VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
net weer even de filmpjes gekeken van afgelopen meeting en die van meeting 2006.

dit jaar zijn het er ook wer wat meer dacht ik zo. dus echt wel lachen. nu hopen dat mijn sp weer vlug klaar is. dan kan ik weer rijden. want ja mijn bochtenwerk is niet alles, rijd te veel snelweg.
Ik zal zorgen dat ik wat leuke routes heb, zodat je genoeg kunt oefenen!
 
Ik zal zorgen dat ik wat leuke routes heb, zodat je genoeg kunt oefenen!

juist ja. ja mijn planning was om deze week veel te oefenen maar ja nu staat de motor dus met panne.

morgen maar eens bellen hoe het er voor staat.

o p.s. welke afslag was het nou naar dat scouting huis. dan weet ik waar ik kan gaan oefenen als hij gemaakt is. (afslag naam, plaats vanuit eindhoven)
 
net weer even de filmpjes gekeken van afgelopen meeting en die van meeting 2006.

dit jaar zijn het er ook wer wat meer dacht ik zo. dus echt wel lachen. nu hopen dat mijn sp weer vlug klaar is. dan kan ik weer rijden. want ja mijn bochtenwerk is niet alles, rijd te veel snelweg.

dit keer gaan we een tandje harder.

je weet wel, wat vorige keer 80 was nu minimaal een keer zo snel. :+
 
dit keer gaan we een tandje harder.

je weet wel, wat vorige keer 80 was nu minimaal een keer zo snel. :+
Ik wil de pret niet drukken, maar ik ga voor de veiligheid en de gezelligheid prof.... (Als je wilt knallen ga je maar naar het cirquit.) Ik ben van mening dat we onze gasten ook zo moeten behandelen: laat wat zien van de omgeving waar we in gaan rijden, waar vooral "genieten" bovenaan staat in mijn lijstje.

We passen ons aan, aan de langzaamste rijder. (Misschien ben jij dat wel, nadat je een avondje met ons bent gaan stappen! :9 _O- )
 
juist ja. ja mijn planning was om deze week veel te oefenen maar ja nu staat de motor dus met panne.

morgen maar eens bellen hoe het er voor staat.

o p.s. welke afslag was het nou naar dat scouting huis. dan weet ik waar ik kan gaan oefenen als hij gemaakt is. (afslag naam, plaats vanuit eindhoven)

Ik zal tzt nog een uitgebreide route beschrijving posten. Je moet in ieder geval afslag 50 "Maastricht Aachen airport, Ulestraten, Geulle"hebben:

afslag.jpg


Daarna de bordjes "Ulestraten" volgen.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist een minder bericht van Jeroen ontvangen. Hij steld zijn plaats op de tailer die ik heb gehuurd beschikbaar.
M.a.w. als iemand nog een plek op de trailer zoekt kan die bij mij terecht. Ik kom vanuit Friesland die kant op.
 
Zojuist een minder bericht van Jeroen ontvangen. Hij steld zijn plaats op de tailer die ik heb gehuurd beschikbaar.
M.a.w. als iemand nog een plek op de trailer zoekt kan die bij mij terecht. Ik kom vanuit Friesland die kant op.

ooh wats gebeueuert?
 
Zo juist gepm't zijn fysieke toestand is op het moment niet optimaal dus misschien kan hij niet mee.


Beterschap Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo ernstig als het klinkt maar heb mijn ellebogen overbelast en ontsteking erin .
Krijg je ervan als je gaat klussen , ff te zwaar en nie gewend etc.
Maar mocht het nog wel op tijd goed komen dan ben ik erbij , maar ik dacht meld het op tijd.
 
Van rukken word je toch doof!
[afbeelding]



Ohww nee van SP rijden met racepijpen daarvan word je doof
om er vervolgens zo geil van te worden dat je wel MOET rukken!

man man man wat een mannepraat: zou er nou nergens een vrouw in nederland zijn, die ook SP rijdt? Ik heb laatst een vriendin van m erop laten rijden: ze noemde het een Uber dildo!
 
beterschap jeroen. maar goed veel rust en je bent er gewoon bij.

en prof ik rijd idd niet te snel maar weet toch wel dat je op me wacht en een keer een knietje op de vloer moet ik wel zien bij je he.
p.s. als je niet meteen in het begin de weg kwijt raakt net als vorig jaar.

en bedankt voor de route dan kan ik eventueel nog wat oefen daar. p.s. ik ga nu even op mijn leen motor rijden (een transalp) hahah.
 
Wel een V twin!
Hoop nog eens zo'n blok in een Mito te hangen :P


haha ja was wel lachen. ben al weer terug. erg drijgend en wil een beetje benzinen sparen aangezien ik morgen op en neer naar tenkate moet.
er zit een eigen risico op die transalp maar toch even het bos in geweest. wel voorzichtig maar is ook wel eens lachen. hahah.

maar idd blok heeft ook wel wat power. alleen de schakeling van 3 naar 4 heeft een dipje vind ik.

maar ok daar kom je nooit in in het bos.
 
Mannebroeders en meedrinkers :W deze meeting zal ik er niet bij zijn -O- iets van erg drukke maand :Y :Y zullen we maar zeggen en hoop dan dat de fiets een ander kleurtje heeft gekregen *O* plus wat ander ubergeil spulleke }) groetuhh Tom
 
mijn fiets is er klaar voor. nieuwe bandjes, nieuwe accu, nieuw bloed in alle aderen.alleen mijn velgenis niet geluk, de spuiter was gebleseerd geraakt dus ja dat is nu even uitgesteld. maar verder kan hij er tegen aan.

@ teewee welk kleurtje, ben benieuwd. en ook naar je ubergeile spullekes. dat wordt foto's posen
 
Mannebroeders en meedrinkers :W deze meeting zal ik er niet bij zijn -O- iets van erg drukke maand :Y :Y zullen we maar zeggen en hoop dan dat de fiets een ander kleurtje heeft gekregen *O* plus wat ander ubergeil spulleke }) groetuhh Tom
Wat jaomer Tom, dats te d'r neet bie kins zeen.... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan