Breda/Oosterhout en omgeving - deel 37

Iemand hier toevallig a.s. zondag nog mee met een tourrit georganiseerd vanuit Oosterhout? Ik ben uitgenodigd door een vriend, waarvan het de buurman weer is die het organiseert. Ken verder ook niemand in die groep, maar tis een hele dag op pad met lunch etc... vertrek vanuit de Contreie in Oosterhout.
 
Iemand hier toevallig a.s. zondag nog mee met een tourrit georganiseerd vanuit Oosterhout? Ik ben uitgenodigd door een vriend, waarvan het de buurman weer is die het organiseert. Ken verder ook niemand in die groep, maar tis een hele dag op pad met lunch etc... vertrek vanuit de Contreie in Oosterhout.
Niets van vernomen en ken ze ook niet... Zondag ook niet met de motor weg geweest :X
 
Iemand hier toevallig a.s. zondag nog mee met een tourrit georganiseerd vanuit Oosterhout? Ik ben uitgenodigd door een vriend, waarvan het de buurman weer is die het organiseert. Ken verder ook niemand in die groep, maar tis een hele dag op pad met lunch etc... vertrek vanuit de Contreie in Oosterhout.
Ik weet van niets -O-.
 
Nee, zeker niet. Bij mij recht voor de deur, ik was er als 1e bij om hem 1e hulp te verlenen totdat de hulpdiensten er waren. Het was echt een megaklap gevolgd door doodse stilte. Wist meteen dat het foute boel was en het op een rennen gezet. Ik hoop dat hij het red……ook de autorijder (overbuurman) was er slecht aan toe. Politie is nog steeds bezig met onderzoek. De motorrijder reed erg hard iniedergeval, zover ik kon herinneren zeker einde 2e versnelling…..
Ik heb hier zelf vroeger vaak met de scooter gereden. Op zich niet zo'n gevaarlijk punt, wel redelijk onoverzichtelijk. En soms rijdt verkeer inderdaad hard. (vooral als je hem dus tot in de 2e vol weg jaapt)

Heel erg sneu, ik wens de naasten veel sterkte, ook jij veel sterkte overigens. Treurig als je zo aan je eind moet komen.

Als motorrijder ben je je eigen kreukelzone, zo blijkt maar weer :(
 
De rit van de club waar ik mee rij gaat wel door,ben de regenkleding maar vast op orde aan het brengen 😅
Wellicht valt t mee. Vandaag binnendoor naar Zaltbommel gereden voor een bakkie bij Ducati aldaar… viel reuze mee. Heerlijk gereden. Terug ter hoogte van Sprang Capelle wel een flinke hagelbui op mn kop B|
 
Wellicht valt t mee. Vandaag binnendoor naar Zaltbommel gereden voor een bakkie bij Ducati aldaar… viel reuze mee. Heerlijk gereden. Terug ter hoogte van Sprang Capelle wel een flinke hagelbui op mn kop B|
Regenzooi aangehad en.... natuurlijk helemaal droog en zonnig gebleven tijdens de rit 😂 achja 🙂 niks te klagen dus eigenlijk. Rit waa west brabant door, stop in Dinteloord. Weer wat lekkere weggetjes om te onthouden
 
Zaterdag effe naar MC Rijen geweest om een service lichtje uit te laten zetten. Op de heenweg een paar spetjes en op de terugweg hagel en natte sneeuw. Zondag op de P200 eff naar Breda voor een bakkie en een kop koffie en een ijsje bij Gusti met een aantal andere Vesparijders.
r
432080158_7693981827299569_274342834996091582_n.jpg
 
Volgens mij zag ik +/- 1,5u geleden @Rutgergr op z'n Panigale bij knp. Gorinchem? :]
Kan zeker kloppen… reed jij op de motor samen met iemand anders..? Kwam 2 motoren tegen op de a15 net voor ik de a27 opdraaide richting Breda. Waren allemaal aan t gebaren en gek aan t doen _O-
 
@Rutgergr Helaas zat ik in blik vandaag! Toen je van de A15 naar de A27 draaide zat ik achter je in een rode EV :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan