Street Triple topic 17 - three cylinders equals perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen,
Mijn motor staat al een tijdje aan de lader, lekker warm in de garage.

Aan de linker kan van de motor zijn er 2 soort rubber slangen te zien, deze zijn volgens mij voor de koeling?

Toen ik hem wegzette voor de winter viel mij op dat er wat vloeistof op de bovenste pijp zat. Ik heb dit even met mn vingers weggehaald, en het leek een gelige vloeistof te zijn (koelvloeistof?)
Daar waar het zat op de pijp zat ook een soort stelschroef (te zien vlak achter die plastic radiateur zijpanelen).

Zou deze nu te los zitten (open staan) of zit er mogelijk teveel in?

Street_Triple_motor.jpg


Heb er niet zoveel verstand van en jullie misschien wel :)
 
Hey mensen,
Mijn motor staat al een tijdje aan de lader, lekker warm in de garage.

Aan de linker kan van de motor zijn er 2 soort rubber slangen te zien, deze zijn volgens mij voor de koeling?

Toen ik hem wegzette voor de winter viel mij op dat er wat vloeistof op de bovenste pijp zat. Ik heb dit even met mn vingers weggehaald, en het leek een gelige vloeistof te zijn (koelvloeistof?)
Daar waar het zat op de pijp zat ook een soort stelschroef (te zien vlak achter die plastic radiateur zijpanelen).

Zou deze nu te los zitten (open staan) of zit er mogelijk teveel in?

[afbeelding]

Heb er niet zoveel verstand van en jullie misschien wel :)
Denk dat je de slangenklem bedoeld.
Deze kun je een beetje aandraaien.
Niet teveel anders gaat de slang kapot.
Meestal is een half slagje genoeg.

HPIM0819.JPG
 
Steann schreef op 01 februari 2012 @ 15:41:
Hey mensen,
Mijn motor staat al een tijdje aan de lader, lekker warm in de garage.

Aan de linker kan van de motor zijn er 2 soort rubber slangen te zien, deze zijn volgens mij voor de koeling?

Toen ik hem wegzette voor de winter viel mij op dat er wat vloeistof op de bovenste pijp zat. Ik heb dit even met mn vingers weggehaald, en het leek een gelige vloeistof te zijn (koelvloeistof?)
Daar waar het zat op de pijp zat ook een soort stelschroef (te zien vlak achter die plastic radiateur zijpanelen).

Zou deze nu te los zitten (open staan) of zit er mogelijk teveel in?

[afbeelding]

Heb er niet zoveel verstand van en jullie misschien wel :)

Het kan ook een knijp klem zijn maar dan kan je hem gewoon een stukje bijknijpen ;)
 
Van de site van Kat motoren

Triumph circuit dag 2012 ?
Met veel plezier hebben we de afgelopen tien jaar onze ‘Triumph’ circuitdagen georganiseerd.
De afgelopen jaren hadden we echter helaas te maken met een terug lopend aantal deelnemers, terwijl de circuit huur ieder jaar omhoog ging.
Wij willen toch graag weer een circuit dag organiseren, omdat we van veel mensen toch steeds positieve reacties krijgen. Maar dan willen we graag voor eind februari weten of we minimaal zo’n 50 mensen bij elkaar kunnen krijgen om de kosten te dekken. Zo niet dan kunnen we onze circuit dag helaas niet door laten gaan.
De datum zou gepland zijn op vrijdag middag 31 augustus tussen 13:00-17:00 uur. Natuurlijk weer met fabriek standaard uitlaten. De kosten zijn 175,- voor 6 sessies van 20 minuten.
Als je mee zou willen rijden op onze circuit dag stuur dan een mailtje naar info@katmotoren.nl met je naam/adres/telefoonnummer, zodat we een klein beetje weten waar we op kunnen rekenen.
In maart hopen we dan definitief te weten of we hiermee door kunnen gaan. Het zou heel leuk zijn…..

Het KAT Motoren Team

Dus MAILEN!!
full
 
Hoi allemaal. Heb hier ook al een paar delen doorspit. Heb nl. ook een street gekocht, tweedehandsje uit 2009. Heb nog een Thruxton 2007 en een Yamaha xtx 2008-full carbon(staat te koop).

Was origineel een roulette groene striple, is nu(op dit moment nog wel) een matt orange stripleR. Motor had een schuiver gedaan, had redelijk wat schade maar die is inmiddels gemaakt. Er zat een quasi nieuwe Zard lowboy op, maar die was beschadigd(en vond ik niet mooi) en is dus vervangen door 2 nieuwe carbon MTC's. Er staan nu ook beringer aerotec's op met 21mm pompje 8-)
Rearsetjes zijn nu titaniumkleurig(LSL titanium stuur is net binnen-wordt morgen opgehaald) en staan héél erg mooi, vind ik zelf. Heb ook nog een zwart setje liggen, maar dat was niet zo knap als deze. Achterlicht en hele achterkant werden gesloopt, omdat ik deze graag héél erg naakt zag. Er zijn LSL knippers en achteraan knipper/achterlicht van zelfde merk voorzien. Vorige maand is ie bij Ruud(tovami) op de bank geweest en daar werd dankzij k&n, tuneboy en rapid bike 115 pk op het achterwiel bereikt!! Heb ineens een regenmap laten schrijven- minder agressief, veel rustiger inkomen, kortom, veiliger in gladde omstandigheden. De mappen gaan middels een alu schakelaartje op het stuur gekozen worden. Een van deze weken gaat alles naar de spuiter om in candy/flake root beer over brons(alles van House of Kolor) te zetten. Waarschijnlijk iets van een 12/15 laklagen. Hierover komen twee assymetrische strepen(of één dikke à la speed triple special edition) in oranje(tint wordt gekozen in combi met de cany). Dit oranje wordt ook de kleur van de belettering. Het nieuwe 2012 lettertype wordt nagemaakt om daar dan spuitmaskers van te maken. Heb ondertussen ook wat reserve benzinetanks en plastic gekocht zodat ik steeds naar een originele look kan terugkeren. De nummerplaatbevestiging is à la diavel single sided in de achteras bevestigd en het hele kontje werd dichtgemaakt door een geweldige kunstenaar met plaatwerk-alles gaat matzwart gepoederlakt worden...
Ben nu nog zoekende naar een andere achterveer, bitubo, racetech, nitron of EMC, weet het nog niet.
Wielen blijven standaard...denk ik. ;)



http://www.youtube.com/watch?v=y3g144QX7TA&list=UU1UNcINEeWiDIi3D_yDqFIw&index=4&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=RH5X8FizOnM&feature=related


P1100279.jpg


Foto0289bis.jpg


P1100275.jpg


P1100293alt.jpg


P1100296alt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal. Heb hier ook al een paar delen doorspit. Heb nl. ook een street gekocht, tweedehandsje uit 2009. Heb nog een Thruxton 2007 en een Yamaha xtx 2008-full carbon(staat te koop).

Was origineel een roulette groene striple, is nu(op dit moment nog wel) een matt orange stripleR. Motor had een schuiver gedaan, had redelijk wat schade maar die is inmiddels gemaakt. Er zat een quasi nieuwe Zard lowboy op, maar die was beschadigd(en vond ik niet mooi) en is dus vervangen door 2 nieuwe carbon MTC's. Er staan nu ook beringer aerotec's op met 21mm pompje 8-)
Rearsetjes zijn nu titaniumkleurig(LSL titanium stuur is net binnen-wordt morgen opgehaald) en staan héél erg mooi, vind ik zelf. Heb ook nog een zwart setje liggen, maar dat was niet zo knap als deze. Achterlicht en hele achterkant werden gesloopt, omdat ik deze graag héél erg naakt zag. Er zijn LSL knippers en achteraan knipper/achterlicht van zelfde merk voorzien. Vorige maand is ie bij Ruud(tovami) op de bank geweest en daar werd dankzij k&n, tuneboy en rapid bike 115 pk op het achterwiel bereikt!! Heb ineens een regenmap laten schrijven- minder agressief, veel rustiger inkomen, kortom, veiliger in gladde omstandigheden. De mappen gaan middels een alu schakelaartje op het stuur gekozen worden. Een van deze weken gaat alles naar de spuiter om in candy/flake root beer over brons(alles van House of Kolor) te zetten. Waarschijnlijk iets van een 12/15 laklagen. Hierover komen twee assymetrische strepen(of één dikke à la speed triple special edition) in oranje(tint wordt gekozen in combi met de cany). Dit oranje wordt ook de kleur van de belettering. Het nieuwe 2012 lettertype wordt nagemaakt om daar dan spuitmaskers van te maken. Heb ondertussen ook wat reserve benzinetanks en plastic gekocht zodat ik steeds naar een originele look kan terugkeren. De nummerplaatbevestiging is à la diavel single sided in de achteras bevestigd en het hele kontje werd dichtgemaakt door een geweldige kunstenaar met plaatwerk-alles gaat matzwart gepoederlakt worden...
Ben nu nog zoekende naar een andere achterveer, bitubo, racetech, nitron of EMC, weet het nog niet.
Wielen blijven standaard...denk ik. ;)



http://www.youtube.com/watch?v=y3g144QX7TA&list=UU1UNcINEeWiDIi3D_yDqFIw&index=4&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=RH5X8FizOnM&feature=related


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zozo das een beetje lees werk ;) maargoed je hebt een goede keus gemaakt :Y . Ik zag dat je voorpoten krom waren op de video maar watvoor poten heb je nu dan? En die remklauwen watvoor merk zijn die? Mooie pijpjes trouwens maar ga je nu je kenteken ala dieavel doen of tussen je dempers :? Wel super strak man :) Je bent wel een kunstenaar met metaal zie ik al ;) watvoor werk doe je? ;)
 
Hoi allemaal. Heb hier ook al een paar delen doorspit. Heb nl. ook een street gekocht, tweedehandsje uit 2009. Heb nog een Thruxton 2007 en een Yamaha xtx 2008-full carbon(staat te koop).

Was origineel een roulette groene striple, is nu(op dit moment nog wel) een matt orange stripleR. Motor had een schuiver gedaan, had redelijk wat schade maar die is inmiddels gemaakt. Er zat een quasi nieuwe Zard lowboy op, maar die was beschadigd(en vond ik niet mooi) en is dus vervangen door 2 nieuwe carbon MTC's. Er staan nu ook beringer aerotec's op met 21mm pompje 8-)
Rearsetjes zijn nu titaniumkleurig(LSL titanium stuur is net binnen-wordt morgen opgehaald) en staan héél erg mooi, vind ik zelf. Heb ook nog een zwart setje liggen, maar dat was niet zo knap als deze. Achterlicht en hele achterkant werden gesloopt, omdat ik deze graag héél erg naakt zag. Er zijn LSL knippers en achteraan knipper/achterlicht van zelfde merk voorzien. Vorige maand is ie bij Ruud(tovami) op de bank geweest en daar werd dankzij k&n, tuneboy en rapid bike 115 pk op het achterwiel bereikt!! Heb ineens een regenmap laten schrijven- minder agressief, veel rustiger inkomen, kortom, veiliger in gladde omstandigheden. De mappen gaan middels een alu schakelaartje op het stuur gekozen worden. Een van deze weken gaat alles naar de spuiter om in candy/flake root beer over brons(alles van House of Kolor) te zetten. Waarschijnlijk iets van een 12/15 laklagen. Hierover komen twee assymetrische strepen(of één dikke à la speed triple special edition) in oranje(tint wordt gekozen in combi met de cany). Dit oranje wordt ook de kleur van de belettering. Het nieuwe 2012 lettertype wordt nagemaakt om daar dan spuitmaskers van te maken. Heb ondertussen ook wat reserve benzinetanks en plastic gekocht zodat ik steeds naar een originele look kan terugkeren. De nummerplaatbevestiging is à la diavel single sided in de achteras bevestigd en het hele kontje werd dichtgemaakt door een geweldige kunstenaar met plaatwerk-alles gaat matzwart gepoederlakt worden...
Ben nu nog zoekende naar een andere achterveer, bitubo, racetech, nitron of EMC, weet het nog niet.
Wielen blijven standaard...denk ik. ;)



http://www.youtube.com/watch?v=y3g144QX7TA&list=UU1UNcINEeWiDIi3D_yDqFIw&index=4&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=RH5X8FizOnM&feature=related


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


[afbeelding]

[afbeelding]

...zo lekker bezig...ben alleen wel erg jaloers op die aerotecs.... :9~ :9~
 
Van de site van Kat motoren

Triumph circuit dag 2012 ?
Met veel plezier hebben we de afgelopen tien jaar onze ‘Triumph’ circuitdagen georganiseerd.
De afgelopen jaren hadden we echter helaas te maken met een terug lopend aantal deelnemers, terwijl de circuit huur ieder jaar omhoog ging.
Wij willen toch graag weer een circuit dag organiseren, omdat we van veel mensen toch steeds positieve reacties krijgen. Maar dan willen we graag voor eind februari weten of we minimaal zo’n 50 mensen bij elkaar kunnen krijgen om de kosten te dekken. Zo niet dan kunnen we onze circuit dag helaas niet door laten gaan.
De datum zou gepland zijn op vrijdag middag 31 augustus tussen 13:00-17:00 uur. Natuurlijk weer met fabriek standaard uitlaten. De kosten zijn 175,- voor 6 sessies van 20 minuten.
Als je mee zou willen rijden op onze circuit dag stuur dan een mailtje naar info@katmotoren.nl met je naam/adres/telefoonnummer, zodat we een klein beetje weten waar we op kunnen rekenen.
In maart hopen we dan definitief te weten of we hiermee door kunnen gaan. Het zou heel leuk zijn…..

Het KAT Motoren Team

Dus MAILEN!![afbeelding]


...zo meteen maar ff opgegeven !!!!
 
...zo lekker bezig...ben alleen wel erg jaloers op die aerotecs....
Mag ook wel voor de prijs...ik kocht ze gelukkig tweedehands. ;)

@Werthers Original
Het hele front is vervangen door een R-front dat ik kocht in UK. De remmen zijn dus zoals gezegd Beringer Aerotec's eigenlijk bestemd voor een speed-tikkeltje overbemeten dus. Wordt wel beetje gecompenseerd door het feit dat ik er nooit gesinterde raceblokjes zal insteken, anders gaat het echt té worden. Plaatwerk werd door een Belg wonend in NL gedaan-ken hem van het Triumph Vlaanderen forum.En hij is inderdaad een wonderboy met metaal. Kontje dichtmaken heeft ie op een zaterdagmiddag op een dik uur gedaan!! Hij is nu met verschillende projecten bezig, waaronder een chopper die volledig uit het niets, gewoon van een foto uit ronde buis wordt gelast. Fantastisch als je het ziet.
Nummerplaat kan niet tussen de dempers geplaatst worden, omdat ze gewoon te breed is(nieuwe Euro-afmetingen). Daarom geopteerd voor de andere oplossing, niet ieders meug, ik weet het. Maar wacht gewoon af tot alles gepoederlakt is. Ik vind het in ieder geval mooi staan. In combinatie met het ontbreken van achterlicht en spatbord geeft het een héél smal en iel achteraanzicht-beetje less is more. 8-)
Werk zelf in de chemie/pharma-industrie...
 
Laatst bewerkt:
TriumphMotorcyclesNederland

Terwijl wij hier de schaatsen aanscherpen laten onze spaanse vrienden scherp bochtenwerk zien op de Street Triple. Bekijk het filmpje en droom weg bij de pekel loze wegen.



http://www.youtube.com/​watch?v=pfNBzMQD1D4&feature=pla​yer_embedded

full


Bedankt, maar bij mij werkt de link niet 100% en geldt misschien ook voor anderen.

kleine aanpassing om de link actief te krijgen, klik HIER


Ziet er goed uit... kan helaas niet alles kijken @work, vanwege onze small-band-connection (en geen geluid). -O-
 
Laatst bewerkt:
Weer thuis en direct even de video bekeken.

Is echt dik in orde. :Y


edit: heb hem ook even in de OP gemieterd. :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan