Zijspan Schijfrem

MONKEY_NL

MF'er
30 aug 2009
233
0
Ik wil een zijspan gaan kopen, maar de enige zijspannen in mijn prijsklasse hebben alleen maar trommelremmen.

Nu wou ik mijn voorste rem ( van mij stuur ). Veranderen in een schijfrem.

Nu vroeg ik me af hoeveel je daar ongeveer aan kwijt bent.


Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik ga volgende zomervakantie een zijspan kopen maar ik wil een schijfrem op het voorwiel monteren.

Nu is mij vraag hoeveel dat ongeveer gaat kosten.


Bedankt alvast!
je gaat een zijspan kopen en wil een schijfrem op je voorwiel:?
Die moet je ven ondertitelen, ik snap even niet wat je bedoelt.
 
Vertel dan minimaal over wat voor motor/voorwiel we het hebben..

Moet de schijf nou op je voorwiel of op het zijspanwiel komen?
 
Justin, dit is echt al de zoveelste vage post die ik van je lees.
Als ik door de zoekfunctie heen ren, zie ik dat je een spanbak wilt kopen van 350 km in de VS, die verschepen naar Nederland en dat je blijkbaar een motor hebt zonder schijfrem (dus waarschijnlijk een trommel)
Offfffff je wilt graag een zijspan aan je motor knopen en dan een beremd zijspanwiel hebben.
Is wel een redelijk verschil, maar voor beide geld, je zal een naaf moeten hebben waar je een schijf op zet en rempomp en een stuk remleiding. Kan moeilijk zo een prijs noemen, maar als je een beetje je best doet kun je voor een paar euro klaar zijn, maar dan moet je behoorlijk creatief zijn.

Maar wellicht als je even wat meer informatie geeft kan je hier veel nuttigere adviesen krijgen dan die ik je nu geef.
 
Jep, hier kunnen we echt niets mee.. Bij goede uitleg is het soms al lastig lezen/begrijpen, maar dit slaat alles.

JFJ
 
Hoi ik ga volgende zomervakantie een zijspan kopen maar ik wil een schijfrem op het voorwiel monteren.

Nu is mij vraag hoeveel dat ongeveer gaat kosten.


Bedankt alvast!
50 euro :Y
als je hem komende wintervakantie koopt is het duurder. Het jammer dat je hem op je voorwiel wil monteren.
 
Jep, hier kunnen we echt niets mee.. Bij goede uitleg is het soms al lastig lezen/begrijpen, maar dit slaat alles.

JFJ


Sorry, ik had dit nog effe snel getypt voor dat ik naar bed ging. Daarom niet zo goed nagelezen of het wel duidelijk was.

nogmaals excuses
 
Justin, dit is echt al de zoveelste vage post die ik van je lees.
Als ik door de zoekfunctie heen ren, zie ik dat je een spanbak wilt kopen van 350 km in de VS, die verschepen naar Nederland en dat je blijkbaar een motor hebt zonder schijfrem (dus waarschijnlijk een trommel)
Offfffff je wilt graag een zijspan aan je motor knopen en dan een beremd zijspanwiel hebben.
Is wel een redelijk verschil, maar voor beide geld, je zal een naaf moeten hebben waar je een schijf op zet en rempomp en een stuk remleiding. Kan moeilijk zo een prijs noemen, maar als je een beetje je best doet kun je voor een paar euro klaar zijn, maar dan moet je behoorlijk creatief zijn.

Maar wellicht als je even wat meer informatie geeft kan je hier veel nuttigere adviesen krijgen dan die ik je nu geef.

Sorry van de vele post maar ik probeer nog een beetje uit te zoeken wat ik nou echt wil.
 
Sorry, ik had dit nog effe snel getypt voor dat ik naar bed ging. Daarom niet zo goed nagelezen of het wel duidelijk was.

nogmaals excuses
Okay je wil dus gewoon in je voorwiel een schijfrem bouwen, dan ben ik gelijk weer benieuwd wat voor motor je hebt :P
Je ziet niet veel motoren zonder schijfrem meer.

Maar goed als je wel een motor hebt die dat heeft zeg ik, doe eens een plaatje en misschien kunnen we dan gewoon ruilen, heb er nog wel 1 staan die gewoon een remschijf heeft. :P
 
Die nu op MP staat heeft inderdaad hier te koop gestaan ( en op MP ) en is verkocht aan de achterbuurman van de verkoper ( de achterbuurman heeft vlgs mij een motorzaak ). Die heeft hem sindsdien weer te koop staan.

Leek me een prima ding, heb er toen ook over zitten denken hem te kopen.

hij kwam me al zo bekend voor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan