wie gaat er naar het open weekend Camping de Waay

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.450
Helmond
Eigenlijk heel simpel.

Wie komen er allemaal naar het Open Weekend van het derde wiel op Camping de Waay ?

11, 12 en 13 september 2009 in Doornenburg: (Let op de data is veranderd !)
Als vanouds op Camping De Waay.
Kinderspelletjes; Grote feesttent met bar met redelijke prijzen; Barbecue; Tombola; Live music; Toerrit.
Voor meer camping info zie hun website: Camping De Waay.
 
How ik ben ook geen lid (weer niet meer)
maar open weekend komen een aantal goede bekenden en het de gezelligheid moet je toch zelf maken ;)

dat is het voordeel van open weekend je HOEFT niet lid te zijn :)
 
How ik ben ook geen lid (weer niet meer)
maar open weekend komen een aantal goede bekenden en het de gezelligheid moet je toch zelf maken ;)

dat is het voordeel van open weekend je HOEFT niet lid te zijn :)

Zou best een keer heen willen als het uitkomt. Ik moet dit weekend twee keer spelen dus dat gaat niet lukken. Volgend jaar ga ik als het uitkomt naar het open weekend van NVZ. Omdat mijn maatje Sidebiker daar ook is dan.
 
Neuh, kwil proberen naar de OBT te gaan op zondag (als het een beetje weer is)
 
How ik ben ook geen lid (weer niet meer)
maar open weekend komen een aantal goede bekenden en het de gezelligheid moet je toch zelf maken ;)

dat is het voordeel van open weekend je HOEFT niet lid te zijn :)

het is niet voor niets dat ik geweest onderstreep. ik vond het geen gezellige club. oude leden die alleen hun eigen kringetje boeiend vonden. weerstand tegen nieuwelingen.
dit clubje op het forum bevalt me veel beter *O*
 
het is niet voor niets dat ik geweest onderstreep. ik vond het geen gezellige club. oude leden die alleen hun eigen kringetje boeiend vonden. weerstand tegen nieuwelingen.
dit clubje op het forum bevalt me veel beter *O*
heb je ergens ook wel gelijk in. maar zoals ik al zei gezelligheid moet je zelf maken :)
 
Ik ga waarschijnlijk ook. Rijd dan wel geen zijspan, maar schoonvader wel. We gaan met een stuk of 4 zijspannen geloof ik. (Honda GL 1800 met EZS Summit, Honda CBR 1100 XX Blackbird met GT 2001, Yamaha FJR 1300 met GT 2001 en BMW zijspan waar ik om moet liegen wat voor bak :P) Ik rijd een rode Yamaha FZ 6 Fazer S2, ben dan wel te herkennen denk ik :P
p6131651.jpg


Misschien tot van t weekend!
 
Laatst bewerkt:
Kom ook niet

zit dan al 24 uur in het zadel voor begeleiding van 24 uurs wandel tocht |( |(
 
@ Harley,
ga je niet naar Hustler is een stuk dichterbij en ook daar zijn zijspannen, vraag maar aan Dennis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan