Mijn intruder 800

Ben ik dan de enige die het een afschuwelijk gezicht vind, zo'n opgetuigde kerstboom?
Meer verlichting dan alleen de koplamp oke, maar dan wel functioneel
[me]magnamaniac gaat verstralers op z'n motor bouwen om wat meer/verder te zien in het donker. niet mooi, wel functioneel
[/me]
Het probleem is dat het thema niet consequent is doorgevoerd.Er moeten minimaal 10 kerstballen in en op de helm een kerstster.Vereiste is ook een kerstmanpak.Dan heb je dus een "themebike" zoals bij orange county.Kost ie ook gelijk 100000 euro.
 
Laatst bewerkt:
Tja wat moet ik hier van zeggen. Zelf kies ik niet voor een intruder die zo veel verlichting heeft. Ik blijf bij mijn punt dat ik graag een intruder wil die orgineel blijft. Voor diegene die hem wil verbouwen is dat ook goed, maar zoveel verlichting en tierelatijntjes vindt ik een "beetje" overdreven. ;(

Femko

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Het probleem is dat het thema niet consequent is doorgevoerd.Er moeten minimaal 10 kerstballen in en op de helm een kerstster.Vereiste is ook een kerstmanpak.Dan heb je dus een "themebike" zoals bij orange county.Kost ie ook gelijk 100000 euro.

Zoiets... :+

full
 
Dat is idd lachen die link naar die intruderclub, lijkt wel een bejaardenhuis site als je er overheen surft, alleen maar toertochten, vast en zeker alleen oude lullen daar.

En dat direct aan de link is net de tokkie's van tv, net een nest kleine kinderen (zijn zeker de kleinkinderen van de opa's die VL rijden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan