Mijn Nieuwe Choppert

Ja nog tijd zat om wat moois te bouwen toch.
Hahaha, ja echt wel. Ik ben al jaren “bezig” met een motor al denk ik niet dat deze aan de criteria voldoet aangezien ik het niet helemaal zelf bouw. Het frame is gewoon van suzuki en het blok hoort gewoon bij dat frame. Maar verder, ik hoop nu toch echt weer eens tijd te hebben om er wat van te maken. Oh en dan heb ik nog wat plannen met m’n Harley maar niks zo ingrijpend als die lui daar doen, beetje lafjes wat dingetjes doen. Best tam.
 
Misschien iets van afgelopen jaar ?
Dat zou kunnen, heb geen instagram dus het is altijd behelpen als ik zulke dingen wil bekijken, na een keer doorklikken krijg je weer dat je moet aanmelden enz.
 
Ik ben dr afgelopen jaar geweest, zeer goed weekend gehad en top georganiseerd!

En ja, de tickets waren binnen 24uur uitverkocht helaas, is de link van afgelopen jaar.
 
Ik ben dr afgelopen jaar geweest, zeer goed weekend gehad en top georganiseerd!

En ja, de tickets waren binnen 24uur uitverkocht helaas, is de link van afgelopen jaar.
Ok ik heb gisteren wat filmpjes gevonden op YouTube en dat zag er goed uit.
Ben zeker van plan om komend jaar wat meer naar evenementen te gaan.
 
Druilige zondag middag dis nu maar even een 2e hands setje carburateur deksels oppoetsen
A8EA8CB7-2A1B-4D92-B7CF-224834316616.jpeg
 
Bij deze mijn originele Yamaha XS 650 "Special" uit 1978.
En ja, dit is de staat waarin hij zich nog steeds bevind.
Dit was toen ik 18 was een echte blikvanger, ik reed toen met een Suzuki AC 50 ... had ik nooit mogen verkopen.
 

Bijlagen

  • 63567964_1_large.jpg
    63567964_1_large.jpg
    72,3 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
Ben wat foto's aan het zoeken hoe ik de sissybar moet gaan bevestigen op mijn motor, denk er aan om hem iets achterover te zetten.

VNwRBFNl.jpg


urz9osql.jpg


BB5toZTl.jpg


T8m0dtXl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo het nieuwe jaar goed begonnen en een goed gesprek gehad met mijn werkgever over wat dingen.
Vanaf dit jaar geen zaterdagdiensten of storingsdiensten mee voor me, dat geeft me ook de benodigde rust, en tijd voor me hobbys.

Daarover ben nu op zoek naar een goede 2e hands motorbrug geen rammelend ding gewoon een solide brug zodat ik niet meer op de knieen moet zitten voor het onderhoud en het poets werk, dus mocht er iemand 1 weten te staan voor normaal goed geld dan hoor ik het graag.
 
Gisteren de XS weer eens uitgelaten door een ritje in de buurt te rijden.

Edpa1hml.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oeps, lange tenen.
Nee hoor maar als je iets verder kijk zie je mijn BMW Bobber dat is een echte Bobber gebouwd in de tijd dat je niet je onderdelen zo uit een catalogus of MP kon kopen. Enne motor en chopper rijder sinds 1986 !!
 
Heb de BMW zeker met veel bewondering bekeken, ik had het over de eerste , die met het XS blok.
Wou alleen maar aantonen dat er een verschil is in chopper en bobber, niks meer, niks minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan