Obesitas Crossers Crossbaan meeting 2023 nr 1 Emmen poging 3, 30-05-2023

Net gebeld door een baanbeheerder in paniek. Veel meer gevallen dan voorspeld. Heeft op de ondiepe stukken 5 cm, op diepe stukken wel 20cm water liggen.

Hij en ik balen ontzettend. Het is onvoorstelbaar, zo mooi weer als dat er al 2 weken voorspeld wordt wat dan in de laatste paar dagen volledig om slaat.
Hij kon juist wel een cm water gebruiken om de baan mooi stevig te houden, maar dit was veel meer.

Het gaat dus wederom NIET door!
Als mensen me zoeken, ik ben me ergens aan het bezatten...
Hoi ErwinP, ik hoop dat je niet opgeeft. Morgen kan ik niet, dus ik had me niet ingeschreven.
Ik hoop dat je een nieuwe datum kunt plannen en dat ik dan wel kan.
 
nou ja, we winnen eerder de jackpot dan een dagje Emmen '(

Denk dat ik maar een rondje TET doe , ben morgen toch vrij ;-)
(en daarna trek ik ook een potje bier open :+)
 
Als mensen zin hebben in TET in regio Ommen sluit ik ook aan. Heb nu toch alles op noppen staan _O-
 
Jammer dat het gisteren zo regende. Vandaag was het fris, maar best mooi weer.
 
Bart en ik komen ook de 30ste, ben momenteel herstellende van een polsblessure dus hopelijk is dat tegen die tijd weer wat over!
 
Het is bijna zover (nog één week), het weer ziet er prima uit, en er zijn nog flink wat plekken over. Zijn er nog mensen met interesse?
 
Het kan nu echt niet meer mis!
Aanmelden kan nog.

Voor degenen die dinsdag komen:
Vinden jullie het prettig om eerst een ronde achter iemand aan te rijden om de baan te verkennen?
Ik ben er met de enduro al een paar keer een paar uur wezen crossen dus ken de fijne lijnen wel redelijk.
Als je het prettig vindt dat er even iemand een ronde of 2 achter je rijdt om je in de gaten te houden of wat tips en trics te geven mag je dat ook aangeven natuurlijk!
 
Vinden jullie het prettig om eerst een ronde achter iemand aan te rijden om de baan te verkennen?
Ik ben er met de enduro al een paar keer een paar uur wezen crossen dus ken de fijne lijnen wel redelijk.
Als je het prettig vindt dat er even iemand een ronde of 2 achter je rijdt om je in de gaten te houden of wat tips en trics te geven mag je dat ook aangeven natuurlijk!
Dat zou wel tof zijn.
 
Sluit ik mij bij aan...
En anders heb ik een dag van, proberen experimenteren en leren :+

Een voorbeeld rondje en wat tips ... is een mooie uitgangspunt om de rest van de dag aan te werken (voor mij als rookie)..
 
Ik ben ook geen pro of instructeur natuurlijk, maar in het land der blinden is 1 oog koning natuurlijk :9

Maar is goed, ik ben er sowieso wat eerder. Dan zal ik de 1e ronde wel even voor rijden, dan kan iedereen die dat wil wel aanhaken. Ik hou het tempo dan laag waar mogelijk, alleen de bult op gaat de kraan natuurlijk open.
 
Helaas is de Cagiva vandaag niet ongeschonden uit de strijd gekomen tijdens de Drenthe lus... Ik kom sowieso wel langs morgen want ik ben nu toch al in het Noorden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan