Motorrijders Kop van Noord-Holland deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoiets
full
 
wat is nou precies akermaat? en waarom mag je geen kneedowns filmen/maken??
Tankstation Akermaat aan de A9 Akersloot richting Beverwijk.
De politie filmt omdat knee-downs vaak een teken is van te hard rijden c.q. Artikel 5 (verkeersveiligheid in gevaar brengen..).

Ik heb meerdere mensen in de Akermaat topic hierover gehoord.
Maar als je alleen maar komt posen of koffie leuten kan je natuurlijk nix gebeuren! *O*
 
Tankstation Akermaat aan de A9 Akersloot richting Beverwijk.
De politie filmt omdat knee-downs vaak een teken is van te hard rijden c.q. Artikel 5 (verkeersveiligheid in gevaar brengen..).

Ik heb meerdere mensen in de Akermaat topic hierover gehoord.
Maar als je alleen maar komt posen of koffie leuten kan je natuurlijk nix gebeuren! *O*


:? ze filmen nix, en je gaat harder door de bocht zonder kd :Y

Naast de aker in een woonwijkje woont een ouwe zeurpiet, die last heeft van t feit dat er motoren rijden en daarbij geluid produceren(raar als je langs de snelweg gaat wonen).

Bijkomend is dat die ouwe de politie gaat lastig vallen, die op hun beurt ons weer lastig vallen en een boete uitschrijven voor het-niet-volgen-van-de-aangegevenrijrichting.
(60 pleuro) ik zie het als contributie :+
 
Laatst bewerkt:
Sinds vanmiddag heeft dit blauwe geval een nieuw thuis gekregen O-)


f8059a5cf1a828a218914d095ca3eafd




Bij mij in de tuin,.........................dus *O*
 
Reed u ergens deze week s'ochtends vroeg voor mij Mr. Shizzle?? (vanuit de Ghettoboogerd??)
Reed ff over half 7 (een aantal dagen terug) achter een blauwe CBR...RR die het niet zo nauw nam met het rode stoplicht :+
 
hoe diep je kunt zinken lig er maar net aan hoe diep het water is :+

en die yaris verso is handig een xl600 past er in als je voorwiel deruithaalt ;)
 
Laatst bewerkt:
zo, lekker 800gr boerenkoolstampot gemaakt en 1 rookworstje erbij, ff een bodempje leggen voor de zware avond die nog komen zal.
 
Hij wil met je n**ken hyven! :+


*wimmi is naar een feessie in Haarlem.. blijf allemaal binnen! :X
weet je zeker dat je nu niet al wat op had toen je dit zei? :9 _O-

gewoon kennis maken met het vrouwelijke geslacht is tog geen misdaad? :+
maar ik kan morgen niet want ga dan ff lekker paintballen *O*
en de temperatuur is nou ook niet optimaal :X
 
ff tijd afspreken? Is misschien wel leuk, kunnen er misschien nog meer komen..
Dan kan ik ook niet uitstellen om te gaan omdat ik bang ben dat het koud is haha
al tijd bekend? ik wil wss ook wel even buurten, maar 12 uur lijkt me nog beetje vroeg hoor, ga zo nog even de kroeg in (blijf nuchter dat wel) maar uurtje of 2 komt mij beter uit dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan