Mijn nieuwe aankoop Yamaha XV1900

Eric de Graaf

Die hard MF'er
2 mei 2007
264
47
Emmeloord
Ik ben in alle Staten, niet verwacht maar bod geaccepteerd. Zaterdag ga ik hem halen, ik kan niet wachten.
een hele mooie Yamaha XV1900, dikke buffel, veel koppel en rijd heerlijk.


EC9DC3B8-8F25-4F08-9DC7-F7AAA508A92B.jpeg


7783B699-EC53-4EC2-8572-EA071BC0B24D.jpeg

F5E09315-C2B1-4AF4-8936-DC9A52BB2010.jpeg

473488FC-97ED-4C50-A932-E4196BD48AF7.jpeg
 
Gefeliciteerd!! Dat is een mooie toeebuffel. Ik heb ook naar de yamaha cruisers gekeken maar ben uiteindelijk voor de xvs1300 gegaan en ga em over 2 weken ophalen :)
 
Gefeliciteerd!! Dat is een mooie toeebuffel. Ik heb ook naar de yamaha cruisers gekeken maar ben uiteindelijk voor de xvs1300 gegaan en ga em over 2 weken ophalen :)
Zeker mooie toerbuffel. XVS 1300 is ook een mooi ding hoor, succes er alvast mee, jeetje twee weken wachten.

Groet Eric
 
Hey Eric,

Gefeliciteerd met de aankoop. Niet om 'vervelend' te doen, maar heb je gezien dat de huidige eigenaar de motor pas kort op zijn naam heeft gezet. Volgens de RDW is de motor op 19-2-2021 van eigenaar gewisseld. Ik ben dan altijd benieuwd waarom iemand zo kort na aanschaf de motor weer weg doet.

Soms komt het voor dat iemand in een opwelling een chopper/racer/off-road koopt en er dan achter komt dat het toch niet iets is. In de advertentie lees ik dat hij een andere (soortgelijke) motor heeft gekocht. Was er dan iets 'mis' met de oude?
 
Hey Eric,

Gefeliciteerd met de aankoop. Niet om 'vervelend' te doen, maar heb je gezien dat de huidige eigenaar de motor pas kort op zijn naam heeft gezet. Volgens de RDW is de motor op 19-2-2021 van eigenaar gewisseld. Ik ben dan altijd benieuwd waarom iemand zo kort na aanschaf de motor weer weg doet.

Soms komt het voor dat iemand in een opwelling een chopper/racer/off-road koopt en er dan achter komt dat het toch niet iets is. In de advertentie lees ik dat hij een andere (soortgelijke) motor heeft gekocht. Was er dan iets 'mis' met de oude?
Dat heb ik uiteraard gezien Michiel, ik controleer altijd even de RDW. Heb ook goed contact met de verkoper en die gaf mij een bevredigend antwoord. Dus vooralsnog gaan we door. Morgen ga ik hem al bekijken en eventueel meenemen, dus we zullen zien.

Groet Eric
 
Zeker mooie toerbuffel. XVS 1300 is ook een mooi ding hoor, succes er alvast mee, jeetje twee weken wachten.

Groet Eric
Voor mij persoonlijk wilde ik niet de zwaarste/grootste vandaar dat ik ook voor de 1300 viel. en over 2 weken ja, het ergste is dat ik weet dat ik em nu al op zou mogen halen. maar zit in een verhuizing en over 2 weken is dat voorbij en heb ik een garage etc dus heb me zelf flink gedwongen en overtuigd dat het nu niet practisch is. maar wa sniet makkelijk haha|(|(

Hoop dat je vandaag na het zien/testrijden er nog steeds goed gevoel bij hebt en je iets moois hebt gevonden. ben benieuwd
 
Ik hou jullie op de hoogte, ga hem een dag eerder bekijken en eventueel meenemen, dus morgen is de grote dag. Ben benieuwd en jullie horen van me.

groet Eric
 
Dat heb ik uiteraard gezien Michiel, ik controleer altijd even de RDW. Heb ook goed contact met de verkoper en die gaf mij een bevredigend antwoord. Dus vooralsnog gaan we door. Morgen ga ik hem al bekijken en eventueel meenemen, dus we zullen zien.

Groet Eric
Hey Eric,
Goed dat je het nagekeken hebt, als alle antwoorden van de verkoper oké zijn staat het sein op ✅.

Veel plezier met je nieuwe fiets. Zou ik ook wel eens voor een dag willen proberen. Eens kijken of zoiets ergens te huren is.
 
Als je zoekt op "fender guard" of "fender strip" voor jou type dan zal je vast wel wat vinden denk ik
 
Zoals Dino-s al aangeeft denk ik, ze zaten er bij mij reeds op bij de aankoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan