[(ex)-Student / Jonge] Motorrijders Rotterdam-Dordrecht (1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice gelijk nieuwe profielfoto :P ik heb jullie ook gezocht, maar kon jullie niet meer vinden. Uiteindelijk de zoektocht beëindigd, jas uitgedaan en op de grasveld van rotonde gezeten. Ik hoopte jullie nog in Amersfoort tegen te komen, maar kon jullie daar ook niet vinden.

We zijn ook samen gespot trouwens :)
Jouw ben ik helemaal niet tegen gekomen, maar dat komt omdat ik van de vroege vogels club was. Maar we zijn met een groot aantal gasten weer binnendoor terug gereden.
 
Nice gelijk nieuwe profielfoto :P ik heb jullie ook gezocht, maar kon jullie niet meer vinden. Uiteindelijk de zoektocht beëindigd, jas uitgedaan en op de grasveld van rotonde gezeten. Ik hoopte jullie nog in Amersfoort tegen te komen, maar kon jullie daar ook niet vinden.

We zijn ook samen gespot trouwens :)
ik sta niet eens tussen die foto's ;( ;( was zeker weer eens aan de vroege kant.
 
ik heb er wel een paar gevonden ik zal vanavond wat links plaatsen. het is een rot werk om door alle 2000+ foto's te spitten

robert en ik:


peet:


syn?
http://www.flickr.com/photos/totalvisualsolutions/5700744131/in/photostream

flux met tape

Imgur flux!


zow beter Basho, dat is dan de 2e foto.

die foto van Petey, heeft ook een mooie achtergrond.... :P
 
Laatst bewerkt:
@ Basho

Zijn mooie fotos van robert alleen heet ik marvin.... :9

maakt niet uit moet ook alle namen nog onthouden.....
Ik heb idd een mooie profielfoto erbij thx voor het uitspitten :} had gister echt geen zin meer :Z
 
whoops;) excuse marvin. ik ben ook een prutser met namen hoor. het was makkelijk om jou te vinden gezien je gewoon voor/achter mij reed dus dat maakte het zoeken gewoon simpel. :)

ps ik heb je nam veranderd in de post marvin :)
 
Laatst bewerkt:
Lol, ik heb nou eenmaal graag mooi gezelschap om me heen :P

Viel me trouwens op dat er nog best veel vrouwelijkschoon naar de MFMM was gekomen :Y
en volgend jaar gaat er een zusje van de vriendin van me een maat van me mee. (ja, weet, lastig lastig lastig.)

Maar die wil een honda cbr rr aanschaffen nadat ze haar rijbewijs heeft gehaald.
 
Een goedenavond,

Ik zal me hier ook maar eens tussen melden, lees al een tijdje mee.

Mijn naam is Wilko, 21 jaar, kom uit de Hoeksche waard en ben sinds vorige week dinsdag eigenaar van een Blauw witte Suzuki GSX-R 600 K6. Helaas nog wel rijbewijsloos, tenminste het Atje dan B heb ik wel :P Heb vorige week dinsdag ook mijn AVB gehaald, dus nu nog theorie en hopelijk snel afrijden.

Zag in dit topic dat Flux dezelfde motor heeft, dus dat kan nog leuk worden tijdens meetings :P

Hier dan even een plaatje van de Suzuki:
snc00381.jpg


en gelijk maar een plaatje van mezelf in mijn motorpak:
dscn3144u.jpg


Ik hoop jullie een keer te ontmoeten tijdens een leuk ritje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan