Run op de testbank voor mijn Gixxer

Gerard

MF veteraan
9 jul 2010
2.852
2
Groningen/Tynaarlo/Assen (TT)
Beste MF leden,

Naar aanleiding van dit onderwerp zoek ik een adresje in de buurt van Groningen om uit te laten zoeken of dit daadwerkelijk om een geknepen GSX-R 750 gaat.

En nog belangrijker, wakostda :/

De dealer heeft nog steeds geen reactie gegeven :(

Alvast bedankt, en reactie's hier of via een PB
 
Namen ze de telefoon niet op?

Kan ik doen, maar de dealer gaf mij nog een terugbelgarantie in verband met het nog steeds iets resoneren van de fiets. Ze zaten midden in de vakantietijd en daar kan ik begrip voor opbrengen.
Heb dus tussendoor maar gemaild, hoe de vlag er voor staat.

Heb dankzij jullie een bedrijf gevonden in Winschoten op een echte Dyno en dat kost 35 Euro :) Valt mee anno 2010 :Y

Ik hou jullie op de hoogte :)

Edit:

Hallo Kevin,

Hier krijg ik ook een uitdraai bij.

Klik
 
Laatst bewerkt:
Hangt ervan af, maar je mag hopen dat je het vermogen, koppel en de lucht/benzine verhouding in een mooi grafiekje te zien krijgt. Voor minder zou ik het niet doen :)
 
Vanmorgen naar winschoten gereden voor een bezoekje aan Klijnstra Motoren. Een vrij kleine motorzaak, en je kon er van de vloer eten! Motor werd op de testbank gereden, en ik kreeg een gehoorbeschermer in mijn handen gedrukt. Toch maar niet op gedaan :) Het gas ging er op en....... Oorverdovend mooi! Kreeg gewoon kippevel :) Na de test het verlossende antwoord...

De motor staat gewoon op vol vermogen!!! Wel een miniscule kromming, maar geen punt om me zorgen over te maken. Ketting werd nog even op spanning gebracht, en dat was gewoon service!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan