs € 85,-
  13. zenabi

    zelf met soda stralen

    heb op site een manier gevonden om zelf met soda te gaan stralen , heeft iemand hier al ervaringen mee ? en zoja ? wat was het resultaat en kun je alles bv. laten zitten op/aan je motorblok ?? Voor 5 euro je Motor Onderdelen Stralen
  14. zenabi

    foliedip ervaringen

    Heeft er iemand ervaring met foliedip ? Hier in mn buurt zit een bedrijf die dit doet en is goedkoper dan spuiten
  15. zenabi

    winkel ??

    Misschien al 100 x gevraagd hoor maar via zoek functie niet vinden:\ wie weet er goede site's waar ik onderdelen kan bestellen ? oa. stuur - spiegels -lichten - en bv ook streetfighter kontjes ?
  16. zenabi

    TR1 caferacer/classicfighter of geeft het een naam...

    het is zover , van alles al eens gehad behalve een caferacer , vond ze al gaaf voor dat het mode was .Wil nu zelf ook maar eens voorgaan ,ik zoek dus eigenlijk een goedkope donor liefst 1 met veel power en ook liefst een speciaal blok ,vindt vooral v-twins en mooist ,iemand idee waar ik naar...
  17. zenabi

    gele (met krassen) tank weer wit krijgen

    Hoi ik heb nu een CR250 gekocht van bouwjaar 1991 (model "92) ,met witte tank. Maar nu is die tank dus echt niet fraai meer . Heb een sticker set gekocht voor de radiator kappen , daar zaten ook tank stickers bij ,maar deze dekken maar klien stukje af en vindt ik ook niet zo fraai. Iemand...
  18. zenabi

    verlichting cr250

    na veel gezocht te hebben op internet , wil ik nu toch mn verlichting eens aanpassen op mn cr (met kenteken) voor offroad ritten . licht geeft bij beze motoren nogal eens problemen , vorige eigenaar had alleen nog maar koplamp op een accu, nu wil ik eigenlijk een koplamp en achterlicht...
  19. zenabi

    eisen offroad ritten

    na veel gezoek en vele verschillende meningen toch hier eens vragen ; waar moet een offroad aan voldoen om mee te mogen doen aan een plaatselijke offroad rit ? (geen enduro)
  20. zenabi

    leren springen

    nadat ik onder uit ben gegaan op crossbaan met een xr600 , besloten dat deze me toch echt te lomp is hier voor . Dit weekend ga ik mn een cr250 aanschaffen en wil ik ook crossbaan op. Maar om nu tussen al die jongens te gaan rijden die het van kinds af aan al doen en met adviesen komen van...
  21. zenabi

    info kleding , info DB killer

    ik heb al even gezocht maar kon niets vinden . Een helm bij Louis met ECE 22.05 keurmerk ,is die ook goedgekeurt voor offroad ritten ? en weet iemand een goedpassende oplossing om mn motor wat stiller te maken ? zit er niet op te wachtten om naar een offroad rit te gaan en daar ter plekke...
  22. zenabi

    help !! weet het nu niet meer welke motor voor offroad

    Ik heb de knoop door gehakt , heb van alles al gereden van hardtail chopper naar een Buell . Ik wou altijd al eens een crossmotor . Ik wil liefst een motor waar ik offroad rits aan mee kan doen , maar waar ik ook zo ff mee weg kan (op de weg dus ) Ik vanmorgen bijna een CR250 gekocht , dacht...
  23. zenabi

    goldwing verbouwen naar baggerstyle

    Hoi , ik kan heel geschikt aan een goldwing 1200 komen ,maar vindt ze zo standaard niet zo mooi. Ben zelf erg gecharmeerd van de baggerstyle bij die grote harley's en goldwing heeft zelf ook een nieuw type in baggerstyle .Heeft iemand toevallig ook iedeen - plaatjes over de oudere type's in...
  24. zenabi

    help !! weet niet meer waar te beginnen

    Hoi , ik ben nu inmiddels al weer een tijdje aan het brainstormen om een kroegracer te gaan bouwen (lowbudget) . Heb inmiddels al van alles gehad (classic racer gs1000, zelfbouw hardtail xs650 ,wat verbouwde racers , een duc een buell 2x een zijspan en nu staat er nog een varadero in de schuur...
  25. zenabi

    bandenspanning

    yes het is zover wij gaan met z'n allen op de motoren kamperen :] maar nu vraag ik mij af of de bandenspanning wel goed is van mijn combinatie (kwaaie sjaki zzr 1100 met EML speed 2000) weet iemand die of weet iemand waar ik die vinden kan ??
Terug
Bovenaan Onderaan