Obesitas Crossers Crossbaan meeting 2023 nr 1 Emmen 23-03-2023

Die eerlijke reactie was helemaal goed: Nee, gewoon nee. 😄
Weet ik veel wat een sprint enduro is. Ik dacht een kort endurootje voor beginners.
Blijkt het een hele enduro opgepropt op een crossbaan met zoveel mogelijk obstakels en uitdagingen 😅
Mooi filmpje. Wat kan die man rijden. Alsof het geen moeite kost. En zijn motor klinkt zo relaxed alsof hij de hele tijd stationair draait.

Ja das echt een topper _O-
 
Achteraf is het maar beter dat we vandaag niet staan te ploeteren in de modder haha.
Hopelijk kunnen de meeste de 23e ;)
 
Maar Freon heeft wel gelijk qua het lui rijden, dat is ook de reden waarom ik dit jaar op een 350 rijdt. Die 450 hield ik in het langzamere werk laag in toeren om het voor mezelf niet te vermoeiend te maken.
 
Ja ik zat ook met verbazing te kijken en te luisteren naar dat lage toerental en ogenschijnlijk relaxte rijden.

Als ik dat traject van het filmpje zelf zou moeten rijden met één van m'n eigen motoren zou ik m'n Beta pakken denk ik.
 
Ik heb m nu een aantal keer gereden in cross country setting, mits ik de zwaarste obstakels (die rioolbuizen en trekkerbanden) kan ontwijken kan het wel op de 990. Mits ik alle tijd van de wereld krijg en geen crossers die me proberen te vermoorden.
 
Via het allroadmaniacs al aangemeld, dus dat komt goed!

Ik kom met mijn bmw 1200gs. Behoorlijk obese dus.

Nog anderen met een obese motor, of is het allemaal endurospul?
 
Via het allroadmaniacs al aangemeld, dus dat komt goed!

Ik kom met mijn bmw 1200gs. Behoorlijk obese dus.

Nog anderen met een obese motor, of is het allemaal endurospul?
Bijna iedereen komt met een obese motor. Dat is de insteek. Ik op een T7.
 
Via het allroadmaniacs al aangemeld, dus dat komt goed!

Ik kom met mijn bmw 1200gs. Behoorlijk obese dus.

Nog anderen met een obese motor, of is het allemaal endurospul?
Vooral Obese spul.
3 GS'en, AT1100, heel wat KTM Adventure's 790/890/990, T7's, V85TT, Crosstourer 1200 en ga zo maar door.
Lijstje in de OP is verre van Up-to-date.
 
Camouflage uitvoering! 8-)
2020-06-13 10.05.34.jpg
2021-03-01 16.16.32.jpg
 
Nvm, schrap me maar weer van die lijst haha. Last minute werk ding waardoor ik toch niet kan... Ooit ga ik wel mee!
 
Ze zeggen wel eens: "en hou de glimmende kant boven". In dit geval dus gewoon neerleggen op de linker of rechter zijde.
Of: "houdt hem tussen de lijntjes". Is hier ook niet helemaal gelukt zo te zien. ;)
Ik was tijdens die rit 1 keer omgevallen.
Precies in een grote plas natuurlijk.

De meeste drek kwam echter van een GS rijder voor me die tegen de toerenbegrenzer aan zich zelf uit de modder probeerde te redden.
Ik zat daar net te dicht op.. :N :r
 
Ik heb gister nog even op Emmen gereden, lag er zwaar maar droog genoeg in. Hopen dat het deze week niet te veel gaat regenen. Dan issie als hij gevlakt wordt prima!
 
Ik heb gister nog even op Emmen gereden, lag er zwaar maar droog genoeg in. Hopen dat het deze week niet te veel gaat regenen. Dan issie als hij gevlakt wordt prima!
Weer bericht is anders niet heel denderend -O-
 
Tis al 2 dagen nat in Drenthe, als t zo doorgaat haak ik af om de boel klaar te hebben voor zaterdag
 
Terug
Bovenaan Onderaan