Het grote VFR/RVF 400 topic deeltje 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze twee mogen nog wel extra bij de OP

full

full
 
Laatst had me moeder een collega van haar wijsgemaakt, (onbewust), dat ik een RC30 had, ipv NC30.. Hij helemaal enthousaist en alles. Hij kwam wel een keertje langs om te kijken.

Kwam ie toch mooi bedrogen uit.. :+
 
Laatst had me moeder een collega van haar wijsgemaakt, (onbewust), dat ik een RC30 had, ipv NC30.. Hij helemaal enthousaist en alles. Hij kwam wel een keertje langs om te kijken.

Kwam ie toch mooi bedrogen uit.. :+
Als je nou een ram originele NC30 had in de juiste kleurenstelling...

Zoals Vodkat/Wiim, dan zou je die vergissing nog wel eens kunnen maken :Y

De gene die een RC30 (zonder goeie reden :9 ) in jouw kleuren zou spijten...

Die mogen ze van mij verhangen :Y :(

(Niet dat je kleuren niet mooi zijn... juist niet, mijn scootah is ook geel/zwart *O* , maar een legende als de RC30 of de RC45 moet origineel blijven :Y )
 
Als je nou een ram originele NC30 had in de juiste kleurenstelling...

Zoals Vodkat/Wiim, dan zou je die vergissing nog wel eens kunnen maken :Y

De gene die een RC30 (zonder goeie reden :9 ) in jouw kleuren zou spijten...

Die mogen ze van mij verhangen :Y :(

(Niet dat je kleuren niet mooi zijn... juist niet, mijn scootah is ook geel/zwart *O* , maar een legende als de RC30 of de RC45 moet origineel blijven :Y )

Ben ik met je eens :)

Me moeder had verteld over een Honda VFR en iets met 30, dus die vent gelijk RC30? En me moeder lekker naief, ja geloof het wel. :+
 
hallo hier een vraag ik kom er net achter dat mijn motor niet genoeg bij laad, hij geef 13v bij 6000 toeren volgens een monteur moet er een nieuwe dynamo of spannings regalaar in.
is hier iemand die daar ervaring mee heeft. mijn vfr is van 1990 en heeft 40000 km gelopen.
is dit zelf te vervangen en weet iemand deze onderdelen te koop
 
hallo hier een vraag ik kom er net achter dat mijn motor niet genoeg bij laad, hij geef 13v bij 6000 toeren volgens een monteur moet er een nieuwe dynamo of spannings regalaar in.
is hier iemand die daar ervaring mee heeft. mijn vfr is van 1990 en heeft 40000 km gelopen.
is dit zelf te vervangen en weet iemand deze onderdelen te koop
Spanningsregelaar is een bekend euvel bij Honda.... dus daar zou ik hoe dan ook eerst naar kijken :Y

Is goed zelf te doen, plug'n'play, letterlijk :Y

een dynamo vervangen zal iets pittiger zijn, maaar is ook te doen :9

Check eerst maar eens die spanningsregelaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan