Gelderland Zuid, West en omstreken, Rijders?? Join the group! Topic

michaeeel

Rookie
30 nov 2011
27
16
Waardenburg
Dag mensen!

Het mooie weer komt er weer aan dus dat betekent voor mij lekker op de motor rijden! 🌞 Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Michael, ben 28 jaar en woonachtig in Waardenburg. Ik ben nu 3 jaar in het bezit van mijn motorrijbewijs en kan er wel van genieten om zo nu en dan een rondje te rijden. Alleen mijn eigen maten hebben niet zoveel met deze hobby dus alleen rijden komt helaas vaak voor. Soms vind ik dat niet erg, maar wat is nou leuker om met meerdere te rijden!? 😎

Ik wil via deze weg proberen om een vrijblijvende groep te creëren die woonachtig is in de omgeving Gelderland. Of het nou een tocht is van een halve dag of je wilt maar een paar uurtjes rijden overdag of in de avond. Bespreek het met elkaar en je gaat lekker rijden (: Dus mocht je het leuk vinden om aan te sluiten, stel je gerust voor en ben erg benieuwd wat voor bike je rijdt! Het gaat mij erom dat mensen met plezier rijden en zo elkaars passie kunnen delen. Aangezien Whatsapp een makkelijke manier is om te communiceren zal ik uiteindelijk een groepsapp aanmaken en hopelijk stroomt dat vol met net zulke enthousiaste mensen als ik ^^ Dus schroom niet, laat het je maten weten en join the groep 😁

Wie weet wordt dit nog een succes, laat mij verrassen!

Hierbij een foto van mijn motor 🥳
DSF6918111.jpg
 
Hoi ik kom niet echt uit de omgeving, maar kom vaak door waardenburg voor bak coffie bij ducati zaltbommel. Kom uit arnhem dus dijk tot en met neerijnen. Ben van plan om dit jaar keer rondje afsluitdijk te gaan. Is wel ff paar uur. Als je mee wilt? Moet super weer zijn hoor. Gr.marcel
 
Heee Marcel!
Leuk dat je een bericht stuur (: kunnen we zeker een keer doen, inderdaad dan moet het wel wat mooier weer zijn dan dat het nu is voor zo'n ronde haha^^ Maar goed laat maar weten tegen die tijd. Hopelijk stromen er nog meer mensen binnen hier en wie weet kunnen we dan met een grotere groep.
Ja die ken ik wel de ducati Zaltbommel, staan vaak mooie pareltjes 👌🏻 Mocht jij trouwens nog mensen kennen die in West Betuwe wonen en graag rondje rijden stuur ze maar door naar deze topic. Ik probeer deze topic levend te houden haha ;)
 
Hoi,

Ben Luciano, ben 33 jaar en woon in nijmegen. Ik heb net een maand mijn motor rijbewijs wat overigens ook het enige is wat ik mag rijden dus zit er veel op 8-).
Ik bezit een suzuki TL1000S omgezet naar naked om wat meer weg ervaring te krijgen maar zit al te kijken naar een jongere motor.
Het lijkt me leuk om en groep te joinen! Gr Luciano
 
Heee Luciano,
Gefeliciteerd met je rijbewijs! Hoe vond je het lessen? ging het je gemakkelijk vanaf of viel het tegen haha.... Zet gerust een foto van je motor in de topic, ben wel benieuwd 8-) Maar goed lees dat je alweer naar een andere zit te kijken, dat herken ik. Naar welk type motor zit je te kijken?!
Zoals je ziet zitten we nog in de ''opstart'' face hopelijk komt er in de komende tijd nog aantal mensen bij dus zou zeggen hou deze topic in de gaten. Ik zei al tegen Marcel, mocht je nog mensen kennen stuur ze gerust hierheen. 😁
 
Leuk initiatief, daar hebben we er meer van nodig. Kom van een riviertje verder maar houdt het topic in de gaten!
Komend paasweekend ben ik er niet maar daarna sluit ik graag aan, ken ook wel een paar leuke routes.
 

Bijlagen

  • 119051430_1230059077374677_181985611860067283_o.jpg
    119051430_1230059077374677_181985611860067283_o.jpg
    233 KB · Weergaven: 14
Heee Luciano,
Gefeliciteerd met je rijbewijs! Hoe vond je het lessen? ging het je gemakkelijk vanaf of viel het tegen haha.... Zet gerust een foto van je motor in de topic, ben wel benieuwd 8-) Maar goed lees dat je alweer naar een andere zit te kijken, dat herken ik. Naar welk type motor zit je te kijken?!
Zoals je ziet zitten we nog in de ''opstart'' face hopelijk komt er in de komende tijd nog aantal mensen bij dus zou zeggen hou deze topic in de gaten. Ik zei al tegen Marcel, mocht je nog mensen kennen stuur ze gerust hierheen. 😁
Bedankt voor je reactie. Het lessen ging me makkelijk af ook voor avb+d in een keer geslaagd :]*O*.Wat betreft de andere motor zit te kijken naar of een BMW S1000R of de XR. Ik hou de topic in de gaten mocht ik meer mensen weten stuur ik ze hierheen!:t
 
Trouwens nog de foto van m'n motor.:P
 

Bijlagen

  • 32F15B3E-68B5-4C6F-B3B3-ADDAB25AC875.JPG
    32F15B3E-68B5-4C6F-B3B3-ADDAB25AC875.JPG
    62,5 KB · Weergaven: 27
Kijk aan er vind al interactie met elkaar plaats haha! Goed om te lezen. Nog mensen afgelopen dagen met het mooie weer nog gereden? Ik heb gisteravond nog snel een rondje gepakt richting Utrecht, blijft leuk die dijken daar. Ik zag trouwens op Instagram dat er in mei een DutchRideOut wordt gepland. Locatie is uiteraard nog onbekend, maar ik ga er sowieso heen! :] Dus mocht er iemand ook heen willen, wie weet kunnen we gezamenlijk gaan, afhankelijk van de locatie natuurlijk :)
 
Ja last minute dinsdagavond nog even gereden. Dit weekend werk ik aan een ander project (auto) dus geen tijd. Hopelijk wordt april een mooie lentemaand met veel zon, wel zo leuk bij een ritje. Was je nog van plan om een whatsapp-groepje op te richten/fb pagina? Kan helpen bij de spontane ritjes.
 
Ja last minute dinsdagavond nog even gereden. Dit weekend werk ik aan een ander project (auto) dus geen tijd. Hopelijk wordt april een mooie lentemaand met veel zon, wel zo leuk bij een ritje. Was je nog van plan om een whatsapp-groepje op te richten/fb pagina? Kan helpen bij de spontane ritjes.

Heee !
Leuk filmpje van de motor op de lekdijk :] , daar rij ik ook regelmatig als het mooi weer is haha. Keertje samen gaan? Hopelijk wordt inderdaad nog mooi lenteweer, scheelt we zitten nog in het begin van het jaar ;) Ik was wel van plan om een Whatsapp-groepje aan te maken, mits er genoeg mensen zijn natuurlijk. Op facebook ben ik niet actief, jij wel? Misschien dat je daar mensen kan vinden die leuk vinden om in deze groep te komen...
 
Heee Justin,
Welkom in deze topic! Ammerzoden, dat is dichtbij mijn woonplaats Waardenburg. Althans maar kleine 15 minuten rijden 😎 Waar woonde je voorheen? Mooie motor man, vind dat geluid altijd zo vet van een v4 vooral met zo'n uitlaat. :} Is dit trouwens je eerste motor of heb je meerdere gehad?
 
Heee Justin,
Welkom in deze topic! Ammerzoden, dat is dichtbij mijn woonplaats Waardenburg. Althans maar kleine 15 minuten rijden 😎 Waar woonde je voorheen? Mooie motor man, vind dat geluid altijd zo vet van een v4 vooral met zo'n uitlaat. :} Is dit trouwens je eerste motor of heb je meerdere gehad?
Dat is dichtbij ja! Daar ga ik vaak de dijk op.

Hiervoor woonde ik in Den Bosch, dus ben een klein stukje opgeschoven naar boven:9

Nee dit is nu Mijn 4e motor.:+
Als eerste motor een kawasaki zx6r gekocht. Maar na paar weken een ongeluk mee gehad helaas.

Daarna een suzuki gsxr 750 gekocht, daarna overgestapt naar een ktm 690 smc-r. Maar omdat ik graag dagjes naar de eifel rij, was dit naar mijn mening niet te doen. Dus toen overgestapt naar de aprilia.:]
 
Zo eindelijk weekend! :Y wat een week zeg met het weer.... Regen, sneeuw en veel wind. Ik vond er vrij weinig aan moet ik eerlijk bekennen, vooral als je buiten moet werken haha. Maar goed het is niet altijd feest... Voor dit weekend laat ik mijn motor zeker in de schuur staan. De weersverwachting is leuk en aardig, maar voor je het weet zijn die zonnetjes zo verdwenen 🌤️ Wie weet is het weekend erop wel beter weer. Vast wel! Daarom dacht ik laat ik een begin maken met een groepsapp. Mocht je het leuk vinden, stuur mij gerust een PB. Dan kan ik je toevoegen. Ik verwacht niet dat er nog veel animo is, maar ergens moet een begin zijn 😉 Ken je meer mensen die in de groep willen, laat het maar weten!


weersverwachting.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan