MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

Wat en wanneer?

  • 13 feb - lasergamen

    Stemmen: 3 9,4%
  • 13 feb - bowlen

    Stemmen: 5 15,6%
  • 20 feb - lasergamen

    Stemmen: 1 3,1%
  • 20 feb - bowlen

    Stemmen: 9 28,1%
  • 27 feb lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 feb - bowlen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan altijd.

    Stemmen: 9 28,1%
  • Ik wil niet mee :W

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
klinkt als een griepje/virusje :/

Beterschap! :Y

Edit: Per ongeluk een toppie! Dus ff lekker relaxen na het klussen :9

full
 
Laatst bewerkt:
IMAG0461.jpg

Whoops, nee ik heb zelf niets :P Klein beetje geschrokken misschien.
Stomme internet lag er ook nog eens de hele dag uit ook B| Niet bepaald mijn dag, boze pws groepsleden :/
Hmm nee het was niet eens glad, of wel maar dan was het de putdeksel. Ik heb geen idee meer, reed ook niet hard. Maar door het glibberen schoot de koppeling los en het gas bleef op 1/4de even 2 tellen hangen, handvat loopt soms langzaam terug als je hem op de verkeerde manier indrukt. Naja, er zat toch al werk aan dus het is niet super erg. Wel jammer though :X
 
Da's minder goed nieuws Dennis :X

Wat wel goed nieuws is:

20 Februari 2010 Bowlen en eten in Loosdrecht

Verzamelen 17:30 - 18:00
Rustig eten en als het lukt bespreek ik (ik als in Xtra) van 21 tot 23 uur de bowlingbanen.


1 Xtra
2 Poikie (op zoek naar een bob )
3 Michel (kunnen poik wel bij paps en mams droppen )
4 Diddle
5 GirlR1100S
6 Kato
7 Phoentje
8 Noorus
9 E®nst
10 Jantah
11 JeGo
12 Bartje
13 Alexed9
14 Dark_Falcon *probeert een half of een uurtje eerder naar huis te kruipen van werk.*
15 PatjeZXR
16 Michiel85 (BOB... inschrijven verplicht! Aanmeldingen: Bartje_2,5 en E®nst)
17 Nocer (kan ook voor bob spelen als daar behoefte aan is)
18 prepress035 (nog ff ovb)
19 Yamapino
20 Svijf
21 MZN
22 Westbest
23 Stefan--
24 Eener
25 Lankho09
26 Loesje *Alleen eten* Volgende dag om 7uur werken.
27 Plexat *O*
 
Lampjes geven warmte af als ze aanstaan plaats ze bij je carb en je hebt carbverwarming ? :D

Tuurlijk! |( :$

:^

@ Els: Binnenkort een ritje om te vieren dat UT zijn motorrijbewijs heeft gehaald (8 lessen!). Staat meestal in de OP, hoef je niet het hele topic door te scrollen ;)



8 lessen!? What the *piieepp* B| Kom ik aan met m'n 40! lessen... :')

Ritje lijkt me leuk! Moet er wel weer inkomen want heb sinds oktober niet meer gereden.. ;)
 
Tuurlijk! |( :$8 lessen!? What the *piieepp* B| Kom ik aan met m'n 40! lessen... :')

Ritje lijkt me leuk! Moet er wel weer inkomen want heb sinds oktober niet meer gereden.. ;)

:] Wordt een leuk :Y en rustig (nacht?)ritje met meedere nieuwelingen,dus dat past goed :Y

We gaan ook naar de Eifel met een heel stel *O* in het weekend van 7 t/m 10 mei :W


Xtra zeker weer in Zeeland?
 
Laatst bewerkt:
:W Aaf!

@ Michiel, aah dat klinkt niet goed joh! Morgen dokter bellen hoor!

@ DF, -O- Kan de foto alleen niet zo goed plaatsen... :/

@ Loesje! :W Haai! Volgens mij ken ik jou nog niet (ben hier pas sinds augustus).
 
kleine verwijzing naar :
2hczxat.jpg

Die zwarten gaten *slechte camera sorry* horen wit of beige te zijn van de grondverf :X
oh lol, die luchthapper ligt ook in 100 stukjes :') Een gamma tasje vol kuipdeeltjes :+
Yep, vind het bij deze motor niet zo heel erg. Deze kostte me ook geen drol, mag wel hopen dat het bij de volgende bike niet gebeurt O-)
 
Laatst bewerkt:
Ook maar even in de gaten houden wanneer dat ritje is, val ook onder de nieuwelingen.. ook wel tijd om iedereen eens te zien.

Vanmiddag riep mijn fietsje nog, die wil er nu ook wel weer eens uit..zal denk ik pas 5 maart worden, afgelopen week ff een afspraak gemaakt bij v Heerdt..even een check omdat ik niet de gehele onderhoudshistorie ken en hem net heb.

Helaas kan ik niet mee bowlen.. ben er een aardige tijd terug nog wel geweest.. kan je leuk bowlen en uiteraard heerlijk (lees veel) eten :Y
 
Laatst bewerkt:
Oeeh oke, nu zie ik het ja... -O- Naja, gaat er niet echt om hoeveel ie gekost heeft toch?! Blijft gewoon zonde... :Y
 
Lekker bezig Jan! Wat ga je aan de brik :o doen?
Zeg... :(

Ik ga eigenlijk alleen kijken of ik de pickups van de ontsteking goed heb vastgezet :$
En overall eens helemaal nalopen, hij staat eigenlijk sinds ik de Multistrada heb al stil, wil wel weer weer eens wat ritjes ermee doen :]

Zitten je balhoofdlagers er al in dus?

@Els: Welkom terug *O* Hoe is het met je rug, alweer verder met de opleiding?
@Krullie: netjes gedaan. Heb dit al veel gelezen als oplossing, ben benieuwd of het gaat werken.
@Michiel: dat past dus echt voor geen meter -O- Ik zou proberen een stukje buis aan de demper kant er aan te lassen.
 
O, sorry, vintage motorcycle bedoel ik natuurlijk ;) Hoeveel jaar is ie ouder dan de mijne? (in juni wordt mn Nighthawk 25!)

Als je de eerste foto van DF bekijkt zie je aan de rechterkant dat het tussenstuk met de 2 luchtsleuven ontbreekt :/ (onder en boven het knipperlicht dus)
 
Laatst bewerkt:
:] Wordt een leuk :Y en rustig (nacht?)ritje met meedere nieuwelingen,dus dat past goed :Y

We gaan ook naar de Eifel met een heel stel *O* in het weekend van 7 t/m 10 mei :W


Xtra zeker weer in Zeeland?

Ja, had er al naar zitten kijken... wil graag mee, maar dan wordt het waarschijnlijk van vrijdagmiddag tot en met zondag.. Even kijken hoe het loopt met school, misschien ben ik vrijdag wel vrij :)

@ Noorus: Ik ben weggeweest vanaf juli :X

Veel nieuwe mensen hiero *D

@Jantah: Rug gaat erg goed. Ben hard aan het trainen, ben er nog lang niet...Vooral m'n onderrug spieren moeten nog wat sterker worden.

Opleiding gaat ook goed, wurm me door het fysieke gedeelte heen. Tot nu toe overal doorheen weten te komen :)
 
Laatst bewerkt:
@ Plexat Lekker :9~

@ DF Das balen zeg -O-

Vanaaf lekker wezen bowlen.
ff trainen :P
Bediening was alleen zwaar slecht :X
 
Studielink back online yay:

Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is ingediend op 07-02-2010. Je krijgt van de onderwijsinstelling een bevestiging van ontvangst.

Dit bericht heeft betrekking op de volgende opleiding:
Opleidingsnaam (instelling) B Technische Informatica

Nu nog me havo documentje binnenhalen over een paar maandjes :')
 
1 Xtra
2 Poikie
3 Michel
4 Diddle
5 GirlR1100S
6 Kato
7 Phoentje
8 Noorus
9 E®nst
10 Jantah
11 JeGo
12 Bartje
13 Alexed9
14 Dark_Falcon
15 PatjeZXR
16 Michiel85
17 Nocer
18 prepress035 (nog ff ovb)
19 Yamapino
20 Svijf
21 MZN
22 Westbest
23 Stefan--
24 Eener
25 Lankho09
26 Loesje (enkel eten)
27 Plexat



Mooie lijst, inschrijving gesloten :P
 
Laatst bewerkt:
Gisteren trouwens voor het eerst wezen parachute springen *D *O*
Dat is me er een partij gaaf.
Oke, twas berekoud :X
Maar wel gaaf :Y

Het er ook een filmpje van gemaakt: Klikkerdeklik
 
[afbeelding]
Whoops, nee ik heb zelf niets :P Klein beetje geschrokken misschien.
Stomme internet lag er ook nog eens de hele dag uit ook B| Niet bepaald mijn dag, boze pws groepsleden :/
Hmm nee het was niet eens glad, of wel maar dan was het de putdeksel. Ik heb geen idee meer, reed ook niet hard. Maar door het glibberen schoot de koppeling los en het gas bleef op 1/4de even 2 tellen hangen, handvat loopt soms langzaam terug als je hem op de verkeerde manier indrukt. Naja, er zat toch al werk aan dus het is niet super erg. Wel jammer though :X
B| Lummel.. zonde..

Van de week even madracing bellen, ga je nog mee? Alleen rijden is ook niet alles :z
 
1 Xtra
2 Poikie
3 Michel
4 Diddle
5 GirlR1100S
6 Kato
7 Phoentje
8 Noorus
9 E®nst
10 Jantah
11 JeGo
12 Bartje
13 Alexed9
14 Dark_Falcon
15 PatjeZXR
16 Michiel85
17 Nocer
18 prepress035 (nog ff ovb)
19 Yamapino
20 Svijf
21 MZN
22 Westbest
23 Stefan--
24 Eener
25 Lankho09
26 Loesje (enkel eten)
27 Plexat



Mooie lijst, inschrijving gesloten :P

Wooeii! Bowling Loosdrecht, be prepared! }) *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan