MF Gooi en Vechtstreek deel * 88 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh allemaal. Laatste tijd beetje meegelezen erg druk geweest met werken :)

Jammer van de sneeuw. Motor ook maar is gaan poetsen en dan mag die winterslaap gaan houden.
 
+ alle smeerpunten invetten en alle delen die niet gepoetst of gewaxed of ingevet zijn inspuiten met siliconenspray (behalve remmen, banden, zadel en handgrepen) en waarom 2x met dasty aan de gang?
Hoeft ook geen 2 keer :N
Wat er evt blijft zitten haalt de Pledge nog wel weg :Y
 
Denk alle scharnierende delen. Denk aan de draaipunten op je rem/schakel-setje bijvoorbeeld. :? Spuit elf. :')

Lekker aan de gang met het achterlicht van de CBR. Allebei de lichten gebakken en de lenzen losgetrokken, en omgewisseld.

Nu zit de rode originele lens op het LED achterlicht, dat eerst een grijze lens had.

Bijkomend voordeel, nu beter zichtbaar. :) Maar behalve dat vond ik het grijze ding gewoon niet mooi. :') Wel trots erop dat ik iets uit elkaar gehaald heb, weer terug in elkaar gezet heb en dat het gewoon nog werkt. :')

honda-cbr-600-f4-led-tail-light-clear-lens-alternatives.jpg


hotbodies-undertail-cbr-f4i-04-06.jpg
 
Laatst bewerkt:
Check! Dus pledge zorgt niet voor wit uitslaande matzwarte delen? *D


+ alle smeerpunten invetten en alle delen die niet gepoetst of gewaxed of ingevet zijn inspuiten met siliconenspray (behalve remmen, banden, zadel en handgrepen) en waarom 2x met dasty aan de gang?
Heb hier geen vet om dat mee te doen..... -O-
 
Check! Dus pledge zorgt niet voor wit uitslaande matzwarte delen? *DHeb hier geen vet om dat mee te doen..... -O-
spuitbusje spuitvet bij de brezan oid halen.

Het spul dat ik gebruik kost inkoop 23 euro ex btw voor een spuitbus.
 
Goedemorgen!!

Wat heb ik heeerlijk geslapen zeg!!

Achilleos, heel veel plezier op je nieuwe fiets :Y Als ik mensen zie rijden op zo'n ding, zie je aan hun rug al dat ze plezier hebben!


Gisteren voor de eerste keer bij de acupuncturist geweest. Dat is een nieuwe (goede) ervaring zeg! Hij prikte een punt aan in mijn oor en mijn hartkloppingen stopten meteen. Kon ook weer de trap normaal opkomen, was helemaal blij *O* is wel een hipje waard dacht ik zo.
Ik heb nu 5 verblijfsnaaldjes in mijn oor.
Binnenkort ga ik weer terug.
Vanavond sinterklaas vieren met de MotorBabes in Voorburg, dat wordt gezellig *O*
 
Goedemorgen!!

Wat heb ik heeerlijk geslapen zeg!!

Achilleos, heel veel plezier op je nieuwe fiets :Y Als ik mensen zie rijden op zo'n ding, zie je aan hun rug al dat ze plezier hebben!


Gisteren voor de eerste keer bij de acupuncturist geweest. Dat is een nieuwe (goede) ervaring zeg! Hij prikte een punt aan in mijn oor en mijn hartkloppingen stopten meteen. Kon ook weer de trap normaal opkomen, was helemaal blij *O* is wel een hipje waard dacht ik zo.
Ik heb nu 5 verblijfsnaaldjes in mijn oor.
Binnenkort ga ik weer terug.
Vanavond sinterklaas vieren met de MotorBabes in Voorburg, dat wordt gezellig *O*


Goed nieuws zeg, wat zo'n naaldje al niet kan doen!

Veel plezier bij de babes *O*


edit: Achi, gefeliciteerd met je Beamert, issie nieuw?
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws zeg, wat zo'n naaldje al niet kan doen!

Veel plezier bij de babes *O*
:^

Er fijn dat zo'n relatief simpele behandeling al direct resultaat heeft. Hoop dat je hiermee een goede balans kunt vinden :Y


Hier bijna klaar met de schoonmaak van mn huisje, even stofzuigen nog en dan de deur uit voor sinterklaas inkopen :)

:W
 
Goedemorgen!!

Wat heb ik heeerlijk geslapen zeg!!

Achilleos, heel veel plezier op je nieuwe fiets :Y Als ik mensen zie rijden op zo'n ding, zie je aan hun rug al dat ze plezier hebben!


Gisteren voor de eerste keer bij de acupuncturist geweest. Dat is een nieuwe (goede) ervaring zeg! Hij prikte een punt aan in mijn oor en mijn hartkloppingen stopten meteen. Kon ook weer de trap normaal opkomen, was helemaal blij *O* is wel een hipje waard dacht ik zo.
Ik heb nu 5 verblijfsnaaldjes in mijn oor.
Binnenkort ga ik weer terug.
Vanavond sinterklaas vieren met de MotorBabes in Voorburg, dat wordt gezellig *O*

Super zeg *O*

Maareh verblijfnaaldjes, moek me daarbij voorstellen?

HF vanaaf *O*


Nog maar 7 dagen!!!!! *O* *O* *O* *O* :$
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan