* Belgentopic Wieke Tingels deel 56: De sterretjes editie! *

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze middag zal ik helaas niet kunnen, quality time je weet...

Als ik vanavond dan lief lach naar die van ons, kan ik wel weg denk ik...

Das goed :Y , ik zit hier nog wel effe met mijn gitaar
 
Laatst bewerkt:
Knap gevonden, maar ze zetten dat dan op een half open helmke :X
U neus, tanden en kin zijn weg maar roteren dat ge allesinds niet :Y
Tja, een half op helm is natuurlijk nooit zo veilig als een integraal helm. Toch zie je ze tegenwoordig meer en meer door het opkomen van de Vespa's.
 
Tja, een half op helm is natuurlijk nooit zo veilig als een integraal helm. Toch zie je ze tegenwoordig meer en meer door het opkomen van de Vespa's.

:Y , in het hele mini 4-takt gebeuren is het ook mode om zo'n old skool pot helmpje te dragen. Meestal hebben die niet eens een keuring doorlopen.

Ik heb nu een systeem-helm wat ik vrij handig vind, bij warm weer klap je die aan de lichten of tijdens trage manoeuvres even open dan komt er goed wat lucht binnen. Daarna gewoon terug toe en je zit veilig.
 
:Y , in het hele mini 4-takt gebeuren is het ook mode om zo'n old skool pot helmpje te dragen. Meestal hebben die niet eens een keuring doorlopen.

Ik heb nu een systeem-helm wat ik vrij handig vind, bij warm weer klap je die aan de lichten of tijdens trage manoeuvres even open dan komt er goed wat lucht binnen. Daarna gewoon terug toe en je zit veilig.

"veilig" bedoel je
 
:W

Vanmiddag zwaar twijfelachtig weer :r :r :r

Vanavond gaat het wel droog blijven zo te zien.

Kga nu nog wat in mijn badkamer klussen en laat hier straks wel weten of ik ga.

Heb wel zin in een ritje :Y
 
"veilig" bedoel je

Ja alles heeft zijn relativiteit natuurlijk. Ik kan alleen maar als voorbeeld geven mijn ongeval.
Dus met de helm haar passagiersruit ingekopt tegen een deftige snelheid. Aangezien mijn scherm toe was heb ik geen glas in mijn gezicht gekregen, enkel mijn nek.
Ik had zelfs geen hoofdpijn daarna ( nek was wel stijf maar das maar normaal )

Doe je dit met zo'n half open helmpje dan ben je verminkt voor het leven. Grote kans op blindheid als het glas zich dan ook vannaf je mond naar je ogen kan werken etc... ;)
 
Dag iedereen,

van gistere terug van een zalige vakantie in Frankrijk met de schoonfamilie. Morgen terug vertrekken maar dan met de MOTO voor 5 dagen.
 
Hoi Belgenforum,
Ben nen nieuwen op dit forum, nen Liimmbuuurgeeer.
Zijn er nog mensen uit de buurt aktief?
Grtz,
Joël - Genk
 
Voor de anderen, ik rijd een K1200GT. Pas gekocht, heel tevreden. Mijn vorige was een Triumph Trophy 900. Daarvoor een Kawa GPX 750 ma da was niks voor mij.
 
Eens zien of het lukt ...
DSC00231.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan