Le Side-car Voxan!

was afgelopen zaterdag nog in Genemuiden..

bedacht me eigenlijk later pas dat het daar BSC city was....

in de hele omgeving ook geen span gezien daar trouwens ook
 
Zoals gezegd vandaag flink progressie geboekt. De zichtkant van de motor is zo goed als klaar.
Ook de binnenkant is op de achterste aansluiting na af. Dat is voor donderdag, en dan kan het span frame er (al) naast. Al, omdat het op 10 augustus al begonnen is.. Best lang geleden al. Maar de laatste tijd gaat het snel voor een avond per week. Wel gaan we donderdag zoals gezegd verder en vrijdag middag ook.

Piccies van vanavond: (komt zo)
 
Als jij maar 9 huizen in je plaats hebt wel ja ;) Als je plaatsje maar 4 huizen telt heb je wel 1 solo ;)

Zoals beloofd de fotoooos...

full

full

full

full

full



Tot Sursdee ;)
 
Klopt! dat zijn viezegeurzaag oefeningen van die stinkvogel :X
Hij moet nog flink oefenen om aan het bier te mogen ;)
 
mooi he dat die vox wel een jaar lang bij jullie daar aan het logeren is. :] [heeft hij al heimwe ]
 
Ja hij wil steeds van de houtblokken af en is dus al een paar keer gevallen... Dacht dat belgen......
 
Laatst bewerkt:
Klopt, dat is BSC city ;) Maar hier rijden/staan wel gemiddeld de meeste zijspannen van NL.

Heb er dus geen een gespot daar, alleen een uitgebrande slagerij, en wat geel vocht....

Hier in de straat waar ik woon, staan er op enkele km's ook meerderen...

van mij, en mijn tegenoverbuurman... (en een km of 4/5 verderop zit de boxertoko, die heeft er ook altijd wel een paar staan)
 
Alleen bij onze MC zijn het er al ongeveer 25. Maar daarnaast zijn er meer zijspan liefhebbers/rijders hier. Maar vertel eens Gijs, wat bracht u hier?

De rookworsten waren afgelopen zaterdag inderdaad in de aanbieding. Beste fik trouwens..
Vandaag was de Rendac hier om vleesresten te halen denk ik. Stinkt nog best daar...
Je zal er maar naast wonen. http://www.breman.net/item/2664/
 
morgenavond weer verder met het voxje. Het hulpframe is bijna af. Afgelopen nacht het allemaal aan elkaar gedroomd ;) Dan kan je wel zeggen dat je hobby je te pakken heeft ;)

Gaaf om te zien hoe vast het al zit zonder dat het echt afgelast en vast gemonteerd is.
Het is een mega sterk hulpframe geworden en een mooie vork ombouw. We zijn daar toch wel heel blij mee.
 
Alleen bij onze MC zijn het er al ongeveer 25. Maar daarnaast zijn er meer zijspan liefhebbers/rijders hier. Maar vertel eens Gijs, wat bracht u hier?

De rookworsten waren afgelopen zaterdag inderdaad in de aanbieding. Beste fik trouwens..
Vandaag was de Rendac hier om vleesresten te halen denk ik. Stinkt nog best daar...
Je zal er maar naast wonen. Pagina niet gevonden - Breman.net

Feestje bij de Kaaihof,
 
Net de verbinding achter onder gemaakt. Nu nog de steun naar de motor voor de druk die daar ontstaat. Foto's verduidelijken straks het idee ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan