Noordelijke Rijders Speed Topic nr 8: we gaan los!

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Ik vond het ook leuk *O*
Leuk Steentje ook te ontmoeten en met iedereen te rijden natuurlijk.
Whitedragon......petje af :} en mooie fiets heb je :Y


Heb het ook zeker naar mijn zin gehad! Lekker weer gehad ook :) Was in het begin wel even wennen, maar heb ontzettend genoten van de brommers vanmiddag :) ook leuk om iedereen eens van gezicht te zien! Kortom, ik ga er zeker vaker bij zijn *O* :]

@sijtje : Thanks! jij hebt ook een gave fiets ;)
@casper : De ouwe dikke vishapper vond mijn fiets het mooist, :+

heb zelf ook 3 foto's gemaakt :


full
 
Goedemorgen :W

Is al lekker motorweer *O* Alleen nog wat koud op de hals bij hoge snelheid O-)
Wegen waren om 6.30uur nog leeg, ben volgens mij nog niet vaak zo fanatiek richting werk gereden :P
 
Vandaag nog rijders mits het weer mooi wordt? ik ben rond 13.00 uur scherp op de motor, moet eerst ff rijden voor me zusjes voetbal team.
 
Ik vond het ook leuk *O*
Leuk Steentje ook te ontmoeten en met iedereen te rijden natuurlijk.
Whitedragon......petje af :} en mooie fiets heb je :Y

Nog even een paar kiekjes

Alle brommers op een rij ......en ja, ja, Casper, jouw fiets had het meeste bekijks :Y
[afbeelding]
[afbeelding]

Wie is dit????
[afbeelding]

Even overleg en alle technieken van het rijden bespreken ;)
[afbeelding]



Goedemorgen allemaal!! :W

@ slijtje Mooie fotoos! leuk om je te ontmoeten en natuurlijk ook Whitedragon! Lekker ritje gereden :] :]
 
Ziet er goed uit Pilatus, zelf geklonken?

Ik ben voor supersprox gegaan:

@Jeewee was jij dat op de fiets langs het kanaal bij Harkstede gisteren?[afbeelding]
Ik ben via het industieterein de stad uit gereden, vanaf de vuilstort langs het Winschoterdiep gereden tot aan Foxhol.
En van daaruit via Hoogezand, Borgercompagnie richting Veendam.
(niet door Harkstede dus, maar wel redelijk dicht in de buurt)
Fietste op een rode fiets in volledig Rabo-tenu met lange mouwen. Geen helm op :$
 
Een wielrenner groette me gisteren, dacht even dat jij het was.
Dan maak je best veel km's op de fiets!
Valt mee, dit was een kleine rondje, moest in Veendam zijn gisteren en ben daar ook gebleven. Dus was met 32km klaar gisteren.
Als het goed is komen binnenkort de ritjes weer van 100km en meer. En in april traininsweek in zuid-limburg.
 
Is ook niet moeilijk, maar dat geld boompje achter in de tuin wil maar nie groeien...... :/
en ik moet eerst een goed keuring krijgen van onze zoon!!! ( hij is de duc stevig aan het testen :+ )

[afbeelding]
Datzelfde probleem heeft mijn geldboom nou ook -O-

En als hij het wel deed denk ik niet dat ik toestemming zal krijgen van de bazin :$

Maar hij is nog niet goedgekeurd ondertussen? Zo te zien zit hij er nu 2 weken op
:+
 
Vandaag nog rijders mits het weer mooi wordt? ik ben rond 13.00 uur scherp op de motor, moet eerst ff rijden voor me zusjes voetbal team.
Ja, lijkt me een leuk plan.
Ik ga nu ook even een stukje rijden, maar als je nog gaat rijden plaats dan maar een berichtje en dan kijk ik straks nog even op het forum.
 
ik weet niet of dat nog wil ,het is wel iets veranderd daar dacht ik zo
maar je kan er nog heerlijk ff rijden maar wel uitkijken ze liggen overal op de loer en zien je op leuke afstand

Er is inderdaad het een en ander veranderd daar, dat is ook de reden dat er geen races meer gehouden worden ;(
 
zo ook weer thuis van mijn werk, morgen even een bandje bij wim oppikken en die er om stampen, want mijn achter band is vierkant en profiel loos

Nou, oppikken. Heb het bandje ja bij je langs gebracht :P :+ . Ik ga zo naar de bike toe en olie verversen en de hele reutemeteut.

Ga je nog rijden vandaag Jeroen ? Met de nieuwe achterband kan het weer ;) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan