Rotterdam Incorporated #16 - Wanneer gaan we rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat het weer daar nog steeds goed blijft. *O*
Hier wordt het twee dagen regen, alleen maandag is droog voorspeld.. dinsdag ook weer nat. O-)

Rossi vandaag mooi getraind in Spanje.. nat. :+

full
 
Ik heb er nog eens een nacht over geslapen, maar eh :?

Nou ja we horen het wel toch 8-)

Jullie treffen het, de zon schijnt :9

Goeie reis :]
:W

Camera op de motor.
Ik dacht jij misschien mijn eerste testfilmpjes op YT had gezien.

En de eerste 'road-movies' zijn gemaakt. *O*
 
vrijdag 27 april 2012
Verzamelen bij Lilanie. De croissaints en chocobroodjes staan al klaar en de koffie is zo gezet. "Espresso, Cappuchino of gewoon", en dan nog de keuze "sterk of medium"?", keuze zat. :}
"Doe maar gewone koffie." 8-) Ufootje is er al en niet veel later arriveert ook TigerT.

We doen nog een bakkie en daarna vertrekken we naar Cuijk, alwaar we samen met Vindtieleuk afreizen naar de Harz. Als snel komen we langs een oude bekende, de Uitkijktoren van de onthaastenrit, maar die laten we letterlijk links liggen staan.
Binnendoor op de B-wegen is leuk, maar dan moet je wel een beetje door kunnen rijden. Helaas is het nogal druk met vrachtverkeer, waardoor passeren lastig/onmogelijk is. En net als de vrachtauto links of rechts afslaat en wij weer verder kunnen, draaien er andere vrachtauto's ons pad op en zetten we ons 'slakketempo' voort. |(
Naarmate we dieper in Duitsland komen wordt het (vracht)verkeer allengs minder, kunnen we doorrijden, worden de wegen bochtiger en de hoogteverschillen groter.
Rond 19 uur arriveren we dan bij de Harzlodge.



En alvast een paar plaatjes

CIMG0004.JPG


Lilanie haalt Gorkum nog niet eens, :+ dus eerst nog even tanken.
CIMG0015.JPG


En de meute is compleet. *O*
CIMG0016.JPG


Met nog 120 km te gaan, eerst nog even een korte stop
CIMG0031.JPG


:9~ :9~ :9~ :9 :9
CIMG0034.JPG


leuk pontje
CIMG0039.JPG


aankomst
CIMG0040.JPG
 
Laatst bewerkt:
inderdaad 2e tijd toch.. vanmiddag maar qualificatie kijken *D

goedenmorgen trouwens
Goedemorgen .. inderdaad tweede tijd achter Pedrosa.
Die was bijna een seconde los. :o

Maar goed vanmiddag voor het echie. :Y *O*

De regenhoes is van mijn Trabant gewaaid. Vètte regen momenteel. -O-
En straks bij de honderd zijspanrijders in Pijnacker kijken is ook niet zo aantrekkelijk. ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen .. inderdaad tweede tijd achter Pedrosa.
Die was bijna een seconde los. :o

Maar goed vanmiddag voor het echie. :Y *O*

De regenhoes is van mijn Trabant gewaaid. Vètte regen momenteel. -O-
En straks bij de honderd zijspanrijders in Pijnacker kijken is ook niet zo aantrekkelijk. ;)

die zijspanners komen zowat langs mijn huis, zag ik vanochtend in de krant...

Om 12.55 begin van de qualificatie
 
:W

Camera op de motor.
Ik dacht jij misschien mijn eerste testfilmpjes op YT had gezien.

En de eerste 'road-movies' zijn gemaakt. *O*

Ah leuk, had ik niet bij stil gestaan. Ik ben benieuwd naar de filmpjes van de trip. Je hebt al een mooi verslag en foto's gestuurd van de eerste dag *O*
 
Vandaag luchtfiltertje van de Trabant vervangen.. die datum.. :')

DSC_0368.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo jeemig, wb...
Nieuwe vriendin?? Had je wel es mogen melden!!
Alsof jullie het verschil zien. ;)

Leuk daar in het Harz gebergte? *O*

Mooi weertje vandaag ook hier.
Wel twee kilometer met de kleine in het span gereden.
Toen ging het allemaal al wat te hard en kon WB weer naar huis. :+
Had zijn dag niet.
 
Laatst bewerkt:
:W

TigerT is sinds einde van de middag weer op honk. Het Inc Harz avontuur is alweer ten einde maar was weer meer dan geslaagd. De uitgebreide verslagen inclusief bijbehorende foto's zijn/worden verzorgd door ndeeka en ufootje :} .
Het probleem met mn zumo, althans de houder, was vanmorgen met een beetje gekrabbel aan de contacten toch nog verholpen waardoor de terugreis zoals gepland kon worden ingezet inclusief gezellig gebabbel van claire. Alvorens me de autobahn op te dirigeren stuurde ze me eerst nog over meer landelijke wegen :] .

full


In Nederland van de snelweg af en Twente doorkruist om tot slot via de A15 het laatste stuk af te leggen. De Tiger heeft zich weer van zn beste kant laten zien. Binnenkort gaan we samen nog wat napret hebben. Alleen mag ik dan t werk doen. Zo'n tripje laat zo z'n sporen na.

full


Iets teveel kleur :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan