MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Joke, hoe was het in Frankrijk? Heb je genoten?

Frankrijk was echt heerlijk... rust, stilte (niet constant die A1 in je oor), geuren, eten, zon.
Voor het eerst met een vrouw op vakantie was ook een uitdaging... die tot mijn grote verbazing ontzettend leuk verlopen is... keihard vals zingen in de auto... veels te lang achter wielrijders blijven rijden de berg op.. omdat die als ze staand fietsen euh euh zo leuk eruit zien aan de achterkant en wij op zoek moesten naar mf sticker uiteraard O-)

Miste alleen mijn motor zoooooooooo ontzettend :$

Gaat zeker een herhaling komen en als iemand een leuk klein appartement zoekt in Zuid-Frankrijk voor een aangename prijs... *O*
 
Laatst bewerkt:
Kreeg een foto van een vriendin van me gemaild, die zit nu in IJsland...

ijsland.jpg
 
Frankrijk was echt heerlijk... rust, stilte (niet constant die A1 in je oor), geuren, eten, zon.
Voor het eerst met een vrouw op vakantie was ook een uitdaging... die tot mijn grote verbazing ontzettend leuk verlopen is... keihard vals zingen in de auto... veels te lang achter wielrijders blijven rijden de berg op.. omdat die als ze staand fietsen euh euh zo leuk eruit zien aan de achterkant en wij op zoek moesten naar mf sticker uiteraard O-)

Misde alleen mijn motor zoooooooooo ontzettend :$

Gaat zeker een herhaling komen en als iemand een leuk klein appartement zoekt in Zuid-Frankrijk voor een aangename prijs... *O*


Oeeh, klinkt heerlijk, smakelijk en gezellig Sunny! :Y Alweer gereden op je Duc!!? :] Kende ik het verhaal achter jou Monster eigenlijk al?! Want je hebt hem toen gekocht tijdens onze vakantie... Is het een motor die je altijd al wilde of... ?!!
 
Frankrijk was echt heerlijk... rust, stilte (niet constant die A1 in je oor), geuren, eten, zon.
Voor het eerst met een vrouw op vakantie was ook een uitdaging... die tot mijn grote verbazing ontzettend leuk verlopen is... keihard vals zingen in de auto... veels te lang achter wielrijders blijven rijden de berg op.. omdat die als ze staand fietsen euh euh zo leuk eruit zien aan de achterkant en wij op zoek moesten naar mf sticker uiteraard O-)

Misde alleen mijn motor zoooooooooo ontzettend :$

Gaat zeker een herhaling komen en als iemand een leuk klein appartement zoekt in Zuid-Frankrijk voor een aangename prijs... *O*
Klinkt goed, Sun... Bij die wielrijders ken ik dat ook bij de vrouwelijke variant! O-) Maar die zijn er niet zoveel... :/

Ligt dat app vlak bij het circuit van Alès? :P
 
Fijn om te lezen dat het zo leuk was!! En staande wielrijders zijn inderdaad erg aangenaam :P

Noorus; die foto zag ik gisteren op Nu.nl, is je vriendin nog steeds veilig? enne... beetje
teruglezen he?! :+

Zo net Michel gesproken. Advies is om morgen gewoon naar het vliegveld te gaan en niet om te boeken om te voorkomen dat hij zijn plekje dus klwijt is als er wel gevlogen wordt. Als er niet gevlogen wordt, gaat hij weer terug naar het Dutch Pavilion. Vannacht/morgenochtend zal hij me sms-en of hij wel of niet kan vliegen.
 
Zijn wel mooie foto's die je kan maken maar ben blij dat ik op veilige afstand zit :+
Mwah... Nederland is maar een saai landje wat natuur betreft, ben wel jaloers op die IJslanders! :Y

Beetje actie kan geen kwaad!
Fijn om te lezen dat het zo leuk was!! En staande wielrijders zijn inderdaad erg aangenaam :P

Noorus; die foto zag ik gisteren op Nu.nl, is je vriendin nog steeds veilig? enne... beetje
teruglezen he?! :+

Zo net Michel gesproken. Advies is om morgen gewoon naar het vliegveld te gaan en niet om te boeken om te voorkomen dat hij zijn plekje dus klwijt is als er wel gevlogen wordt. Als er niet gevlogen wordt, gaat hij weer terug naar het Dutch Pavilion. Vannacht/morgenochtend zal hij me sms-en of hij wel of niet kan vliegen.
Ik duim me helemaal suf! ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Fijn om te lezen dat het zo leuk was!! En staande wielrijders zijn inderdaad erg aangenaam :P

Noorus; die foto zag ik gisteren op Nu.nl, is je vriendin nog steeds veilig? enne... beetje
teruglezen he?! :+

Zo net Michel gesproken. Advies is om morgen gewoon naar het vliegveld te gaan en niet om te boeken om te voorkomen dat hij zijn plekje dus klwijt is als er wel gevlogen wordt. Als er niet gevlogen wordt, gaat hij weer terug naar het Dutch Pavilion. Vannacht/morgenochtend zal hij me sms-en of hij wel of niet kan vliegen.


Blijft nog ff spannend dus. :Y

@ Joke: nice :)
 
Oeeh, klinkt heerlijk, smakelijk en gezellig Sunny! :Y Alweer gereden op je Duc!!? :] Kende ik het verhaal achter jou Monster eigenlijk al?! Want je hebt hem toen gekocht tijdens onze vakantie... Is het een motor die je altijd al wilde of... ?!!

Uiteraard.. gisteren even uitgelaten.. en gelijk big smile... wist niet dat je verliefd kon worden op een motor maar ben het echt :$

Ik vind een HD Sportster een prachtige motor (vooral het blokkie) en ben op de motorbeurs daarop gaan zitten en wist gelijk dit is het niet.
Duc stond op tweede plaats maar ik was niet in de situatie om iets nieuws te kopen, was mijn brikkie wel zoooooooo ontzettend zat.
Lang verhaal kort.. vriend met motorzaak had hem staan, van 1999 en maar 10.000km gelopen, wilde wel eens weten hoe zo'n ding nu rijdt en mocht hem dagje mee.. was liefde op eerste gezicht, hij past me gewoon... heb 2 mensen om me heen die mijn erg lief vinden schijnbaar en heb hem dus kunnen kopen, andere vriend heeft gelijk het kontje ingekort *O*
full
 
Opzich best mooi zo'n ingekort kontje... Alleen persoonlijk vind ik die buizen niet zo mooi aan de achterkant... Tis natuurlijk wel dezelfde kelur als de rest van het frame... Maar ik denk dat het minder zou opvallen als het zwart gespoten zou zijn... dat ronde stukkie tot en met aan het afgezaagde stukkie wat onder het kontje te zien is... Als een photoshopper dat nou eens zwart maakt...
 
veels te lang achter wielrijders blijven rijden de berg op.. omdat die als ze staand fietsen euh euh zo leuk eruit zien aan de achterkant en wij op zoek moesten naar mf sticker uiteraard O-)
_O- _O- _O-



[me="Jantah"]heeft een ijsje omdat de directeur jarig is :P *O*[/me]
 
Uiteraard.. gisteren even uitgelaten.. en gelijk big smile... wist niet dat je verliefd kon worden op een motor maar ben het echt :$

Ik vind een HD Sportster een prachtige motor (vooral het blokkie) en ben op de motorbeurs daarop gaan zitten en wist gelijk dit is het niet.
Duc stond op tweede plaats maar ik was niet in de situatie om iets nieuws te kopen, was mijn brikkie wel zoooooooo ontzettend zat.
Lang verhaal kort.. vriend met motorzaak had hem staan, van 1999 en maar 10.000km gelopen, wilde wel eens weten hoe zo'n ding nu rijdt en mocht hem dagje mee.. was liefde op eerste gezicht, hij past me gewoon... heb 2 mensen om me heen die mijn erg lief vinden schijnbaar en heb hem dus kunnen kopen, andere vriend heeft gelijk het kontje ingekort *O* [afbeelding]

Hehe geweldig! En prachtig verhaal toch zo! En ik vind het ook hoor, een Monster rijdt gewoon super! :] Kom gauw even kijken bij je en dan maken we een ritje, keej!? :)
 
Opzich best mooi zo'n ingekort kontje... Alleen persoonlijk vind ik die buizen niet zo mooi aan de achterkant... Tis natuurlijk wel dezelfde kelur als de rest van het frame... Maar ik denk dat het minder zou opvallen als het zwart gespoten zou zijn... dat ronde stukkie tot en met aan het afgezaagde stukkie wat onder het kontje te zien is... Als een photoshopper dat nou eens zwart maakt...

begrijp wat je bedoelt en vriend wilde de zaag ook verder zetten maar dan is slotje ook weg.. twijfel daar nog over hoor... en ff snel buitengekeken.. zwart zou een optie zijn maar vind het verder wel mooi zo...
 
Opzich best mooi zo'n ingekort kontje... Alleen persoonlijk vind ik die buizen niet zo mooi aan de achterkant... Tis natuurlijk wel dezelfde kelur als de rest van het frame... Maar ik denk dat het minder zou opvallen als het zwart gespoten zou zijn... dat ronde stukkie tot en met aan het afgezaagde stukkie wat onder het kontje te zien is... Als een photoshopper dat nou eens zwart maakt...

zoiets
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan