De nieuwe Mash side force

Bromgek

MF'er
31 jan 2014
173
29
Ik zag dat Mash weer een nieuwtje op de markt heeft uitgebracht. De nieuwe side force:


1623528858631.png


Als je gaat googlen hierna, vind je eigenlijk nauwelijk iets erover. Iemand die meer weet over deze machine? En dan doel ik op het feit of deze net als de ural ook zijn bedenkingen heeft?
 
't Ding is gloednieuw. Als ik google zie ik informatie op de site van Mash, plus op de sites van de motormedia.
Veel meer informatie is er nog niet, omdat er nog nauwelijks mee gereden is. Maar het is voor het grootste deel gewoon een Family Side met een ander jasje en daar moet je al veel meer over kunnen vinden.

Verwacht over niet al te veel tijd ook verslagen, het ding is te koop en wordt uitgeleverd, dus er gaat nu ook mee gereden worden.
Wat bedoel je met 'net als Ural'?
 
Nou ik vind hem qua looks in ieder goed geslaagd. Over de nieuwe ural lees ik toch verdeelde meningen. Niet altied positief. Was benieuwd of er hier ervaring hebben met idd ook de family side van mash.
 
jesus, heb je de plaatsing van de toeter gezien :+ 12000 euro nog. jammer dat het achterwiel niet de zelfde maat heeft als de andere wielen. achterbandje is breder. 13 liter tankje lijkt ook niet veel. Ziet er wel tof uit. hoop rekkies voor spullen. Van wat ik gehoord hebt zijn de blokjes wat tam, maar wel betrouwbaar.
 
Als je hem net als een Ural gaat gebruiken schijnt het een prima dingetje te zijn. Geen snelweg dus. Het blokje is een Honda kloon. Er zijn hele volksstammen die met minder als 50pk tevreden zijspan rijden, waarom ook niet.
 
Na de jawa die het begeven heeft ben ik nog altijd op zoek naar een alternatief. Maar er is op zelf bouwen,/laten bouwen niet veel alternatieven. Wellicht binnenkort toch eens gaan kijken bij mashpoint.
 
Terug
Bovenaan Onderaan