cruiser gezocht

Bij dezen de foto! Hopelijk is het duidelijk rondom de spiegels. Ik wil deze verplaatsen naar binnen als dat kan, met een beugeltje. Zie deze alleen maar op Alie..

Achteruit steppen met de standaard naar binnen lukt dan met wat gepiel! :)
Ah, denk dat als je een setje standaard shadow spiegels haalt dat het dan al beter past (die zijn rond). Is ook mooier (imho). Maar dan moet je wel een andere oplossing voor de knippers bedenken natuurlijk.

Of misschien dat een setje bar-end spiegels ook wel winst op levert in totale breedte. Zeker als je ze aan de onderkant hangt, maar of je dan genoeg zicht hebt is iets om proefondervindelijk vast te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, wel jammer, vind deze spiegels wel wat hebben... Een omzet stukje zoals ik bedoelde op het stuur zal wel niet handig werken of wel? Dan zie ik te weinig naast me?
 
Make up spiegeltje van de vrouw werkt beter! Genoeg zicht.. nu de vraag of ik de led kabel zomaar mag doorknippen of dat ik alles mag halen.. Kan de spiegels niet demonteren zonder los halen van de kabel, de kabel draait zich op..
 
Hey allen,
Passen originele spiegels van een shadow spirit uit 2013 op een Aero uit 2004?
 
Ik heb twee Honda Supermagna's en ik neem aan dat Honda niet allerlei soorten en maten schroefdraad gebruikt voor de motoren.

En die spiegels zitten in de binnendraad van de hoofdrem en koppeling cilinder en de maat is M10, maar met een fijnere spoed, uit mijn hoofd 1 mm, maar dat weet ik niet zeker.

En daar zijn veel diverse spiegels voor te koop.

 
Laatst bewerkt:
Goeie. Twijfel om de leds er vanaf te doen en dusdanige spiegels uit de link te pakken. Hopelijk weet iemand of die passen van 2013 spirit op een 2004 aero..
 
Spiegels en knipperlichten zitten er weer op!

Nu zoek ik nog:

Een windscherm
Sissybar en zitje voor passagier
Valbeugels
Een soepele en dichter bij het handvat staande: koppelingshendel

Hoeven allemaal niet nieuw te zijn, vind het klussen eraan des te leuker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan