gezocht Db silencers ?

Obi_Wan

Rookie
2 apr 2004
9
0
Hallo,

Ik ben op zoek naar Db silencers die passen in een Raask dragstar longpipe uitlaat ??

Ik kocht de motor in occassie en daar zat zo'n Raask uitlaat op ...

ik vind hélaas nergens informatie over deze uitlaat .... ;(
 
Iedereen wil hier meer herrie uit z'n uitlaat en dan ga jij hier vragen om DB-silencers....grapjas!
:+
 
Een chopper stiller maken? Nog nooit iemand gehoord die dat wil... Anyway: kijk even in de Highwayhawk gids, die verkopen silencers in allerlei maten.

Hou je er rekening mee dat je de kans loopt dat je carbs. opnieuw afgesteld moet worden?
 
Een chopper stiller maken? Nog nooit iemand gehoord die dat wil... Anyway: kijk even in de Highwayhawk gids, die verkopen silencers in allerlei maten.

Hou je er rekening mee dat je de kans loopt dat je carbs. opnieuw afgesteld moet worden?

waar vind ik die gids aub ? Klinkt interessant ... mijn chopper honda shadow klinkt nu als een dikke vette harley met die dragstar pipes zonder Db silencers .. maar mijn geburen klagen ;(

als ze de politie op me afsturen en ze zetten mijn machine op de testbank dat zit ik gegarandeert over de toegelaten aantal Db vandaar mijn vraag hé ... :P

a ja, en als je de uitlaat verandert .. hoe stel je dan de carburator af ???
 
Obi_One, heb je zoiets?



:9~ Ik heb nog wel iets gevonden, Raask komt uit Sweden en de site is dan ook Raask.se

Ik zie dat deze uitlaten errug duur zijn! Phoeh!
 
Terug
Bovenaan Onderaan